مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نقشه فرش

نقشه فرش

 

 

نقشه فرش همان طور که از نامش پیداست مربوط به طراحی نقشه فرش می باشد که ابتدا روی کاغذ پیاده می شود و سپس طبق نقشه فرش ، فرش بافته و تولید می گردد. نقشه فرش یا الهام گرفته از موضوعات خاصی است و یا به صورت ذهنی که از نسل های گذشته به امروز رسیده ، طراحی می گردد. نقشه فرش های الهام گرفته از موضوعات مختلف مانند آثار باستانی ، شکارگاه ، ایلی ، گل فرنگ و ... ایجاد شده اند که با طرح نقشه فرش آنها در مقاله طرح فرش آشنا شدیم.

 

نقشه فرش

 

تهیه نقشه فرش

و اما طراحی و تهیه نقش فرش کار ساده ای نیست و اصول و مقررات مخصوص به خود را دارد و طراح نقشه فرش باید با اصول آن کاملا آشنا باشد. طراحی نقشه فرش اولین مرحله از تولید یک فرش است. عدم استفاده از رنگ زمینه در ابتدا، رعایت کردن تقسیم بندی رنگ ها در سطح نقشه ، رنگ کردن گل های اصلی در ابتدا ، دقت در انتخاب رنگ ها ، تناسب رنگ گل ها با زمینه اصلی و ... از اصول طراحی نقشه فرش می باشد.

 

 

نقشه فرش سنتی ساده

در کشور ما قوم و قبیله های متععدی وجود دارند که هر کدام نیز آداب و رسوم مخصوص به خود را دارند. نقشه فرش نیز در هر قوم و قبیله ای متفاوت بوده و نقشه فرش مربوط به خود را دارند مانند بختیاری، ترکمن، قشقایی و ... . نقشه فرش سنتی ساده از همین قوم و قبیله و ایلات مختلف در ایران گرفته شده است که طرفداران مخصوص به خود را دارد.

 

 

نقشه فرش کامپیوتری

در گذشته تمام نقشه فرش ها با دست و روی کاغذ طراحی و نقاشی می شد؛ اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن کامپیوتر و برنامه های مختلف کامپیوتری، از این طریق نیز می توان نقشه فرش تهیه نمود. نقشه فرش کامپیوتری هم مزایا و هم معایب مخصوص به خود را دارد. از جمله مزایای آن می توان سرعت بخشدن به روند تولید فرش را نام برد و از معایب آن به فراموشی سپردن طراحی نقشه فرش بر روی کاغذ می باشد.

امید است هنرمندان این مرز و بوم هنر طراحی نقشه فرش به صورت دستی را حفظ نموده و به آیندگان انتقال دهند.

 

 

 

شونهر را اصل بخرید

 

 

 

 

قیمت نقشه فرش دستباف ، قیمت نخ و نقشه فرش سالاری ، نخ و نقشه فرش زیرپایی دارکوب ، نقشه فرش دستباف هریس ، نقشه سنتی فرش کوچک ، نقشه فرش دستباف ، نقشه فرش هریس ، نقشه فرش تبریز ، نقشه فرشینه تریکو ، نقشه فرش سنتی ، نقشه فرش اصفهان ، نقشه فرشینه ، نقشه فرش بیجار ، نقشه فرش ذرع و نیم ، نقشه قالی خشتی ، نخ و نقشه فرش شش متری ، نقشه سنتی تابلو فرش دستباف ، نقشه فرش دستباف تبریز ، خرید نقشه فرش ، خرشد نقشه فرش شیراز ، خرید نقشه فرش در شیراز ، فروش نقشه فرش ، فروش نقشه فرش شیراز ، فروش نقشه فرش در شیراز

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

طرح فرش

طرح فرش

 

 

 

یکی از مسائل مهم برای بسیاری از خریداران فرش، طرح فرش است. امروزه طرح فرش های بسیار متنوع و گوناگونی به چشم می خورد. به ویژه طرح فرش های ایرانی که بسیار زیبا و چشم نواز هستند و زیبایی فرش ایرانی در تمام جهان نیز معروف است. کشور ما در تمام مناطق طرح فرش مخصوص به خود را دارد و طرح فرش هر منطقه گویای اصالت  و فرهنگ و هنر آن منطقه است.

