مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

بایگانی
پیوندها

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پیش فروش آپارتمان

پیش فروش آپارتمان با وام

ملک و خرید مسکن دغدغه بسیاری از افراد در ایران می باشد. پیش فروش آپارتمان با وام یکی از راه های خرید مسکن می باشد اما نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از پیش فروش ها با کلاهبرداری همراه است. تعاونی های مسکن هم چندان خوش قول نبوده و باعث نارضایتی مردم شده اند.

خرید ملک آپارتمانی

بیشتر افراد تمایل به زندگی در منزل ویلایی را دارند اما با بالا رفتن هزینه ها و افزایش تورم، ناچار هستند خرید ملک آپارتمانی را در اولویت قرار دهند. باید در خرید آپارتمان به مشاعات و پارکینگ دقت کنید و مطمئن شوید با خرید آپارتمان، می توانید از این امکانات به صورت مستقل و اختصاصی استفاده کنید یا خیر؟

خرید آپارتمان وام دار

خانه وام‌دار به خانه‌ای گفته می‌شود که فروشنده بر روی آن وام گرفته و سند خانه به عنوان وثیقه در رهن بانک است. بزرگترین مشکل بر سر راه فروش این خانه‌ها آن است که سند در دسترس نیست و عملا فروشنده نمی‌تواند به صورت رسمی خانه را به نامتان بزند. اما چرا بعضی از افراد خرید آپارتمان وام دار را ترجیح می‌دهند؟

فرض کنید خانه‌ای ۲۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد و از اصل وامی که باید به بانک بازپرداخت شود ۵۰ میلیون تومان باقی مانده باشد. در این صورت خریدار به فروشنده ۱۵۰ میلیون تومان می‌پردازد و باقی ۵۰ میلیون را به صورت اقساط بازپرداخت وام به بانک می‌دهد. بدین‌ترتیب هنگام معامله تنها به ۱۵۰ میلیون تومان پول نقد نیاز دارد.

خرید ملک آپارتمانی قسطی

بازارهای رکودزده اقتصاد ایران هر روز شاهد اتفاق جدیدی هستند. پس از طرح‌های پی در پی برخی از شرکت‌های فعال در بازار خودرو، این بار فروش قسطی به بازار مسکن رسیده است. طرح خرید آپارتمان اقساطی در حالیست که در طرح دولتی‌ای مثل مسکن مهر از ساعت ۸۶ تا امسال یعنی بعد از ۱۴ سال دولت تنها توانست دو میلیون مسکن بسازد و وعده دولت روحانی برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد طی دو سال نیز شکل عملی به خود نگرفت. با این حال باید دید بخش خصوصی هم مثل دولت گرفتار تعلل در ساخت می‌شود یا وعده‌های خود را عملی خواهد کرد؟

خرید قسطی آپارتمان

یش از این در طرح‌های فروش قسطی خودرو تجربه‌های خوب و بد وجود داشته اما در بخش مسکن آن هم در حد هزار واحد مسکن کمتر تجربه‌ای وجود داشته است. خرید قسطی آپارتمان را بسیاری از افراد انتخاب می کنند.

پیش فروش قسطی آپارتمان

در بازار خودرو نیز اخیرا یک شرکت «فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو» و یک شرکت دیگر «فروش قسطی خودرو به بازنشستگان» را کلید زد که در آن طرح نیز تحقق وعده‌ها با کمی اماواگر همراه است به دلیل اینکه هنوز وضعیت برخی از مولفه‌های مهم مثل آزادسازی واردات خودرو یا تعیین دستوری قیمت خودرو مشخص نیستند.

  • حامد تظرزاده