مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

فروش فرش اقساطی در شیراز

 
 

 

 

نمایندگی فرش شونهر در شیراز ، امکان فروش فرش اقساطی در شیراز را برای همشهریان عزیز فراهم نموده است تا هر کس با هر توان مالی بتواند فرش های ما را خریداری کرده و از زیبایی منحصر به فرد آن بهره مند گردد.

تمام فرش های موجود در نمایندگی فرش شونهر در شیراز امکان فروش فرش اقساطی در شیراز را دارا می باشند و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب مدل ، رنگ ، نقش و طرح برای خرید قسطی فرش در شیراز از نمایندگی فرش شونهر در شیراز وجود ندارد.

همواره در هر خرید و فروشی دارا بودن شرایط اقساطی برای خرید و فروش محصول حائز اهمیت بوده و لبخن رضایت را به لبان مشتریان خواهد آورد. نمایندگی فرش شونهر در شیراز نیز برای راحتی و رضایت مشتریان گرانقدر خود این امر را در نظر گرفته و اقدام به فروش فرش اقساطی در شیراز متناسب با توانایی مالی مشتریان خود نموده است.

 

فروش فرش اقساطی در شیراز

 

شرایط فروش فرش اقساطی در شیراز

فروش فرش اقساطی در شیراز توسط نمایندگی فرش شونهر در شیراز با دارا بودن زیباترین و متنوع ترین فرش ها با مبلغی به عنوان پیش پرداخت در ابتدای خرید انجام شده و مابقی مبلغ طی اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت پرداخت می گردد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با فروش فرش اقساطی در شیراز در فروشگاه نمایندگی فرش شونهر در شیراز می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

شونهر را اصل بخرید

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

فرش ارزان

فرش ارزان

 

 

امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان ، خریداران فرش به دنبال خرید فرش ارزان و قیمت مناسب می باشند. نه تنها فرش ارزان، بلکه در هر خریدی اولویت با قیمت ارزان آن است. فرش های ماشینی نسبت به سایر فرش ها قیمت ارزان تر و مناسب تری داشته و فرش ارزان محسوب می شوند.

فروشگاه فرش شونهر شیراز با تولید انواع فرش های ماشینی در جنس ها و تراکم های مختلف فرش ارزان را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد.

 

فرش ارزان

 

فرش ارزان در شیراز

در این قسمت می خواهیم به توضیح عواملی که باعث ارائه فرش ارزان در شیراز توسط فروشگاه فرش شونهر می گردد را بررسی نماییم. عواملی مانند مواد اولیه ، دستگاه بافت فرش ، نیروی انسانی ، حمل و نقل ، بسته بندی ، واسطه ها و ... در قیمت گذاری فرش تاثیرگذارند.

مواد اولیه مصرفی در تولید فرش همان الیاف به کار رفته در بافت فرش ارزان هستند که بهترین آن الیاف آکریلیک می باشند و قیمت فرش های آکریلیک از دیگر فرش ها مانند فرش های تولید شده با الیاف پلی استر ، BCF و ...گران تر است.

دستگاه بافت فرش نیز عامل دیگری در قیمت گذاری فرش ارزان است که انواع دستگاه ها آلفا ، واندویل ، شونهر و ... می باشند و دستگاه مورد استفاده در فروشگاه فرش شونهر همانگونه که از نام پیداست دستگاه شونهر بوده که یکی از بهترین دستگاه های بافت فرش است.

نیروی انسانی نیز تعداد افرادی است که در تولید یک فرش سهیم بوده و به کار گرفته می شوند تا فرش ارزان تولید شود می باشد.

نمایندگی فرش شونهر در شیراز فرش های خود را از شعبه اصلی که در شهرستان تهران مساقر است تهیه نموده و بنابراین هزینه حمل و نقل فرش از تهران به شیراز نیز عامل تاثیرگذار دیگری بر فرش ارزان می باشد.

واسطه ها همان افرادی هستند که باعث می شوند یک محصول از کارخانه به خریدار برسد. واسطه ها نیز نقش مهمی در قیمت گذاری بر فرش ارزان دارند و هر واسطه سود جداگانه ای دارد که با افزایش تعداد واسطه ها قیمت فرش نیز بالا می رود.

نمایندگی فرش شونهر در شیراز با در نظر گرفتن تمام این عوامل در تلاش است تا فرش را با قیمت مناسب و کمترین سود به مشتریان عزیز خود ارائه کند. صرفه جویی در نیروی انسانی، حذف واسطه ها و ... باعث شده تا ارائه دهنده فرش ارزان در شیراز باشیم.

 

 

برای خرید فرش ارزان در شیراز با بهترین کیفیت به نمایندگی فرش شونهر در شیراز مراجعه نمایید.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

فرش ماشینی در شیراز

فرش ماشینی در شیراز

 

 

امروزه در کمتر خانه ای فرش دستباف به چشم می خورد، چرا که قیمت فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی در شیراز بسیار گران تر است. فرش ماشینی به دلیل اینکه توسط ماشین آلات صنعتی تولید می شود؛ قیمت بسیار مناسب تری نسبت به فرش دستباف داشته و این روزها جایگاه ویژه ای در هر خانه دارد.

نمایندگی فرش شونهر به عنوان یکی از مدعیان تولید فرش ماشینی در شیراز با کیفیت عالی و قیمت مناسب بوده و همواره در جهت رضایت مشتریان عزیز خود گام بر می دارد.

