مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید آنلاین پودر قهوه در شیراز

 

قهوه یک نوشیدنی بسیار محبوب در جهان است که طرفداران خاص خود را دارد. تجارت قهوه در بسیاری از کشورها به طور چشم گیری رایج است و می توان گفت که قهوه یکی از پرسود ترین کالاهای تجاری به شمار می رود. ممکن است که فکر کنید در کشور ایران قهوه بعد از چای وارد شده است اما این تصور اشتباه است. قهوه در عصر صفوی و توسط مسافران مکه وارد ایران شد. پادشاه دوره صفوی آن زمان از قهوه به شدت استقبال کرد. البته با وارد شدن چای به کشور محبوبیت قهوه کمی کمرنگ تر شد اما در سال های اخیر این نوشیدنی انرژی زا دوباره در میان مردم رواج یافته است. برای خرید آنلاین پودر قهوه در شیراز و تجربه خریدی مطمئن می توانید از صفحه قهوه فروشگاه دیدن نمایید.

 

خرید آنلاین پودر قهوه در شیراز

 

نوشیدن قهوه فواید بسیاری برای بدن دارد. در مقاله های قبل به طور کامل در رابطه به تاثیرات قهوه بر سلامتی پرداختیم. در این مقاله به اصطلاحات تخصصی و معرفی انواع قهوه پرداخته ایم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

انواع قهوه

قهوه ها انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن عربیکا، روبوستا و لیبریکا هستند. به طور کلی می توان گفت که تفاوت عمده این سه نوع قهوه در ارتفاع محل کشت آن ها است. هر چه قهوه در جای مرتفع تری کشت شود طعم آن بهتر و عطرآگین تر می شود. در میان سه نوع قهوه عربیکا، روبوستا و لیبریکا، قهوه عربیکا از  طعم بهتر و قیمت بالاتری برخوردار است.

 

روش های دم کردن قهوه

اگر شما نیز علاقمند به نوشیدن قهوه باشید حتما نام هایی نظیر قهوه ترک، قهوه عربی، قهوه اسپرسو و فرانسه و ... را شنیده اید. اما اشتباه نکنید. این ها نوع قهوه نیستند بلکه علت این نام گذاری روش های متفاوت درست کردن قهوه است. در ادامه به توضیح روش های مختلف دم کردن قهوه می پردازیم.

 

قهوه فرانسه

احتمالا دستگاه مخصوص این نوع قهوه که به آن فرنچ پرس گفته می شود را دیده اید. برای ساخت قهوه فرانسه دانه های آسیاب شده قهوه را با درجه رست دلخواه در دستگاه ریخته و پس از آماده سازی میل می کنند.

 

قهوه به روش عربی

در روش عربی قهوه ها در ظروف مخصوصی آماده می شوند. در فرایند آماده سازی این نوع قهوه باید قبل از جوش آمدن آن را مصرف کنید و این نوع قهوه نباید اصلا شیرین شود.

 

خرید قهوه اسپرسو در شیراز

برای آماده سازی قهوه به روش اسپرسو نیاز به دستگاه مخصوص اسپرسو است. البته در صورتی که یک فرد ماهر وظیفه دم کردن قهوه را داشته باشد می تواند بدون نیاز به دستگاه و با روش های مخصوص نیز قهوه اسپرسو را آماده کند. با این حال پیشنهاد می شود از دستگاه های تمام اتوماتیک برای راحتی کار خود استفاده نمایید.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

خرید شیرینی سنتی شیراز

 

 

اگر تنها یک بار به استان فارس از جمله شیراز سفر کرده باشید می دانید که شیرینی های خوشمزه ی شیراز مثل مسقطی، باسلوق، پشمک، باقلوا و نان یوخه جزو محبوب ترین سوغاتی های این شهر به شما می روند. شیرینی های شیراز بسیار معطر و خوش طعم اند و هر یک ریشه در سنت های قدیمی شیراز دارند. نحوه پخت سنتی هر یک از این شیرینی های منحصر به فرد خاص بوده و با کمی تلاش شما نیز می توانید آن ها را بیاموزید. البته طعم آن ها هرگز شبیه های شیرینی های سنتی اصیل شیراز نخواهد شد.

