مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تحصیل در آلمان

تحصیل در آلمان

 

آلمان یکی از کشورهای محبوب متقاضیان مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل و پر جمعیت در اروپاست که به دلیل داشتن شرایط مناسب دانشگاهی مورد توجه دانشجویان زیادی جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل قرار گرفته است. چرا که تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور رایگان می باشد و امکان کار دانشجویی نیز به صورت پاره وقت وجود دارد که از مزیت های مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل می باشد. تحصیل رایگان به معنای اعطای بورسیه نبوده و هزینه های زندگی به عهده ی شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل می باشد.

 

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

 

زبان مورد نیاز جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

اگر قصد دارید در مقطع کارشناسی تحصیل کنید، اکثر رشته ها در این کشور به زبان آلمانی ارائه می شوند و جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل نیاز به ارائه مدرک زبان آلمانی دارید (معمولا B1)، در صورتی که برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اقدام می کنید امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های انگلیسی زبان این کشور وجود دارد که مستلزم ارائه مدرک آیلتس (6.5 و 7) می باشند.

 

مدارک لازم جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

_-ریز نمرات و کپی مدرک تحصیلی قبلی ترجمه شده(دیپلم/بسته به مقطع مد نظر)

_ ریز نمرات و مدرک پیش دانشگاهی ترجمه شده

_کپی صفحات پاسپورت

_عکس رنگی پاسپورتی

_مدرک زبان آلمانی

_کپی شناسنامه

تمامی مدارک جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید مهر تاییدیه وزارت امور خارجه را داشته باشند و بعد به سفارت این کشور تحویل داده شوند.

زمانی که برای اخذ ویزا جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل به سفارت میروید باید مدارک زیر را به طور کامل به همراه داشته باشید زیرا که ناقص بودن مدارک پرونده جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل می تواند باعث عدم صدور ویزا از طرف افسر مهاجرت گردد بنابراین مدارک زیر جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل را باید به دقت آماده سازید:

_فرم پر شده درخواست ویزا جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل که می توانید از سایت دانلود نموده و عکس متقاضی را ضمیمه آن کنید (دو کپی از این فرم به همراه داشته باشید)

_گذرنامه و کپی از تمامی صفحات آن

_کپی تمامی صفحات گذرنامه همسر 

_اعتبار گذرنامه متقاضی حداقل 1 سال

_گواهی بانکی منوط بر داشتن تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی دانشجو برای یک سال اول که به دو صورت انجام می شود:

1. حساب بانکی خود شخص متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

2. مدارک بانکی شخص پشتیبان مقیم آلمان 

_ مدرک پذیرش دانشجو از دانشگاه ها یا کالج ها و موسسات معتبر این کشور

_ بیمه نامه حداقل برای شش ماه

_ اصل مدارک چهار سال دبیرستان شخص

 

برخی از دانشگاه هایی که تحصیل رایگان به شما ارائه می دهند جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

_دانشگاه بین المللی برمن

_دانشگاه دولتی برلین

_دانشگاه یوهانس گوتنبرگ

_دانشگاه بین المللی آلمان

_دانشگاه آکسبورگ

_دانشگاه دورتموند

_دانشگاه بایروت

_دانشگاه هامبورگ

_دانشگاه هانوفر

_دانشگاه اشتوتگارت

_دانشگاه کلن

_دانشگاه روستوک

_دانشگاه کلن

دانشگاه کاسل

 

مهاجرت به آلمان از  طریق تحصیل

 

شرایط ورود به دانشگاه های آلمان جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

تحصیل در مقطع کارشناسی معمولا 4 سال بوده و فرد متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید معدل بالایی از 4 سال دبیرستان در دست داشته، همچنین قبولی آزمون سراسری در همان رشته یا رشته ای مرتبط با رشته ی مد نظر خود در کشورش را داشته باشد .که در غیر این صورت متقاضی مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل باید در دوره های کالج یک ساله ی این کشور قبل از ورود به دانشگاه شرکت نموده و در آزمون نهایی کالج نمره قبولی را کسب نماید. این دوره جهت مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل به منظور معادل سازی دیپلم شما با یک فرد آلمانی گذاشته می شود و تمامی آموزش ها به زبان آلمانی می باشند.

