مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی با هایفوتراپی

هایفو تخفیف یافته واژه انگلیسی به معنی امواج متمرکز فراصوت، با شدت بالا است. یکی از مدرن ترین متد ها، جهت  زیباسازی پوست، بی هیچ درد و عارضه ای می باشد. با شناخت هایفوتراپی، این روش، جایگزین بسیار مناسبی برای لیفت صورت با جراحی شد.

امواج مورد استفاده در هایفوتراپی، امواجی است که در دستگاه سونوگرافی وجود دارد. سپس لایه ها زیرین پوست را برای تولید رشته ها کلاژن تحریک می کند. با افزایش تولید کلاژن، رفته رفته بافت پوست مستحکم تر می شود. پوست حالت جوان و شادابی به خود می گیرد. چین و چروک و آثار پیری به مرور حذف می شود. تمام خطوط خنده، غب غب، زیر چشم و….. از بین می رود. فقط به یاد داشته باشید، باید برای دیدن نتیجه، هایفوتراپی را به صورت مستمر انجام دهید.

هایفوتراپی، محدودیت سنی خاصی ندارد.

لازم نیست بعد از انجام این روش، دوره نقاهت خاصی را بررسی کنید.

قبل از شروع هایفوتراپی، نیاز به امادگی خاصی ندارید.

چه کسانی، کاندید مناسبی برای هایفوتراپی هستند؟

افرادی که تصمیم به انجام هایفو می گیرند، حس می کنند، نواحی خاصی از پوست خود شل شده است. نه تنها شل شدگی و افتادگی، بلکه خطوط عمیق بین ابرو، خط لبخند و…. را رفع می کند.

اطلاعات درباره انجام هایفوتراپی هنوز تمام نشده است. اگر مایل به انجام هایفوتراپی هستید، با مقالات بعدی از سایت ما همراه باشید.

 

تزریق ژل در شیراز

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

مشاوره فردی

مشاوره فردی

با توجه به به تعارض داشتن نیاز ها و تمایلات ما با واقعیات محیط و روابط ، فشار روانی در زندگی انسان ، امر اجتناب ناپذیری می باشد و از این رو فرد در زندگی خود با چالش هایی رو به رو خواهد شد و برای حل کردن آن ها باید تصمیم صحیحی بگیرد . مشاوره فردی در چنین مواقعی بهترین انتخاب خواهد بود زیرا که در مواردی نظیر تصمیم گیری های مهم ، مشکلات روحی و روانی ، مدیریت بحران ، افزایش اعتماد به نفس ، رفع اختلالات شخصیتی، روابط بین فردی  ، افسردگی ، اضطراب ، عصبانیت و ... مناسب خواهد بود . به عبارتی مشاوره فردی در جهت دریافت پشتیبانی و رشد در زمان های چالش بر انگیز می باشد و همچنین در جهت حل مشکلات رابطه ای با همسر ، خواهر ، برادر و دیگران ، مشکلات مربوط به بد رفتاری و غفلت و یا حالات دیگر نظیر داغ دیدگی ، مشکلات تحصیلی ، مشکلات دینی و معنوی نیز موثر واقع شود 

مزایای مشاوره فردی چیست ؟

 

مشاوره فردی خوب به دلایلی از قبیل افزایش خود آگاهی فرد ، تشویق به خود آگاهی ، تقویت مهارت های ارتباطی و بهبود استفاده از مهارت های مقابله سالم مفید است . این مزایا منجر به تغییر رفتار فرد خواهد شد . 

ذهن آگاهی در جربان بهترین مشاوره فردی اجرا می شود به این صورت که به فرد توانایی حضورش  در اینجا و اکنون کمک می شود به عبارتی مشاور روانشناس فردی  ، افراد را ترغیب می کند تا نسبت به افکار و  احساسات خود  در زمان حال آگاهی داشته باشند  . علاوه بر این مشاوره و روانشناسی فردی به افراد کمک می کند تا در مورد تاثیر رفتار فرد بر نتیجه مطلوب بینش داشته باشند و بر اساس آن روانشناسانی که از درمان شناختی رفتاری استفاده می کنند  همان طور که در ابتدا هم اشاره شد ، به عدم تطابق بین آن چه فرد فکر می کند اتفاق می افتد و واقعا چه اتفاقی می افتد ، تاکید می کنند . شناسایی باور ها و ارزش های خود و شناسایی مواردی که زندگی فرد را می تواند معنی دار کند از مواردی هستند که در جلسات مشاوره خصوصی  به آن ها پرداخته می شود . بسیاری از افراد به دنبال مشاوره در مورد موضوعات مربوط به روابط و مهارت های اجتماعی هستند و به دنبال یادگیری برقراری مرزها بر اساس بینش درباره نیاز ها و ترجیحات خود می باشند . علاوه بر آن مشاوره فردی می تواند در راستای بهبود مهارت های ارتباطی افراد  یعنی مواردی نظیر هوش هیجانی ، همدلی ، گوش دادن فعال ، اعتماد به نفس و احترام ، کمک می کند به طور کلی مشاوره فردی حرفه ای در جهت ایجاد ارتباطات سالم سودمند است و به عبارتی می توان گفت که مشاوره شخصی به رشد فرد کمک بزرگی می کند . 

 فروش و پشتیبانی دستگاه های علوم اعصاب

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

موارد منع شده برای پوست چرب

 

این نکته را در نظر داشته باشید کسانی که پوست چربی دارند به هیچ عنوان از پاک کننده ،مرطوب کننده و مواد آرایشی بر پایه روغن استفاده نکنند.