 

خرید شیرینی سنتی شیراز

 

خرید شیرینی سوغات شیراز

یکی از بهترین قسمت های سفر خرید سوغات برای آشنایان و عزیزان است. اما در بیشتر مواقع از این که نمی دانیم چه چیزی برای هدیه سوغاتی مناسب است دچار نگرانی می شویم. اما چه چیزی بهتر از شیرینی های سنتی و خوشمزه شیراز می توانید کام دوستان و آشنایانتان را شیرین کند؟ در این فروشگاه شیرینی های خوشمزه شیراز با بسته بندی های بهداشتی و در اندازه های مختلف برای شما و عزیزانتان گردآوری شده است.

برای سفارش و خرید شیرینی سنتی شیراز می توانید از فروشگاه شیرینی ایرانی سفارشات خود را ثبت نموده و از مزایا و تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید.

 

خرید سوغات سنتی شیراز

برای به اشتراک گذاری یک یادگاری خوشمزه با نزدیکانتان بهترین راه سوغات خرید شیرینی سنتی شیراز است. انواع شیرینی های لذیذ شیراز مثل مسقطی لاری و پشمک با طعم های مختلف با انواع قهوه و اسپرسو همه و همه در سایت شیرینی ایرانی برای معرفی زیبایی های شهرشیراز موجود است.

 

شیرینی سوغاتی شیراز

شیرینی سوغاتی در شهر شیراز انواع مختلفی دارد. شیرینی هایی نظیر رنگینک، حلوای مسقطی، کلوچه شیرازی، نان یوخه، نان فسایی، حلوا زرد شیرازی، پشمک از رایج ترین شیرینی های سوغات شیراز به حساب می آیند.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

خرید سوغات سنتی شیراز، خرید مسقطی شیراز، خرید آنلاین پودر قهوه در شیراز

فروشگاه شیرینی ایرانی به وجود آمده که خرید شیرینی های سنتی ایرانی در شهر شیراز را سریع تر و راحت تر کند. ما مجموعه ای از بهترین و مناسب ترین تولیدی های سراسر ایران را کنار هم جمع کرده ایم و منوی به روز و متنوعشان را با تصویر شیرینی‌ها به شما نشان می دهیم؛ شما کافی است انتخاب کنید.

استارتاپ شیرینی ایرانی توسط تعدادی از جوانان علاقه مند به کارآفرینی در عرصه کسب و کارهای ایرانی راه اندازی شده است. این استارتاپ با هدف توسعه و حمایت از کسب و کارهای ایرانی که در زمینه تولید شیرینی های سنتی ایرانی در سراسر ایران فعالیت می کنند، قصد دارد در سال رونق تولید، بستری مناسب برای عرضه این نوع محصولات  و ارائه در فضای مجازی را مهیا نماید تا بتوانیم شیرینی های اقوام و شهر های مختلف را به صورت یکجا جمع اوری و در اختیار شما هم شهریان شیرازی قرار دهیم.

تمامی افرادی که به عنوان تامین کننده در این سایت حضور دارند توسط یکی از اساتید برجسته شیرینی پزی که موسس یکی از آموزشگاه های برتر این رشته هستند انتخاب می شوند و تایید کیفیت و مناسب بودن محصولات قابل ارائه در سایت توسط ایشان انجام خواهد شد.

ما در این استارتاپ قصد داریم محصولاتی با کیفیت و کاملا بهداشتی را عرضه نماییم، به همین دلیل تمامی تامین کنندگان موظف هستند پس از تایید و انجام امور اولیه نسبت به اخذ کارت بهداشت سلامت اقدام نمایند. همچنین بازرسین ما به صورت ادواری و کاملا سرزده از محل تهیه محصولات بازدید به عمل خواهند آورد.

  • حامد تظرزاده