 

 

ابر کلمات کلیدی : تحصیل در آلمان  , ویزای تحصیلی آلمان , مهاجرت به آلمان برای تحصیل , شرایط تحصیل در آلمان , مهاجرت تحصیلی به آلمان , مهاجرت از طریق تحصیل , اقامت آلمان از طریق تحصیل , مهاجرت به آلمان

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا

 

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل همواره در بین دانشجویان پرطرفدار و محبوب است. کیفیت آموزشی بالا، امکانات گسترده آموزشی، شهریه های پایین، برترین اساتید و دانشگاه ها در سطح بین المللی همه و همه موجب شده تا مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گیرد. در این مقاله سعی داریم شرایط و قوانین مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را بررسی کنیم.

 

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

 

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل باید حداقل مدرک دیپلم را داشته باسید. معدل دیپلم و ریزنمرات دبیرستان شما جهت مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل بسیار مهم است. اکثر دانشگاه های کانادا به زبان انگلیسی تدریس می شوند و شما برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل باید حداقل مدرک آیلتس 6 را داشته باشید.

 

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

اولین قدم برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل گرفتن پذیرش از دانشگاه مورد نظرتان است. اکثر دانشگاه ها درخواست آنلاین دارند که شما می توانید با ارسال مدارک تحصیلی و ... به سایت دانشگاه مورد نظر درخواست خود را ارائه دهید و منتظر نتیجه بمانید. در صورتی که با درخواست مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل شما توسط دانشگاه موافقت شد، باید شهریه را پرداخت نمایید و مدارک خواسته شده را به سفارت کانادا تحویل دهید. بعد از مصاحبه ای که در سفارت برای شما ترتیب داده می شود و قبولی در آن ویزای تحصیلی کانادا برایتان صادر می گردد.

 

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

بررسی هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل بستگی به فاکتورهای مختلفی از قبیل مقطع و رشته تحصیلی، دانشگاه مورد تحصیل و ... دارد. اما هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و تحصیل در کانادا نسبت به بسیاری از کشورها از جمله انگلستان، استرالیا و آمریکا مناسب تر است. هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل برای دوره کارشناسی حدود 12000 تا 16000 دلار کانادا، برای دوره کارشناسی ارشد 12000 تا 18000 دلار کانادا و برای دوره دکترا 20000 دلار و بالاتر برآورد شده است.

 

کلیدواژه ها : تحصیل در کانادا , مهاجرت تحصیلی به کانادا , هزینه تحصیل در کانادا , شرایط تحصیل در کانادا , ویزای تحصیلی کانادا , شرایط لازم برای تحصیل در کانادا , دفتر مهاجرتی شیراز , شرکت مهاجرتی شیراز , مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

قیمت نشاء آویشن

قیمت نشاء آویشن

 

نشاء آویشن باغی در غرب مدیترانه یافت می شود. دو گونه آویشن وجود دارد: نوع سفید آویشن و نوع سیاه آویشن.

آویشن دارای خاصیت های فراوانی است. از آویشن در صنایع داروسازی، آرایشی و بهداشتی و غذایی بهره می برند.

آویشن با هوای گرم سازگار است و تحمل هوای سرد را ندارد.

خاک مناسب برای کشت آویشن خاک دارای کلسیم و با PH 5 تا 8 است.

آویشن برای رشد نیلز به نور کافی و مستقیم دارد.

زمان مناسب برای برداشت محصول آویشن اواسط اردیبهشت ماه است.

 

قیمت نشاء آویشن

شرکت پارس اکسیر فارس نشاء آویشن را جهت پرورش با قیمت بسیار مناسب عرضه می دارد. برای اطلاع از قیمت نشاء آویشن با شرکت پارس اکسیر فارس تماس بگیرید.

 

برای سفارش و مشاوره رایگان جهت قیمت نشاء آویشن می توانید با شماره های 09178347062 یا 09303109621 تماس حاصل نمایید.

 

کلیدواژه ها : فروش نهال آویشن , قیمت آویشن , بذر آویشن کوهی , خرید و فروش آویشن , بذر آویشن باغی , قیمت بذر آویشن , قیمت نهال آویشن , فروش نشاء آویشن , فروش بذر آویشن

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

امتیازبندی مهاجرت به هلند

 

اگر قصد مهاجرت به هلند از طریق کار، سرمایه گذاری و یا کارآفرینی را داشته باشید، باید در یک سیستم امتیازبندی مهاجرت به هلند که از طرف دولت هلند به این منظور تدوین شده است امتیازات لازم برای مهاجرت به هلند را کسب نمایید.در این مقاله جزئیات این سیستم امتیازبندی مهاجرت به هلند را بررسی می کنیم.

