مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


  

فوق تخصص چشم در شیراز

 

 

یکی از مهم ترین اعضای بدن ما چشم هایمان هستند. با استفاده از چشم است که می توانیم ببینیم و به راحتی فعالیت های روزانه ی خود را انجام دهیم. اما اگر چشم ها درگیر بیماری شوند، بینایی مختل می شود و اختلال در بینایی می تواند تاثیرات بدی بر زندگی ما بگذارد. بنابراین باید به خوبی از چشم هایمان مراقبت کنیم و هر چند وقت یکبار به چشک پزشک مراجعه کنیم. شما می توانید اسامی بهترین دکتر های فوق تخصص چشم در شیراز را در زیر مشاهده نموده و نوبت خود را از وب سایت نوبت پزشک شیراز اخذ نمایید.

  

 

فوق تخصص شبکیه چشم در شیراز

 

 

 

یکی از شایع ترین بیماری هایی که برای چشم پیش می آید، بیماری های مربوط به شبکیه چشم است. این بیماری ها ممکن است به دلیل افزایش سن، سیگار کشیدن، چاقی، دیابت، ضربه به چشم، ارث و ... رخ دهد. از جمله بیماری های شبکیه چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·پارگی شبکیه

·جداشدگی شبکیه

·رتینوپاتی دیابتی

·غشای اپیرتینال

·سوراخ ماکولا

·دژنراسیون ماکولا

·رتینیت پیگمنتوزا

اگر درگیر بیماری های شبکیه هستید، می توانید برای نوبت دکتر فوق تخصص شبکیه چشم در شیراز از این لیست اقدام نمایید.

 

 

 

فوق تخصص چشم کودکان شیراز

 

 

 

 

مراقبت از چشم کودکان به دلیل سن کمی دارند بسیار اهمیت دارد. چرا که در صورت بروز بیماری های چشم در سنین پایین ممکن است در سنین بالا مشکلات جدی تری را برای آن ها به وجود بیاورد. بیماری های چشمی که در کودکان شایع ترند عبارتند از:

·انسداد مجرای اشکی یا اپیفوریا

·تنبلی چشم یا آمبلوپی

·گلوکوم مادرزادی یا آب سیاه چشم

·اﻟﺗﮭﺎب ملتحمه (ﻗرﻣزى ﭼﺷم)

·استرابیسم یا انحراف چشم (لوچی)

·شالازیون یا تورم پلک

غربالگری های منظم چشم می تواند از بروز این گونه مشکلات در کودکان جلوگیری کند. همچنین بهتر است هر چند وقت یک بار کودکتان توسط فوق تخصص چشم در شیراز معاینه شود. شما می توانید اخذ نوبت از فوق تخصص چشم کودکان شیراز را از طریق همین صفحه انجام دهید.

 

 

 

 

بهترین دکتر فوق تخصص چشم در شیراز , نوبت دهی چشم پزشکی شیراز , بهترین کلینیک چشم پزشکی در شیراز , کلینیک فوق تخصصی چشم در شیراز , فوق تخصص چشم پزشکی شیراز , دکتر فوق تخصص شبکیه چشم در شیراز , بهترین فوق تخصص شبکیه چشم در شیراز , نوبت دهی چشم پزشک شیراز , نوبت دهی چشم پزشکان شیراز , نوبت دهی بیمارستان چشم پزشکی شیراز , نوبت دهی دکتر چشم پزشک شیراز , نوبت دهی آنلاین چشم پزشکی در شیراز , نوبت دهی اینترنتی چشم پزشکی در شیراز , متخصص افتالمولوژی در شیراز , فوق تخصص قرنیه در شیراز , نوبت دهی بیمارستان چشم پزشکی شیراز , نوبت دهی چشم پزشکی بصیر شیراز , نوبت دهی چشم پزشکی پوستچی شیراز , نوبت دهی چشم پزشکی بیمارستان خلیلی شیراز

 

 

اخذ نوبت پزشک (nobatepezeshk.ir)

 

 

 

  • حامد تظرزاده