مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۶۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نورد و خم لوله

نورد و خم لوله دو فرآیند متفاوت هستند که برای تولید لوله هایی با شکل و ابعاد مختلف استفاده می شوند. نورد و خم لوله به معنای تغییر شکل فلز و لوله در دمای بالاست. در فرایند نورد یه قطعه فلزی را در دمای بسیار بالا گرم می کنند و سپس به صورت افقی از بین دو رول نورده عبور می کند. با عبور قطعه فلزی از بین رول ها شکل ان تغییر پیدا می کند و به شکل لوله در می ایند. خم کردن لوله ها باعث افزایش قابل توجه استحکام و پایداری ان ها می شود. نورد و خم لوله شاید ظریف ترین و حساس ترین فرآیندی است که بر روی لوله یا پروفیل تا رسیدن به محصول نهایی انجام می شود و کیفیت محصول بسیار مهم می باشد.

نورد و خم لوله یکی از عملیات های بسیار پرکاربرد در صنعت است و برای مقاصد گوناگونی چون ساخت باکس فلزی در صنعت الکترونیک، ساختمان سازی، دامداری و کشاورزی، کشتی سازی، کارخانجات و … استفاده می گردد.

برای سفارش نورد و خم لوله در شیراز با شماره 09178187435 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

امداد خودرو کرمان موتور

امداد خودرو کرمان موتور خدمات فنی و تخصصی ارائه می دهد که مشکل خودروی شما به بهترین شکل ممکن حل می کند در غیراین صورت با کمک تجهیزات مناسب به تعمیرگاه منتقل می کنند. امدادخودرو کرمان موتور در واقع خدمتی است برای عیب یابی خودرو و قطعه های  آن  علل های مختلفی وجود دارد ازجمله تصادف ، خرابی قطعه ها که قابلیت جابه جای ندارد که حرکت دادن خودرو باعث آسیب بیشتری به خودرو وارد می شود. امداد خودرو کرمان موتور از دیگر خدمات تخصصی وبسایت مجید امداد می باشد. این خدمات شامل یدکش در محل، حمل خودرو در محل و ... است. برای اطلاع بیشتر درمورد هزینه و خدمات با شماره بالای سایت تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو کرمان موتور می توان به حمل خودرو بدون آسیب دیدگی، دریافت اجرت با قیمت مصوب اتحادیه، حمل سریع خودرو، ارائه قطعات اورجینال خودروها و از همه مهمتر تعمیر تخصصی خودرها می باشد. در صورتی که به حمل خودرو به تعمیرگاه یا به پارکینگ نیاز داشتید کافیست با شماره امداد خودرو کرمان موتور تماس بگیرید.

از اهداف اصلی امدادخودرو کرمان موتور ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. خدمات حمل خودرو کرمان شامل یدک کش کرمان، خودروبر کرمان، کفی کرمان، مکانیک سیار کرمان، بنزین سیار کرمان، باتری به باتری و پنچری در کرمان می باشد. همکاران ما در مجید امداد به صورت ۲۴ ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

امداد خودرو کرمان

امدادخودرو کرمان همراه با یدک کش و مکانیک سیار بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی در سریعترین پرسه زمانی حضور در محل می باشد. امداد خودرو کرمان موتور یکی از معتبر ترین امداد خودرو در شهر کرمان است که زیر نظر اتحادیه امداد خودرو می باشد و اصلی ترین هدف ان ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. همچنین همکاران ما در امداد خودرو کشوری در شهر کرمان به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما هم وطنان عزیز هستند. در صورتی که خودروی شما قابل حرکت دادن نبود و نیاز به امداد خودرو و امداد رسانی و یا خوددروبر بود لطفا به تیم مجید امداد مراجعه کنید.

امداد خودرو کرمان با کادری مجرب و متخصص به همراه امکانات و لوازم یدکی آماده خدمت رسانی به تمام خودروهای وارداتی و داخلی می باشد. از جمله خدمات امداد خودرو کرمان سوخت رسانی سیار، حمل خودرو با جرثقیل، پنچرگیری سیار و تعویض لاستیک و ... می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امداد خودرو کرمان به سایت مجید امداد مراجعه و یا با شماره 09131994159 تماس بگیرید.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

وکیل حقوقی در شیراز

وکیل حقوقی شیراز

این روزها در تمامی شهرهای ایران مسائل و مشلات حقوقی بسیاری مطرح خواهد شد. شیراز نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر روز پرونده های حقوقی بسیاری به مراجع قانونی ارائه می‌گردد که باید به همه آن‌ها رسیدگی شود. برای رسیدگی به پرونده های حقوقی دو راه پیش روی شماست. یا باید خودتان به مراجع قانونی مراجعه کنید؛ تمامی استرس ها و فشارهای روانی موجود در مراجع قانونی را به جان بخرید؛ به آزمون و خطا بپردازید و گهگاهی چالش های حقوقی و تخصصی را حل کنید؛ و در نهایت پرونده را با آینده نامعلوم دنبال نمایید.