 

امتیازبندی مهاجرت به هلند

 

فاکتورهای امتیازبندی مهاجرت به هلند

فاکتورهایی در سیتم امتیازبندی مهاجرت به هلند وجود دارد که دارای امتیاز است و امتیازاتی که در این فاکتورهای سیستم امتیازبندی مهاجرت به هلند کسب می کنید موجب تایید و یا عدم تایید درخواست مهاجرت به هلند از این طریق می شود. این فاکتورها از شرایط مهاجرت به هلند در سیستم امتیازبندی مهاجرت به هلند به صورت زیر هستند :

- سن

- مدرک تحصیلی

- مدرک زبان

- سابقه کار

- سابقه کار یا تحصیل در هلند

- منافع برنامه اقتصادی تان

 

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با امتیازبندی مهاجرت به هلند می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

کلیدواژه ها : امتیازات لازم برای مهاجرت به هلند , راحت ترین راه مهاجرت به هلند , مهاجرت به هلند , شرایط مهاجرت به هلند , دفتر مهاجرتی شیراز , شرکت مهاجرتی شیراز , مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه

 

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

 

راهنمای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

اگر فردی علاقه مند به مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باشد، باید به منظور اقامت و تحصیل در کشور ترکیه، یک ویزای دانشجویی داشته باشد. اگر ویزای دانشجویی ندارید، اجازه نخواهید داشت که در ترکیه اقامت و یا تحصیل کنید. ویزای دانشجویی جهت مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید از کنسولگری ترکیه کسب شود، که شما می توانید از نزدیک ترین سفارت محل اقامت خود درخواست کنید.  برای این کار باید یک فرم درخواست ویزا را همراه با مدارک خاص مورد نیاز برای پردازش برای دریافت ویزای دانشجویی و مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل به دانشگاه ترکیه ارسال کنید.

 

مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

دانشجویان متقاضی مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید نامه ی تایید دانشگاه خود را برای مطالعه به همراه تعدادی از مدارک دیگر به منظور ارسال، پیوست فرم درخواست ویزای خود کنند. برای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل و درخواست ویزای دانشجویی، باید مدارک زیر را آماده داشته باشید:

1. دانشجوی متقاضی مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید به نام خود حساب بانکی داشته باشد، اما حساب باید در ارز خارجی مانند یورو، دلار و GBP باشد، حساب جدید نیز قابل قبول است.

2. دانشجوی متقاضی مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید به رشته پزشکی برود؛ پزشکی فقط در بیمارستان دولتی انجام می شود.

3. اخذ گواهینامه پلیس

4. نامه حامی

5. نامه های پذیرش از موسسه

6. کپی پاسپورت با بیش از 90 روز اعتبار

7. گواهی پزشکی

8. بیانیه بانکی

9. هزینه پردازش

10. فرم درخواست مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل - می توانید از سفارت ترکیه در نزدیکی محل اقامت خود دریافت کنید.

11. اندازه تصاویر گذرنامه باید 2 باشد.

12. کپی بلیط برگشت پس از اتمام اقامت

(هزینه ویزا و مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل بستگی به اینکه از کدام کشور ویزا اعمال می شود، دارد).

 

چگونگی اعمال درخواست مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

درخواست پذیرش در هر دانشگاه / کالج در ترکیه، اولین قدم لازم جهت مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل است که باید فرم درخواست را برای دوره مورد نظری که مایل هستید، پر کنید. فرم درخواست باید قبل از آخرین تاریخ ذکر شده توسط موسسه به دانشگاه / کالج ارسال شود. در فرم درخواست مدارک آموزشی زیر باید پیوست آن باشد:

1. تمامی مدارک تحصیلی شما

2. در صورت لزوم، دوره زبانی بسته به دوره مورد نظر شما

3. هزینه پذیرش کالج برای دوره مورد نیاز شما

هنگامی که شما درخواست مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل خود را به دانشگاه / کالج ارسال کردید، باید برای دریافت نامه تایید خود از دانشکده برای دوره ای که در آن درخواست کرده اید منتظر بمانید. ابتدا باید هزینه اول تدریس را به کالج بسپارید تا نامه تأیید را بدست آورید و بعد از آن می توانید برای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل و اخذ ویزا درخواست کنید. هنگام درخواست ویزا باید درخواست ویزا را با چندین مدرک دیگر پیوست کنید و برای رسیدگی به پرونده درخواست ویزا به سفارت  ترکیه در کشور خود بفرستید.

