مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرش قسطی شیراز

فرش قسطی شیراز

 

 

نمایندگی فرش شونهر در شیراز ، امکان فروش فرش اقساطی در شیراز را برای همشهریان عزیز فراهم نموده است تا هر کس با هر توان مالی بتواند فرش های ما را خریداری کرده و از زیبایی منحصر به فرد آن بهره مند گردد.

تمام فرش های موجود در نمایندگی فرش شونهر در شیراز امکان فروش فرش اقساطی در شیراز را دارا می باشند و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب مدل ، رنگ ، نقش و طرح برای خرید قسطی فرش در شیراز از نمایندگی فرش شونهر در شیراز وجود ندارد.

همواره در هر خرید و فروشی دارا بودن شرایط اقساطی برای خرید و فروش محصول حائز اهمیت بوده و لبخن رضایت را به لبان مشتریان خواهد آورد. نمایندگی فرش شونهر در شیراز نیز برای راحتی و رضایت مشتریان گرانقدر خود این امر را در نظر گرفته و اقدام به فروش فرش اقساطی در شیراز متناسب با توانایی مالی مشتریان خود نموده است.

 

فروش فرش اقساطی در شیراز

 

شرایط فروش فرش اقساطی در شیراز

فروش فرش اقساطی در شیراز توسط نمایندگی فرش شونهر در شیراز با دارا بودن زیباترین و متنوع ترین فرش ها با مبلغی به عنوان پیش پرداخت در ابتدای خرید انجام شده و مابقی مبلغ طی اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت پرداخت می گردد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با فروش فرش اقساطی در شیراز در فروشگاه نمایندگی فرش شونهر در شیراز می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

فرش شیراز

فرش شیراز

 

شرکت فرش ابریشم شمال در سال 1368 با هدف تولید فرش ماشینی تاسیس گردید. این شرکت تحت لیسانس کمپانی شونهر آلمان می باشد و در جهت آرمان های بنیادی خود با هدف احترام به حقوق و سلیقه مصرف کنندگان با بکارگیری تکنولوژی مدرن هزاره سوم از کمپانی شونهر آلمان اقدام به ورود ماشین آلات مدرن 700 شانه و برای اولین بار در صنعت فرش ماشینی اقدام به ورود ماشین 900 شانه نموده و اکنون نیز جهت تکمیل پروژه خود اقدام به خرید ماشین و تولید فرش 1000 شانه نموده تا بتواند انواع فرش های زیبا و دستباف گونه را در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد.

 

  • حامد تظرزاده