یا باید به وکیل حقوقی شیراز مراجعه کنید. با مراجعه به وکیل حقوقی شیراز می‌توانید در ابتدای امر از نتیجه احتمالی پرونده مطلع شوید و بر این اساس تصمیم به پیگیری شکایت خود یا عدم پیگیری آن بگیرید؛ و یا اگر بر علیه شما شکایتی مطرح شده باشد، لازم به مقابله به مثل و یا راه چاره پیچیده تری هست یا خیر؛ همچنین با اعتماد به یک وکیل حقوقی در شیراز، از هر نوع استرس و اضطراب موجود در فضاهای حقوقی به دور خواهید بود و نیاز به پیگیری شخصی شما برای پرونده نیست؛ همچنین علاوه بر موارد ذکر شده دیگر نیازی نیست با طرف دعوا روبرو شوید مگر در مواقع ضروری!

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

وکیل طلاق در شیراز

همیشه مسائل حقوقی خانواده در میان موضوعات حقوقی بسیار حساس تر بوده و بیشتر مورد بحث قرار گرفته است. همچنین با توجه به روند افزایشی اختلافات، طلاق و به تبع آن افزایش پرونده های طلاق، میزان درخواست وکیل طلاق در شیراز نیز بسیار افزایش داشته است. پرونده های طلاق نیز یکی از موضوعات حقوقی هستند که روحیه و روان فرد را بسیار درگیر خواهد کرد بنابراین انتخاب وکیل بهترین راه‌حل برای حل اینگونه پرونده‌هاست.

اینجاست که سوالاتی از قبیل اینکه بهترین وکیل طلاق در شیراز کیست؟ چطور می‌توانم بهترین وکیل شیراز برای طلاق را پیدا کنم؟ از کجا بفهمم بهترین وکیل طلاق در شیراز کیست؟ و ... به میان می‌آید. ما در مجموعه وکیل شیراز سعی کرده ایم لیستی از بهترین وکیل شیراز برای طلاق را به شما عزیزان ارائه کنیم تا با خیال راحت به انتخاب بهترین وکیل طلاق شیراز بپردازید.

اگر در زندگی مشترک خود دچار مشکل شده اید و قادر به ادامه زندگی نیستید؛ اگر تصمیم خود را گرفته اید و در جستجوی وکیل طلاق در شیراز هستید، می توانید از لیست وکلای طلاق در شیراز ما که با هدف دسترسی راحت تر شما عزیزان به وکیل طلاق در شیراز تهیه شده است وکیل طلاق مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

وکیل ملکی شیراز

همان طور که گفتیم وکیل ملکی در شیراز به مسائل مربوط به املاک رسیدگی می کند. انواع دعاوی ملکی که وکیل ملکی در شیراز می تواند وکالت آن ها را بر عهده بگیرد عبارتند از : جعل سند، افراز ملک، کلاهبرداری، تنظیم سند رسمی، خلع ید، تعدیل اجاره بها، تمدید قرارداد اجاره، الزام به تنظیم قرارداد اجاره، ابطال قرارداد اجاره، مطالبه اجاره بها، مطالبه خسارت، مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تقسیم املاک مشاع، تخلیه ی املاک استیجاری، اخذ پایان کار، فسخ معامله، تصرف عدوانی، رفع مزاحمت از ملک، الزام به تحویل مبیع، انتقال یا فروش مال غیر، ممانعت از حق، مطالبه وجه التزام قراردادی، خیانت در امانت، فروش غیر قانونی ملک، انتقال منافع ملک، ورود غیر مجاز به ملک، اثبات وقوع بیع، ابطال بیع، الزام به تنظیم سند، افراز ملک مشاع، تحدید حدود، اخذ سند، ابطال سند، تقسیم مال مشترک، تحریر ترکه، تقسیم ارث، اثبات مالکیت، اثبات حق سرقفلی، امور اراضی،  و ... .

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

وکیل خانواده در شیراز

وکیل خانواده در شیراز - وکیل شیراز

 

خانواده، یکی از بنیادی ترین ارکان اجتماعی است. این رکن اجتماعی با عشق و علاقه زن و مرد بوجود می‌آید و با تولد فرزندان کامل تر می‌شود. اما گاهی در طی مسیر زندگی اختلافاتی میان زوجین پدید می‌آید که برخی از آن‌ها قابل حل است و برخی دیگر قابل حل نیست. گاهی زوجین به دلیل مشکلات غیرقابل حل که زندگی را برای آن‌ها طاقت فرسا کرده‌اند تصمیم به جدایی می‌گیرند و یا برای حل آن نیاز به تکیه بر قانون پیدا می‌کنند.شیراز نیز شهری پرجمعیت با مشکلات شایع زوجین است!

