مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دکتر متخصص اعصاب و روان و روانپزشک در شیراز 

https://doctorsepehrtaj.com/

 

همه ما ممکن است در طول زندگی خود به بیماری های مختلف جسمی و روحی دچار شویم و در صدد درمان این بیماری ها باشیم. در این میان درمان بیماری های روحی و روانی پیچیده تر می باشد، چرا که با روحیات و خلق و خو های ما در ارتباط است. اما درمان آن غیر ممکن نیست. اگر به محض مشاهده ی بیماری به یک روانپزشک در شیراز مراجعه کنید، بیماری شما به راحتی قابل درمان است. اما اگر دیر بجنبید؛ بیماری شما پیشرفت کرده و به مراتب درمان آن سخت تر شده و ممکن است به یک بیماری حاد تبدیل شود.

دکتر اعصاب و روان در شیراز به شما کمک می کند تا اختلالات رفتاری، عاطفی و ذهنی خود را درمان کنید. همچنین اختلالات اضطراب، اختلالات شخصیت، اختلالات روانی و اختلالات یادگیری نیز توسط روانپزشک قابل درمان است. هر چند تخصص روانپزشک با تخصص روانشناس در شیراز متفاوت است، اما شما می توانید از طریق وبسایت دکتر سپهرتاج با روانشناس نیز در ارتباط بوده و مشاوره دریافت نمایید.

خدمات وبسایت دکتر سید سادات سپهرتاج عبارتند از:

دکتر اعصاب و روان شیراز

روانپزشک شیراز

روانشناس شیراز

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

دستگاه لیزر موهای زائد

 

 

لیزر موهای زائد یکی از پر طرفدار ترین و موثر ترین روش های از بین بردن موهای زائد بدن است. یکی از مهم ترین سوالات و مسائل متخصصان و صاحبان کلینک های پوست و مو ، خرید و استفاده از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است. برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد متناسب با کار خود اول باید بدانیم لیزر چیست؟ به ساده ترین زبان می توانیم بگوییم پرتویی از نور قوی و بسیار متمرکز که به دلیل استفاده در صنعت پزشکی بسیار بی خطر شده است که انواع متفاوتی از دستگاه ها با قابلیت های متفاوت وجود دارد.

 

 

 

 

 

خرید دستگاه لیزر موهای زائد

 

 

 

 

 شرکت لوتوس یکی از بزرگ ترین نمایندگی های خرید دستگاه لیزر موهای زائد با تکنولوژی متفاوت در جنوب کشور است. ما با ارائه ی بهترین و جدید ترین دستگاه های لیزر موهای زائد تیتانیوم و پلاتینیوم همراه با خنک کننده های قوی برای جلوگیری از سوختگی بدن ، به شما در پیشرفت کلینیک و کسب کارتان کمک می کنیم.

 

 

 

 

فروش دستگاه لیزر موهای زائد

 

 

 

 

شرکت لوتوس مدیکال یکی از فعال ترین ها در زمینه واردات و فروش دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود و دایود با قابلیت نفوذ زیاد است، که قابلیت روشن کنندگی نیز دارد. همچنین فروش رو پوش و سری های یک بار مصرف با برترین کیفیت در تخصص ماست. ما با ارائه ی خدمات و گارانتی در سراسر کشور تضمین کننده ی کالای خود هستیم.

 

 

 

 

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

 

 

 

 

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد با توجه به نوع و کارکرد آن ها متفادت است. فروش انواع دستگاه لیزر با بهترین و مناسب ترین قیمت و برترین کیفیت همچنین ارسال سریع به سراسر کشور را با لوتوس تجربه کنید. ارائه خدمات بلند مدت از مزیت های شرکت لوتوس است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

خرید دستگاه لیزر در شیراز

 

 

 

 

عزیزان ساکن شیراز نیز می توانند به خرید دستگاه لیزر در شیراز از شرکت لوتوس با ارسال سریع و ارائه خدمات در محل بپردازند. فروش بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با بهترین سیسیتم های خنک کننده و طول عمر بالا، دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان. برای خرید انواع دستگاه لیزر موهای زائد می توانید به کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

دیگر دستگاه های ما :

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

 

 

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

شرکت آتیه فرداد لوتوس با سابقه ی طولانی در امر خرید و فروش دستگاه ها و تجهیزات پزشکی و زیبایی در شیراز و سراسر کشور، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است. تجهیزات و دستگاه های پزشکی و زیبایی شرکت لوتوس شامل انواع دستگاه های لیزر موهای زائد و همچنین دستگاه های لاغری در برند های مختلف می باشد.

شما می توانید جدیدترین و به روزترین دستگاه های لیزر زیبایی پوست و لاغری از جمله دستگاه های لیزر موهای زائد تیتانیوم، پلاتینیوم، دایود و الکس دایود و همچنین دستگاه لاغری هایفو را تنها با یک تماس با شرکت لوتوس خریداری نمایید.

اطمینان داشته باشید که با یک بار خرید از شرکت لوتوس، مشتری همیشگی ما خواهید شد.

  • حامد تظرزاده