 

جزئیات ویزای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

هزینه های مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل: برای ویزای تک ورودی، هزینه درخواست ویزای غیرقابل برگشت پذیری 48 دلار آمریکا برای بیشتر درخواست های ویزا اعمال می شود.

زمان مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل: ممکن است هزینه های دیگری جهت مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل وجود داشته باشد که بودجه شما را تغییر دهد که به طور کلی شامل هزینه معاینه پزشکی، چک  کردن های پلیس و ترجمه اسناد به زبان انگلیسی (در صورت لزوم) می باشد.

 

کلیدواژه ها : مهاجرت به ترکیه برای تحصیل ، تحصیل در ترکیه ، اقامت ترکیه از طریق تحصیل ، اقامت دائم ترکیه از طریق تحصیل ، شرایط تحصیل در ترکیه ، تحصیل کارشناسی در ترکیه ، تحصیل کارشناسی ارشد در ترکیه ، تحصیل دکترا در ترکیه ، هزینه تحصیل در ترکیه ، ویزای تحصیلی ترکیه ، شرایط تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم ، تحصیل رایگان در ترکیه ، شرایط تحصیل در ترکیه بدون کنکور ، دفتر مهاجرتی شیراز ، شرکت مهاجرتی شیراز ، مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

مهاجرت دندانپزشکان به هلند

 

هلند کشوری است که در بخش پزشکی و در تمام زمینه های آن پیشرفت بسیاری دارد. درآمد پزشکان در هلند بالاست و این مهاجرت دندانپزشکان به هلند را تحت تاثیر قرار داده است. البته مهاجرت دندانپزشکان به هلند و کسب درآمد کار آسانی نیست، چرا که هلند کشور کوچکی است و نیاز به پزشکان خارجی در آن احساس نمی شود. اما با این حال آیا از شرایط و نحوه مهاجرت دندانپزشکان به هلند آگاهی دارید. اگر دندانپزشک هستید و قصد مهاجرت به هلند توسط حرفه تان را دارید، در این مقاله ما را همراهی کنید تا جزئیات مهاجرت دندانپزشکان به هلند را مورد بررسی قرار دهیم.

 

مهاجرت دندانپزشکان به هلند

 

شرایط مهاجرت دندانپزشکان به هلند

مهاجرت دندانپزشکان به هلند با اخذ ویزای کار هلند امکانپذیر است. تسلط به زبان هلندی و موفقیت در آزمون های مربوط به مهاجرت دندانپزشکان به هلند، از دیگر شرایط حائز اهمیت مهاجرت دندانپزشکان به هلند است. ثبت نام برای مهاجرت دندانپزشکان به هلند توسط ثبت نام بزرگ (BIG) که مخصوص مهاجرت پزشکان به هلند است انجام می گیرد.

 

مراحل مهاجرت دندانپزشکان به هلند

همانطور که گفته شد مهاجرت دندانپزشکان به هلند با اخذ ویزای کار آغاز می شود، این ویزا باید طولانی مدت باشد. دندانپزشکان پس از دریافت ویزای کار باید در ثبت نام بزرگ نام نویسی کرده و آماده ی شرکت در آزمون های مهارت شود. پس از موفقیت در آزمون های مربوط به مهاجرت دندانپزشکان به هلند، متقاضی باید دوره ای را در یکی از بیمارستان های دانشگاهی هلند بگذراند. با پایان این دوره متقاضی می تواند به عنوان پزشک در هلند مشغول به کار شود. این مراحل جهت مهاجرت دندانپزشکان به هلند حدود سه تا چهار سال طول می کشد.

 

درآمد جهت مهاجرت دندانپزشکان به هلند

درآمد پزشکان برای مهاجرت دندانپزشکان به هلند بستگی به تخصص آنها دارد. پزشکان عمومی از درآمد کمتری نسبت به متخصصان پزشکی و دندانپزشکان برخوردارند. به طور میانگین می توان درآمد دندانپزشکان در هلند را جهت مهاجرت دندانپزشکان به هلند حدود 250000 دلار در سال تخمین زد. علاوه بر این ساعات کار در هلند کم بوده و دارای تعطیلات زیادی نیز هستند.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

امتیازبندی مهاجرت به اتریش

 

یک سیستم امتیاز بندی مهاجرت به اتریش وجود دارد که متقاضی مهاجرت به اتریش باید امتیازات لازم را در امتیازبندی مهاجرت به اتریش کسب کند. این سیستم امتیازبندی مهاجرت به اتریش فقط در ویزای جست و جوی کار اتریش که اعتبار آن 6 ماه است، وجود دارد. در این مقاله جزئیات لازم را در رابطه با شرایط امتیازبندی مهاجرت به اتریش توضیح خواهیم داد.