 

فرش ماشینی در شیراز

 

فرش ماشینی شیراز

تولید فرش ماشینی توسط دستگاه های مختلفی انجام می گیرد که از جمله این دستگاه ها می توان به تکسیما ، واندویل ، آلفا ، شونهر و ... اشاره کرد. همان طور که از اسم مجموعه پیداست؛ فرش ماشینی در شیراز در نمایندگی فرش شونهر توسط دستگاه شونهر که یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه تولید فرش ماشینی در شیراز می باشد؛ تولید می گردد.

 

 

قیمت فرش ماشینی در شیراز

قیمت فرش ماشینی در شیراز به عومامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به جنس فرش (آکریلیک ، ابریشم ، پلی استر) ، تراکم فرش (بین 700 تا 4500) ، شانه فرش (350 ، 440 ، 500 ، 700 ، 1000 ، 1200 ، 1500) و ... بستگی دارد. با توجه به هر کدام از این عوامل قیمت فرش ماشینی در شیراز مشخص می شود. به طور معمول فرش های با جنس آکریلیک و تراکم 4500 و 1500 شانه نسبت به سایر فرش های ماشینی قیمت بالاتری دارند.

 

 

مزایای فرش ماشینی در شیراز

فرش ماشینی در شیراز در مقایسه با فرش دستباف مزایای بسیاری از جمله موارد زیر را دارا می باشد :

قیمت مناسب

اجرای ساده تر

نقش پذیری بهتر و با کیفیت تر

تولید سریع تر

 

 

برای خرید فرش ماشینی در شیراز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به نمایندگی فرش شونهر در شیراز مراجعه نمایید.

 

شونهر را اصل بخرید

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

نمایندگی فرش شونهر در شیراز

 

 

فرش شونهر تنها نمایندگی فرش شونهر در شیراز و شرکت فرش ابریشم شمال می باشد. شرکت فرش ابریشم شمال تنها دارنده لیسانس تولید از کمپانی شونهر آلمان با تولیدات برتر، جذاب و با کیفیت زبانزد همگان است. علاوه بر این، سلیقه و خواسته مشتریان محترم نمایندگی فرش شونهر در شیراز اولین اولویت ماست؛ و پس از آن استفاده از دانش روز و تکنولوژی مدرن، بهره گیری از به روز ترین و مدرن ترین ماشین آلات تولید فرش در اولویت است.

موضوع دیگری که نمایندگی فرش شونهر در شیراز را از سایرین متمایز می سازد؛ آزمایش کلیه ی مواد اولیه ای که قرار است در تولید فرش به کار رود، می باشد. در صورتی که کیفیت مواد اولیه ی مصرفی در تولید فرش به تایید کارشناس آزمایشگاه برسد؛ این مواد به چرخه ی تولید وارد می شود و در غیر این صورت مواد از دستور مصرف خارج می گردد و این یعنی احترام به مصرف کننده.

خالی از لطف نیست که این مطلب را نیز ذکر کنیم که نمایندگی فرش شونهر در شیراز دارای انواع گواهینامه های کیفیت از جمله گواهینامه استاندارد ملی ایران ، گواهینامه ISO 9001 و ... نیز می باشد.

 

نمایندگی فرش شونهر در شیراز

 

نمایندگی فرش شونهر شیراز

هنرمندی ایرانیان در خلق انواع آثار و محصولات در تمام جهان معروف است. نمایندگی فرش شونهر شیراز هنر ایرانی را با تکنولوژی جهانی در هم می آمیزد و نه تنها یک فرش بلکه یک اثر هنری خلق می نماید.

نمایندگی فرش شونهر در شیراز با به کارگیری نیروهای کارآمد و خبره که خلاقیت را سرلوحه امور خود قرار می دهند؛ برترین، به روزترین و مدرن ترین طرح و نقش ها را در دستور تولید قرار می دهند تا همچنان زیبایی و جذابیت فرش ایرانی در تمام جهان پابرجا بماند.

نمایندگی فرش شونهر شیراز آمادگی خود را برای ارائه انواع فرش با طرح ها و نقش های زیبا و متفاوت اعلام می دارد.

 

 

شونهر را اصل بخرید

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

فرش شونهر شیراز

فرش شونهر شیراز

 

نمایندگی انحصاری فرش شونهر

 

شرکت فرش ابریشم شمال در سال 1368 با هدف تولید فرش ماشینی تاسیس گردید. این شرکت تحت لیسانس کمپانی شونهر آلمان می باشد و در جهت آرمان های بنیادی خود با هدف احترام به حقوق و سلیقه مصرف کنندگان با بکارگیری تکنولوژی مدرن هزاره سوم از کمپانی شونهر آلمان اقدام به ورود ماشین آلات مدرن 700 شانه و برای اولین بار در صنعت فرش ماشینی اقدام به ورود ماشین 900 شانه نموده و اکنون نیز جهت تکمیل پروژه خود اقدام به خرید ماشین و تولید فرش 1000 شانه نموده تا بتواند انواع فرش های زیبا و دستباف گونه را در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد.

 

فرش شونهر دارای گواهینامه های ذیل جهت تولید فرش ماشینی می باشد :

  • گواهینامه استاندارد ملی ایران (نشانه مرغوبیت کالا) برای کلیه محصولات تولیدی
  • گواهینامه تحت لیسانس از کمپانی شونهر آلمان که نشان از کیفیت و توانمندی شرکت برای تولید انواع فرش ماشینی می باشد.
  • گواهینامه ISO 9001 : 2008 از شرکت توف اینتر نشنال برای مدیریت کیفیت
  • اخذ عنوان کارفرمای نمونه
  • صادر کننده نمونه استان در چهار سال متوالی
  • حامد تظرزاده