مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
  1. سنخیت لوگو با کسب و کار: به معنی داشتن ارتباط و هماهنگی بین کار و طرح لوگو شما است. به فرض اگر گالری ماشین دارید، باید لوگو گالری تان با موضوع ماشین همخوانی و ارتباط داشته باشد.
  2. طراحی لوگو پرمعنا و مفهوم دار: لوگو ای که شما برای شرکت یا کسب و کار طراحی می کنید، باید بتواند هدف کار انجام شده از سمت شما را به بیننده نمایان کند. در صورتیکه لوگو به صورت حرفه ای طراحی شده باشد، آنگاه شما می توانید به راحتی به کاری که صاحب لوگو انجام می دهد، پی ببرید.
  3. منحصر به فرد بودن لوگو: یکی از ویژگی های لوگو حرفه ای می تواند منحصر به فرد بودن آن باشد. لوگویی منحصر به فرد است که هیچ نسخه کپی شده از آن نه در ایران و نه در خارج از ایران وجود نداشته باشد. هنگامیکه لوگو را برای طراحی سفارش می دهید، می توانید از شرکت طراح بخواهید آن را ویرایش کند تا به لوگو دلخواه خود برسید.
  4. لوگو بر اساس داستان: برخی از لوگو ها براساس داستانی که برای آن کسب و کار اتفاق افتاده است، طراحی شده اند.
  5. اولویت تمایز بر ظاهر: منظور این است که اگر لوگوی شما مخصوص باشد و تکراری نباشد، ارجحیت دارد بر اینکه ظاهر و زیبایی لوگو حرف اول را بزند.
  6. اوج سادگی در نهایت زیبایی لوگو: لوگو ساده هم می تواند توجه مخاطبان را جلب کند و شما را به شهرت برساند. حتی اگر لوگو و آرم شما معنا و مفهوم کسب و کارتان را منتقل نکند، ساده بودن آن می تواند به راحتی در ذهن کاربران باقی بماند. ولی از طرفی برای اینکه نشان ساده شما محبوبیت بدست آورد، نیاز به اندکی صبر و تحمل و تلاش است.
  7. نقش رنگ ها در طراحی لوگو: چه لوگو شما ساده باشد، چه پرمفهوم و پیچیده باید در انتخاب رنگ دقت کافی را داشته باشید. رنگ خوب و جذاب، علاوه بر تاثیرات مثبت روانشناسی می تواند باعث تاثیرگذاری مثبت بر مخاطبان شما شود.
  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

بهترین آرایشگاه زنانه در شیراز

وبسایت شیراز پیشه به معرفی بهترین آرایشگاه زنانه در شیراز و بهترین کلینیک زیبایی شیراز با جدیدترین متدهای آرایشی دنیا و خدمات ارائه شده در بهترین سالن آرایشی شیراز از جمله انواع خدمات مو مثل کوتاهی مو، کراتینه و تقویت مو در شیراز، میکاپ حرفه ای در شیراز، انواع خدمات زیبایی پوست، خدمات ناخن و ... می پردازد. از موارد مهم کلینیک زیبایی شیراز برخورد مناسب آرایشگران، قیمت های مناسب سرویس های ارائه شده، سالن های آرایشی تمیز و از همه مهم تر کیفیت خدمات آرایشگاه های زنانه در شیراز است.

 

کاشت ناخن شیراز

کاشت ناخن شیراز با جدیدترین متدها و زیباترین طرح ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. کاشت ناخن در کلینیک زیبایی شیراز با استفاده از پودر و ژل و استفاده از بهترین روش های نوین به دستان شما زیبایی می بخشد وکمترین آسیبی به ناخن های شما وارد نمی کند.از دیگر خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی شیراز برای ناخن می توان به کف سابی پا، لمینت ناخن در شیراز، ژلیش در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و ... اشاره نمود.

بانک مشاغل شیراز

  • حامد تظرزاده