به طور کلی طرح فرش ایرانی که توسط شرکت سهامی فرش ایران ارائه شده است؛ 19 دسته بندی را شامل می شود که عبارتند از :

طرح اسلیمی

طرح شاه عباسی

طرح افشان

طرح بته جقه

طرح شکارگاه

طرح اقتباسی

طرح آثار باستانی و ابنیه اسلامی

طرح درختی

طرح قابی یا خشتی

طرح ترکمن یا بخارا

طرح گل فرنگ

طرح گلدانی

طرح محرابی

طرح ماهی درهم

طرح محرمات

طرح ایلی

طرح هندسی

طرح واگیره ای یا بندی

طرح تلفیقی

 

در زیر می توانید نمونه تصاویری از هر طرح را مشاهده کنید.

 

طرح فرش اسلیمی

طرح اسلیمی

 

طرح فرش شاه عباسی

طرح شاه عباشی

 

طرح فرش افشان

طرح افشان

 

طرح غرش بته جقه

طرح بته جقه

 

طرح فرش شکارگاه

طرح شکارگاه

 

طرح فرش اقتباسی

طرح اقتباسی

 

طرح فرش آثار باستانی و ابنیه اسلامی

طرح آثار باستانی و ابنیه اسلامی

 

طرح فرش درختی

طرح درختی

 

طرح فرش قابی یا خشتی

طرح قابی یا خشتی

 

طرح فرش ترکمن یا بخارا

طرح ترکمن یا بخارا

 

طرح فرش گل فرنگ

طرح گل فرنگ

 

طرح فرش گلدانی

طرح گلدانی

 

طرح فرش محرابی

طرح محرابی

 

طرح فرش ماهی درهم

طرح ماهی درهم

 

طرح فرش محرمات

طرح محرمات

 

طرح فرش ایلی

طرح ایلی

 

طرح فرش هندسی

طرح هندسی

 

طرح فرش واگیره ای یا بندی

طرح واگیره ای یا بندی

 

طرح فرش تلفیقی

طرح تلفیقی

 

طرح فرش بته جقه

اما در میان ایرانیان از طرح های نامبرده شده، طرح فرش بته جقه از جذابیت بیشتری برخوردار است. چرا که طرح فرش بته جقه یکی از طرح های اصیل ایرانی بوده و ریشه در فرهنگ و اصالت دیرینه ی کشور عزیزمان ایران دارد. طرح فرش بته جقه از دو بخش بته و جقه تشکیل شده است. بته طرحی از درخت سرو خمیده و جقه نیز کوچک شده ی بته است. بیشترین کاربرد طرح بته جقه را در پارچه ترمه می توان مشاهده نمود.

 

 

انواع طرح فرش ماشینی

انواع طرح فرش ماشینی نیز به همان صورت که در ابتدای مقاله نام برده شد می باشد. اما برای انواع طرح فرش ماشینی نام های دیگری نیز دیده می شود که هر شرکت برای راحتی در تشخیص انواع مدل از هر طرح روی فرش ها قرار می دهد.

 

 

انواع طرح فرش بختیاری

از طرح فرش های ایلی انواع طرح فرش بختیاری طرفداران زیادی دارد. بختیاری ها از ایل کرد هستند که در استان چهار محال و بختیاری زندگی می کنند. از نقش های رایج در انواع فرش بختیاری می توان به درختی قاب قابی، قاب قالی سروی، خشتی بی بی بافت، نقوش لوزی، دسته گلی، لچک و ترنج شکسته، خشتی، گلدانی، درختی محرابی، چهارشتری، باغی با نقش گل و پیچک، طرح های مشبک و چهار خانه لوزی و مربع و نقش حیوانی شیر اشاره کرد.

 

 

زیباترین طرح فرش دستباف

فرش دستباف نیز طرفداران مخصوص به خود را دارد. فرش دستباف همان طور که از نامش پیداست با دست بافته می شود و نیاز به دقت و ظرافت زیادی دارد. فرش دستباف ایرانی در همه جای دنیا معروف و زبانزد همگان است. نمی توان گفت زیباترین طرح فرش دستباف کدام است؛ چرا که هر کدام زیبایی مخصوص به خود را داشته و بسیار چشم نواز هستند.

 

 

طرح فرش نقاشی

برخی طرح فرش ها به گونه ای زیبا و چشمگیر هستند که گویا نقاشی شده اند. طرح فرش نقاشی طرح هایی هستند که از نقاشی ها الهام گرفته شده و بر روی فرش پیادهع می شوند. این نوع طرح فرش نقاشی نیز طرفداران مخصوص به خود را دارد.

 

 

بهترین طرح فرش

همان طور که پیش تر خواندید فرش ها دارای طرح ها بسیار متنوع و زیادی هستند. در واقع بیان بهترین طرح فرش از بین این طرح های زیبا امری سخت و غیر ممکن است. با توجه به اینکه هر فردی سلیقه مخصوص به خود را دارد، بنابراین هر طرح فرشی را نیز می توان به عنوان بهترین طرح فرش در نظر گرفت.

