مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آگاهی از اطلاعات حقوقی و سوالات مربوط به دادگاه و و کالت دغدغه ی بسیاری از افراد بوده است . همیشه افراد برای پیدا کردن کردن جواب  سوالاتشان در این زمینه در اینترنت جست و جو میکنند  .  طراحی وب سایت وکلا در شیراز از یک طرف  به افزایش آگاهی های حقوقی افراد کمک میکند  و از طرف دیگر سبب شناخته شدن و معرفی وکلا بین مردم میشود .

بنابراین طراحی وب سایت وکلا نه تنها بی فایده نیست بلکه با یک طراحی شکیل و مناسب میتواند به وب سایتی مفید و کاربردی تبدیل شود .

فرض کنید برای فردی مشکل حقوقی پیش آمده است و به وکیل نیاز دارد .چنین شخصی که تا به حال با قانون و وکالت برخوردی نداشته است و اکنون بدنبال یک وکیل شایسته میگردد اولین جایی که برای یافتن وکیل مناسب انتخاب میکند اینترنت است .

سپس با یافتن وب سایت شما و خواندن رزومه تان با شما آشنا شده و برای کار وکالت خود شما را انتخاب میکند.

با معرفی کامل رزمه و مدارج علمی خود در وب سایت میتوانید خود را به عنوان یک وکیل بهتر و بیشتر به مردم نشان دهید .

میتوانید امکان عضویت را در وب سایت خود اضافه کنید . زیرا اینکار باعث وفاداری بیشتر بازدید کننده به وب سایت میشود و از طرف دیگرموکل های تان  میتوانند با وارد شدن به سایت روند امور وکالت خود را پیگیری کنند .

همچنین طراحی صفحه  پرسش و پاسخ برای کاربران میتواند برای پربازدید شدن وب سایت تان بسیار مفید باشد . حتی میتوانید یک فرم عمومی سوالات به همراه جوابشان  آماده کنید (سوالاتی که با سابقه کار خود میدانید بسیاری از افراد میپرسند) و در یک بخش جداگانه قرار دهید .

نوبت دهی آنلاین میتواند یک بخش جذاب و کاربردی دیگر از وب سایت باشد . متقاضیان بدون تماس گرفتن یا مراجعه حضوری از طریق اینترنت برای خود وقت ملاقات حضوری تعیین میکنند .

تمامی این امکانات را مرکز طراحی سایت شیراز(ساین) با سالها سابقه در این زمینه کاری به بهترین نحو میتواند پیاده سازی و اجرا کند

  • حامد تظرزاده