 

امتیازبندی مهاجرت به اتریش

 

شرایط امتیازبندی مهاجرت به اتریش

شرایط زیر در سیستم امتیازبندی مهاجرت به اتریش اعلام شده است که متقاضی مهاجرت به اتریش باید امتیازات لازم را در این سیستم کسب نماید:

- مدرک تحصیلی

- سن

- سوابق کاری

- مدرک زبان

- تحصیل در اتریش

این شرایط در سیستم امتیازبندی مهاجرت به اتریش مجموعا 100 امتیاز را به خود اختصاص می دهند. متقاضی مهاجرت به اتریش باید در سیستم امتیازبندی مهاجرت به اتریش حداقل 70 امتیاز را جهت اخذ ویزای جست و جوی کار کسب کند. در ادامه نحوه امتیازگیری در هر کدام از شرایط را شرح می دهیم.

 

شرط مدرک تحصیلی در امتیازبندی مهاجرت به اتریش

در سیستم امتیازبندی مهاجرت به اتریش حداکثر امتیازی که به مدرک تحصیلی تعلق دارد 40 امتیاز است. حداقل مدرک تحصیلی لیسانس می باشد. در صورت داشتن مدرک لیسانس یا فوق لیسانس 20 امتیاز و در صورت داشتن مدرک دکترا 40 امتیاز کسب می کنید. لازم به ذکر است که مدرک لیسانس یا فوق لیسانس رشته های فنی، کامپیوتر و علوم طبیعی 30 امتیاز دارند. شرایط دیگری در رابطه با تحصیل نیز از امتیاز برخوردارند؛ مانند حقوق بالا در هر سال 20 امتیاز، ثبت اختراع یا لوح تقدیر 20 امتیاز، پروژه تحقیقاتی 20 امتیاز.

 

شرط سن در امتیازبندی مهاجرت به اتریش

سن متقاضی در سیستم امتیازبندی مهاجرت به اتریش حداکثر 20 امتیاز را به خود اختصاص می دهد. سن 35 سال به پایین 20 امتیاز، 35 تا 40 سال سن 15 امتیاز و 40 تا 45 سال سن 10 امتیاز کسب می کنند.

 

شرط سوابق کاری در امتیازبندی مهاجرت به اتریش

به شغل و سوابق کاری در سیستم امتیازبندی مهاجرت به اتریش حداکثر 20 امتیاز تعلق می گیرد. سوابق کاری و کارهای مدیریتی به ازای هر سال 2 امتیاز کسب می کند. اگر در اتریش نیز سابقه کار داشته باشید 10 امتیاز می گیرید.

 

شرط مدرک زبان در امتیازبندی مهاجرت به اتریش

مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی در سیستم امتیازبندی مهاجرت به اتریش حداکثر از 10 امتیاز برخوردار است. مدرک زبان مبتدی 5 امتیاز و مدرک زبان پیشرفته 10 امتیاز دارد.

 

شرط تحصیل در اتریش در امتیازبندی مهاجرت به اتریش

تحصیل در اتریش نیز در سیستم امتیازبندی مهاجرت به اتریش حداکثر 10 امتیاز را به خود اختصاص می دهد. تحصیل ابتدایی در اتریش 5 امتیاز و تحصیل در دانشگاه های اتریش و داشتن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس از دانشگاه های اتریش 10 امتیاز کسب می کند.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

 

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت کانادا مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی است. این روش کمی دشوار است. برای مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی می توان از موسسات و سایت های کاریابی کمک گرفت. همچنین با داشتن پیشنهاد کاری از یک شرکت کانادایی می توانید جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی اقدام کنید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

 

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

برای اینکه جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی در یک شرکت کانادایی استخدام شوید باید شرایط زیر را داشته باشید:

- مدرک تحصیلی لیسانس جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

- مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

- شرط سنی حداکثر 30 سال جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

- حداقل یک سال سابقه کاری جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

 

فرآیند مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

یک سیستم امتیازبندی با عوامل خاص جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی وجود دارد که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی باید امتیاز قابل قبول در این عوامل جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی را کسب نماید. این عوامل و امتیاز مورد انتظار در آنها عبارتند از:

- سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی 15 امتیاز جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

- سن 12 امتیاز جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

- پیشنهاد و قرارداد کاری 10 امتیاز مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

- میزان تحصیلات 25 امتیاز مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

- مدرک زبان انگلیسی 28 امتیاز جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

- سایر شرایط جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی 10 امتیاز

امتیازات این عوامل جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی مجموعا 100 امتیاز می شود که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی باید حداقل 67 امتیاز کسب کند. متقاضی پس از موفقیت در این مرحله وارد مرحله دوم می شود که در مرحله دوم نیز باید امتیاز قابل قبول جهت موفقیت در مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی کسب نماید.