در اینگونه موارد نیاز به حضور یک وکیل خانواده در شیراز است. وکیل خانواده شیراز با صداقت و رازداری حرفه ای به شما کمک خواهد کرد تا عدالت برای شما برقرار گردد و حقوق شما احقاق شود و ظلمی در محیط خانواده به شما روا نشود. در این مقاله قصد داریم بهترین وکیل خانواده شیراز را در لیست کاملی از وکیل خانواده در شیراز به شما معرفی کنیم. با وکیل شیراز همراه باشید!

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

امداد باتری شیراز | امداد باطری شیراز

باطری امداد در محل و در سطح کلانشهر شیراز، امداد باطری در شیراز، امداد باطری شبانه روزی در شیراز، امداد باتری تلفنی در شیراز، امداد باطری در شیراز، باطری امداد شیراز، باتری امداد شیراز

امداد باطری شیراز در تمامی لحظات در کنار شماست. اگر هر زمان از شبانه روز باطری اتومبیل شما دچار مشکل شد و یا به هر دلیلی قصد تعویض باطری شیراز داشتید، تنها کافی است با امداد باطری شیراز تماس بگیرید تا متخصصان ما خودشان را به شما برسانند، سیستم برق خودرو شما را عیب یابی کنند. در صورت بروز مشکل از باطری ماشین، امداد باطری شیراز ما باتری شما را در محل تعمیر یا تعویض خواهد کرد.

با استفاده از خدمات امداد باتری شیراز می‌توانید مزایای بسیاری دریافت کنید. برای مثال با استفاده از خدمات تعویض باتری شیراز، هزینه را درب منزل و یا در محل پرداخت نمایید؛ ارسال باتری به محل در شیراز رایگان می‌باشد؛ در تعویض باتری شیراز، تیم متخصص ما سال ها در این زمینه تجربه دارند و به راحتی و با صحیح ترین روش ممکن این خدمات را به شما ارائه خواهند کرد. زمانی که برای تعویض باطری در شیراز اختصاص خواهید داد، بسیار کمتر از روش های دیگر خواهد بود. تمام باطری های ما دارای گارانتی هستند و تنوع آن‌ها شما را شگفت زده خواهد کرد. متخصصان تعویض باطری ماشین در محل شیراز ما علاوه بر بررسی وضعیت باتری به عیب یابی و تعمیر دینام ماشین در محل شیراز هم خواهند پرداخت تا زیان های احتمالی به باتری شما را خنثی کنند.

امداد باتری شیراز : ۰۹۱۷۸۵۴۰۲۳۴

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

امداد خودرو شبانه روزی شیراز

در صورتی که در جاده ماشین شما دچار نقص فنی شد ، اولین چیزی که به ذهنتون خطور میکنه اینه که بهتره در کاپوت ماشین رو باز کنم و ببینم می شه اون رو تعمیر کرد و فعلا راه افتاد یا نه . بعد از اینکه در کاپوت رو باز کردین ، آرزو میکنید که ای کاش از مکانیکی خودرو بیشتر اطلاع داشتین یا شاید یه کاربلد الان کنارتون بود . اینجاست که امداد خودرو شبانه روزی شیراز به دادتان خواهد رسید. برای استفاده از سرویس امداد خودرو شبانه روزی شیراز ایمان امداد تنها کافی است در هر ساعت از شبانه روز با شماره ما تماس بگیرید. ما شما رو راهنمایی میکنیم تا اول بتونید اگر ایراد ماشینتون جزئی هست ، خودتون اون رو راه بندازید . ولی اگر کار از این حرفا گذشته بود و نیاز بود که ماشینتون به یک تعمیرگاه معتبر و خوب حمل بشه ، باز هم حمل ماشین در محدوده شیراز و یا حمل ماشینتون در استان فارس رو به ما بسپارید . ما بهترین گزینه ها رو برای امداد خودرو ماشینتون در شیراز ارائه  میکنیم . پس همیشه در سفر ، امداد خودرو ایمان یادتون باشه.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

امداد خودرو جاده ای شیراز

سرویس امداد خودرو شیراز ایمان امداد در تمامی جاده های ایران فعال است. بنابراین هر زمان که ماشینتان در جاده خراب شد و به امداد خودرو جاده ای شیراز نیاز داشتید، کافی است با شماره های ما تماس بگیرید. ایمان امداد با توجه به بررسی مکرر و روتین موقعیت امدادگران خود، نزدیک ترین امدادگر را انتخاب کرده و به سوی شما روانه خواهد کرد. بنابراین خدمات امداد خودرو جاده ای شیراز ایمان امداد در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

  • حامد تظرزاده