مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

بایگانی
پیوندها

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در شیراز، تعداد زیادی از شرکت‌ها و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ وجود دارند که هر کدام تخصص‌ها و تجربیات مختلفی دارند. برخی از معروف‌ترین و تجربه‌دارترین و با سابقه ترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ در شیراز عبارتند از:

آژانس دیجیتال مارکتینگ ساین: این شرکت از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه‌های مختلفی از جمله تبلیغات اینترنتی، سئو، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و طراحی وبسایت و طراحی لوگو فعالیت دارد.

آدرس سایت: https://signcompany.ir/

شماره تماس:  
09190238500

دیجیتال مارکتینگ شیراز: این آژانس نیز با تجربه‌ای چندین ساله در زمینه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ شامل تبلیغات گوگل و فیسبوک، سئو و طراحی وبسایت فعالیت می‌کند.

پردیس دیجیتال شیراز: این شرکت نیز از جمله شرکت‌های معروف در حوزه دیجیتال مارکتینگ شیراز است که به برندینگ، تبلیغات آنلاین، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و طراحی وبسایت می‌پردازد.

اپکسون: یکی دیگر از آژانس‌های معروف دیجیتال مارکتینگ در شیراز که به تبلیغات آنلاین، سئو و بهینه‌سازی وبسایت و مدیریت شبکه‌های اجتماعی متمرکز است.

توصیه می‌کنم قبل از انتخاب شرکت، با این شرکت‌ها مشاوره کنید، نمونه کارها و تجربه‌های آن‌ها را بررسی کنید و با نیازهای خود هماهنگ کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

 

شهر تهران دارای بازارهای متنوع و بزرگ، گزینه‌ بسیار خوبی برای خرید سبزیجات و تره ‌بار با کیفیت بالا می باشد . با استفاده از مرجع اصلی ترین برند های ایرانی می‌توانید خریدی موفق و لذت ‌بخشی را تجربه کنید . بهترین سبزیجات و تره بار در تهران محصولات خود را به صورت مستقیم از میدان تره بار مرکزی تهران و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند . قیمت سبزیجات تازه به علت اینکه تره بار هستند ممکن است هر روز تغیر کنند به همین دلیل دریافت قیمت دقیق سبزیجات تازه به صورت روزانه یکی از بهترین گزینه ها میدان میوه و تره بار است . معروف ترین سبزیجات و تره بار های تهران را می توانید به راحتی در سایت ایران برند مشاهده کنید .

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

در بازار الکتریکی شیراز، فروشگاه ال ای دی کام به عنوان یکی از معتبرترین تامین‌کنندگان بدنه لامپ ال ای دی شناخته می‌شود. این فروشگاه با توجه به نیازهای برق‌کاران و مهندسین، انواع بدنه‌های لامپ ال ای دی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌دهد. بدنه‌های لامپ ال ای دی در شیراز توسط فروشگاه ال ای دی کام با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی پیشرفته تولید می‌شوند که علاوه بر افزایش طول عمر لامپ‌ها، از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌کنند. این محصولات به صورت عمده و تکی به فروش می‌رسند و مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل از عملکرد و دوام این بدنه‌ها، پروژه‌های روشنایی خود را با کیفیت بالاتر اجرا کنند. اگر به دنبال خرید بدنه لامپ ال ای دی در شیراز هستید، فروشگاه ال ای دی کام گزینه‌ای ایده‌آل برای شما خواهد بود.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

معرفی و بررسی بروکر اوپو فارکس

بروکر opofinance ، در سال 2021 افتتاح شده و از زمان شروع به کار تا کنون، تغییرات زیادی را داشته. این بروکر را خیلی ها با عنوان پیشرو بودن در ارائه جدیدترین خدمات می شناسند. اوپوفایننس بسیار بروکر خلاقیست و قابلیت های خاصی را دارد. در سایت هشتصد به معرفی و بررسی بروکر اوپوفارکس پرداخته ایم.