 

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

- بهترین و مطمئن ترین راه اخذ اقامت کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی است.

- مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی به همراه خانواده درجه یک انجام می شود.

- با مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی از زندگی در کشوری با اقتصاد قوی برخوردار می شوید

 

معایب مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

- پروسه مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی طولانی و زمان بر است.

- جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی باید از شرکتی در کانادا پیشنهاد کاری داشته باشید.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

 

یکی از روش های اخذ اقامت کانادا مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی است. البته مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی آسان نیست و پیچیدگی های فراوانی دارد. در این مقاله روش ها و جزئیات مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی را بررسی کرده ایم.

 

مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

 

روش های مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی وجود دارد. این روش ها را می توان به صورت خوداشتغالی، برنامه های استانی کانادا، تخصص و داشتن پیشنهاد کاری بیان کرد. در ادامه هر کدام از این موارد جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی را بررسی می کنیم.

 

خوداشتغالی جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

برای مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی در روش خوداشتغالی، باید در 5 سال اخیر حداقل دو سال سابقه کاری در حرفه و شغل مورد نظرتان داشته باشید. خوداشتغالی جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی در زمینه های فرهنگی و ورزشی بیشتر مورد استقبال کشور کاناداست. از عوامل موثر دیگر بر مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی با خوداشتغالی؛ سن، تجربه و سوابق، تحصیلات، زبان و وفق پذیری است. برای آگاهی از جزئیات بیشتر در رابطه با خوداشتغالی جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی مقاله ی مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی را مطالعه فرمایید.

 

برنامه های استانی کانادا جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

روش دیگر مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی شرکت در برنامه های استانی کانادا است. هر ساله استان های کانادا لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را منتشر می کنند. اگر در مشاغل اعلام شده تخصصو حرفه ای داشته باشید می توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی اقدام نمایید.

 

تخصص جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی با داشتن تخصص نیز میسر می باشد. برنامه ای با عنوان اسکیل ورکر در کانادا وجود دارد که از طریق آن متخصصان مورد نیاز خود را تامین می کنند. برای موفقیت در مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی به روش تخصص باید امتیازات لازم را در فاکتورهای تحصیلات، سابقه کاری، سن، زبان و انطباق پذیری به دست آورید. جزئیات بیشتر را در مقاله های مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ورکر بخوانید.

 

پیشنهاد کار جهت مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی

داشتن پیشنهاد کاری از یک شرکت و کارفرمای کانادایی در کنار تخصص شانس شما را برای مهاجرت به کانادا از طریق کاریابی افزایش می دهد. البته به کارگیری نیروی کار خارجی برای کارفرمای کانادایی به سادگی نیست و به این صورت است که اگر نیروی کار مورد نیاز خود را در کانادا و اتحادیه اروپا پیدا نکند، می تواند نیروهای خارجی را به کار گیرد.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

باربری جنت آباد

باربری جنت آباد

 

حمل بار جنت آباد در تهران یکی از شعبات سپیدبار در منطقه جنت آباد در تهران آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیزی که در جنت آباد سکونت دارند می باشد.

 

باربری جنت آباد

 

خدمات باربری جنت آباد در تهران

اتوبار جنت آباد در تهران اثاثیه منزل شما را بسته بندی، حمل و چیدمان میکند.

 

مناطق سرویس دهی باربری جنت آباد در تهران

اگر در منطقه جنت آباد هستید می توانید با حمل اثاثیه منزل جنت آباد در تهران تماس بگیرید. حمل بار جنت آباد اثاث کشی جنت آباد در تهران را انجام میدهد.

 

آدرس و شماره تماس باربری جنت آباد در تهران

هر روز و هر ساعتی که تمایل به اثاث کشی در تهران دارید می توانید جهت مشاوره و راهنمایی با اسباب کشی جنت آباد در تهران تماس بگیرید.

 

آدرس باربری جنت آباد:

شماره تماس باربری جنت آباد:

  • حامد تظرزاده