پوست های چرب فقط می توانند مقدار مشخصی از رطوبت را جذب کنند و بقیه روی سطح پوست شما باقی می ماند. همچنین شما از محصولاتی که حاوی الکل و سولفات هستند اجتناب کنید چون باعث خشکی بیش از حد پوست شما می شوند .

 

 

شما باید تشخیص دهید که پوست صورت شما چرب است یا خیر. برای تشخیص نوع پوست چرب ما به چند نکته مهم اشاره خواهیم کرد.

در این حالت اکثر اوقات پوست براق است و چربی زیادی روی بینی و چانه وجود دارد .

معمولا در عصرها تولید چربی روی پوستتان به اوج می رسد و احساس میکنید باید صورت خود را بشویید. در این حالت منافذ روی پوست شما باز می شود و نسبت به حالت عادی بزرگترند و یا به آسانی مسدود می شوند . این منافذ بعد از مدتی به جوش های سر سیاه ،جوش های سر سفید ،جوش های التهابی یا آکنه کیست تبدیل می شوند.

 

بوتاکس در شیراز

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

خم پروفیل آهن

خم پروفیل آهن

چگونگی خم پروفیل آهن

در طی فرایند خم پروفیل آهن، نیروی مکانیکی که به ورق و قوطی پروفیل وارد می شود، فرم آن را به خوبی تغییر می دهد. در این نوع خمکاری، سطح بیرونی، حالت کشتی پیدا می کند و فشار زیادی نیز بر لایه درونی وارد می آید. این فشار، در نهایت موجب به وجود آمدن حالت فنری در منطقه مورد نظر می شود. هنگامی که پروفیل به اندازه کافی انعطاف پذیر شد، می توان آن را به فرم های مختلفی درآورد. حالت پذیری پروفیل ها، به میزان کربن به کار رفته در ساختار و ضخامت آنها بستگی دارد. بنابراین هرچه کربن بیشتری در آن به کار رفته باشد، آن قطعه، سخت تر بوده و انعطاف کم تری خواهد داشت.

خم پروفیل آهن شیراز

خوب است بدانید در روش خمکاری صنعتی، از دستگاه خمکاری استفاده می شود. یکی از رایج ترین روش های خمکاری پروفیل آهن به صورت صنعتی، روش سه علتکی نام دارد. در این روش، سه غلتک که به صورت عمودی و افقی قرار گرفته اند، کار خمکاری پروفیل را انجام می دهند. شرکت شیراز خم، پیشتاز در زمینه خم و نورد، از دستگاه های متنوعی برای امور خمکاری استفاده می کند. خم پروفیل آهن شیراز، در این شرکت برای شما عزیزان انجام می شود.

خمکاری لوله

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

بخشش مهریه در ازای حضانت دائم فرزند

آیا زن می تواند در ازای بخشش مهریه، حضانت فرزندان را بگیرد؟

اینکه پس از طلاق، زن می تواند با بخشیدن مهریه، حضانت دائمی فرزند خود را بگیرد یا خیر، مسئله ایست که در آن، اختلاف نظر زیادی وجود دارد. اما با یک قرارداد صلح، زن می تواند در قبال بخشیدن مهریه، صاحب حضانت فرزندان شود. اکثریت علمای حقوقی بر این مسئله اتفاق نظر دارند که حضانت اگر حق باشد قابل اسقاط است و اگر تکلیف باشد، قابل اسقاط نیست. حضانت پدر نوعی ولایت به حساب می آید و قابل انتقال نیست. پس طرح این شرط توسط زن، خلاف شرع و قانون است اما غیرممکن نیست.

توافق زوجین مبنی بر بخشش مهریه و اخذ حضانت فرزند

زن و شوهر می توانند توافق کنند که زن در قبال بخشش مهریه، حضانت فرزند مشترک را حتی تا پس از 7 سال عهده دار شود. اما طبق ماده 41 قانون حمایت خانواده، اگر دادگاه تشخیص دهد که توافقات مربوط به حضانت، ملاقات و نگهداری از طفل بر خلاف مصلحت اوست یا مسئول حضانت از انجام تکالیف خود نسبت به کودک کوتاهی کند و یا مانع ملاقات طفل با اشخاص ذی حق شود، می تواند در مورد انتقال حضانت به دیگری و یا تعیین شخص ناظر، تصمیماتی را اتخاذ کند. بنابراین حتی در صورت توافق زن و شوهر در اخذ حضانت، تشخیص دادگاه در این زمینه امر مهمی محسوب می شود و می تواند از آنها سلب حضانت کند.

در چه شرایطی مادر می تواند حضانت فرزندش را بگیرد؟

1.اثبات عدم صلاحیت پدر در مراقبت و نگهداری از فرزندان: در صورتی که پدر به الکل، مواد مخدر و قمار اعتیاد داشته باشد، دارای فساد اخلاقی و فحشا باشد، به طفل خارج از حد متعارف ضرب و جرح وارد کند، مبتلا به بیماری روانی باشد و طفل را مجبور به ورود به مشاغل ضد اخلاقی کند، مادر می تواند بدون بخشیدن مهریه، حضانت فرزند را از پدر بگیرد.

بخشش مهریه: درصورتی که مادر به هیچ عنواند حضانت را عهده دار شود، بخشش مهریه تنها راهیست که می تواند به وسیله آن به طور توافقی، حضانت فرزند را داشته باشد. این مسئله باید از طریق دادگاه پیگیری شود.

وکیل پایه یک دادگستری شیراز

وکیل حقوقی در شیراز

  • حامد تظرزاده