بررسی بروکر اوپو فایننس

بروکر اوپو فارکس در کشور سنت وینسنت ثبت شده است. البته تمام بروکرهای تازه تاسیس، چنین مشکلی را دارند. اوپو فایننس شاید از روی فشارهای روانی امنیتی که از سمت مشتریان وارد می‌شود، در صفحه اول سایت خود، عبارت بروکر رگوله شده را آورده اما در حقیقت این بروکر هیچگونه رگوله‌ای ندارد ولی با تحقیقی که سایت هشتصد انجام داد، اوپوفایننس به دنبال گرفتن رگوله‌هایی نیز هست.

بروکر اوپو فایننس

بروکر اوپو فایننس در سال 2021 تاسیس شده و یک بروکر تازه تاسیس به حساب می‌آید. بروکرهایی که زیر 5 سال سابقه فعالیت دارند، با چالش جلب اعتماد مشتریان روبرو هستن و قضاوت در مورد امنیت بروکرهای تازه تاسیس، اصلا کار ساده‌ای نیست

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

 اگر شما  در سیرجان خودرو صفر کیلومتری دارید و می خواهید ان را به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری ببرید. یا خودرو تصادفی دارید یا خریداری کرده اید، اگر قصد حمل خودرو از سیرجان به شهرهای دور و نزدیک دارید، خدمات حمل خودرو سیرجان، امداد خودرو سیار سیرجان، برای امداد رسانی به شما امداد خواه عزیز آماده به خدمت است . شما می توانید برای حمل خودرو از سیرجان یا حمل خودرو سیرجان به کرمان و سایر شهرهای ایران به  سایت مجید امداد مراجعه کنید. امداد خودرو سیرجان در زمینه امداد کمک قابل توجهی به صنعت خودرو کرده است . با پیشرفت روز افزون صنعت خودرو و زیاد شدن اتومبیل ها و به روز شدن خودروها نیاز به تجهیزات پیشرفته و مدرن در جهت  تعمیر و امداد رسانی به چشم می خورد. امداد خودرو سیرجان مجید امداد سعی کرده است از لحاظ تجهیزات و امداد همیشه خدمات و تجهیزات خود را به روز نگه دارد. تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما رانندگان عزیز ارائه دهد. پرتقاضاترین در خواست از امداد خودرو سیرجان سوخت رسانی در محل بوده است . امداد خودرو شبانه روزی سیرجان با مجهزترین و پیشرفته ترین امکانات، خدمات بنزین سیار را ارائه داده است. رضایت مشتریان در خدمات امداد خودرو سیار سیرجان جز افتخارات ما است.خدمات خودرو برسیرجان  ایمنی و سرعت بیشتری در حمل و نقل دارد . در کمترین زمان خودرو شما را به مقصد می رساند. با گسترش روز افزون خودرو و نیاز افراد برای حمل و نقل خودرو ، خدمات خودروبر سیرجان، امداد خودرو سیرجان، برای حمل و نقل خودروهای تولیدی با بالاترین ایمنی و ضریب صفر صدمه در خدمت شما می باشد.مجید امداد به عنوان یکی از بهترین و قدیمی ترین امداد خودروهای کرمان است به همین جهت سالهاست که خدمات امداد خودرویی برای خودروهای برند را نیز ارائه می دهند.  امداد خودرو کرمان موتور کرمان یکی از خدمات تخصصی است که برای دارندگان خودرو کرمان موتور، توسط مجموعه بزرگ امداد خودرویی، مجید امداد نیز ارائه داده می شود. هدف مجید امداد از ارائه سرویس امداد خودرو کرمان موتور، حفظ آرامش خاطر و امنیت به مالکان خودروهای برند و شرکتی است.  زیرا این نوع خودروها به متخصصین قهار و کاربلد نیاز دارد. از طرفی به علت سیستم کامپیوتری مدرن و جدید این نوع خودروها، نمی شود به تمام تعمیرکاران برای تعمیر این نوع خودروها اطمینان کرد.  این سرویس به عیب یابی، تعمیر و یا تعویض قطعات خودروهای کرمان موتور می‌پردازد. در صورت بروز مشکلاتی همچون از کار افتادن قطعات، خرابی ماشین و قطعات، تصادف و یا در صورتی که حرکت دادن ماشین باعث ایجاد آسیب بیشتر شود، می‌توانید با مجید امداد کرمان تماس بگیرید و درخواست امداد خودرو کرمان موتور داشته باشید.

  • حامد تظرزاده