 

 

طرح گل فرش

طرح گل فرش نیز از فرش های محبوب است. در طرح گل فرش همان طور که مشخص است از طرح گل استفاده شده و برای طرفداران گل گزینه بسیار مناسب و زیبایی می باشد.

 

 

طرح فرش جدید

برای دیدن جدیدترین طرح فرش ها می توانید به نمایندگی فرش شونهر در شیراز مراجعه نموده و به روز ترین و زیباترین طرح فرش ها را با مناسب ترین قیمت ها ملاحظه فرمایید.

 

 

 

شونهر را اصل بخرید

 

 

 

انواع طرح فرش دستباف تبریز ، طرح فرش هندسی ، طرح فرشینه ، طرح فرش دستباف ، طرح فرش سنتی ، طرح فرش باغ ارم ، طرح فرش کاشان ، خرید طرح فرش ، خرید طرح فرش در شیراز ، خرید طرح فرش شیراز ، فروش طرح فرش ، فروش طرح فرش شیراز ، فروش طرح فرش در شیراز

 

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

فرش اصل

فرش اصل

 

 

این روزها اجناس و محصولات تقلبی از هر نوعی و در هر کسب و کاری به وفور دیده می شود. بدون شک اجناس تقلبی کیفیت اجناس اصل را نخواهد داشت. فرش نیز از این قاعده مستثنی نیست و به هیچ عنوان کیفیت فرش اصل را فرش تقلبی ندارد. یکی از مسائل مهم برای بسیاری از مشتریان ما در هنگام مراجعه اطمینان از فرش اصل بودن است.

نمایندگی فرش شونهر در شیراز به شما این اطمینان را می دهد که فرش اصل را به مشتریان خود ارائه می کند. در این مقاله نیز قصد داریم اطلاعاتی را برای اینکه بتوانید فرش اصل را از فرش تقلبی تشخیص دهید، با شما به اشتراک بگذاریم.

 

فرش اصل

 

نحوه تشخیص فرش اصل

به طور کلی فرش اصلی دو مشخصه دارد که با توجه به آن ها می توانید فرش اصل را از فرش تقلبی تشخیص دهید. این دو مشخصه ، شناسنامه فرش و لوگو تجاری تولید کننده است.

شناسنامه فرش اصل درواقع همان برچسب پشت فرش می باشد که اطلاعاتی را در خود جای داده است. اطلاعاتی از قبیل کد طرح یا نقشه فرش، جنس الیاف، تراکم طولی، تراکم عرضی، علامت استاندارد، علامت تجاری کارخانه، تعداد رنگ به کار رفته در فرش، آدرس کارخانه،  و ... در شناسنامه فرش اصل وجود دارد.

مورد دیگر تشخیص فرش اصل که لوگو تجاری تولید کننده است نیز در همان شناسنامه فرش درج گردیده است و با توجه به این لوگو می توان فرش اصل را از فرش تقلبی تشخیص داد.

فرش شونهر در شیراز نیز از تولید کنندگان فرش در ایران است که تمامی این موارد را رعایت کرده و با برند اختصاصی خود اقدام به تولید فرش اصل، با کیفیت و با قیمت مناسب نموده است.

 

 

تشخیص فرش اکریلیک

در حال حاضر فرش اکریلیک طرفداران زیادی دارد که در اینجا می خواهیم نحوه تشخیص فرش اکریلیک را برایتان توضیح دهیم.

فرش اکریلیک با نخ اکریلیک تولید می گردد که این جنس نخ، الیاف مصنوعی که از پلیمر ساخته شده؛ می باشد. اما چطور می توان فرش اصل اکریلیک را تشخیص داد؟ به موارد زیر توجه کنید:

فرش اکریلیک نرم، لطیف و روشن است و رنگ ها زنده و شفاف هستند.

فرش اکریلیک مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت های غیر مستقیم مانند کتری داغ یا قابلمه داغ از خود نشان می دهد.

فرش اکریلیک مقاومت بالایی در برگشت پذیری و پاخور شدن دارد.

هنگام لمس فرش اکریلیک دست به فرش نمی چسبد و به راحتی از روی آن سر می خورد.

فرش اکریلیک بوی پلاستیک و مواد نفتی که در فرش های دیگر وجود دارد؛ نمی دهد.

 

 

شونهر را اصل بخرید

 

 

تشخیص فرش اصل از غیر اصل ، تشخیص فرش اصلی از تقلبی ، فرش اصل کاشان ، پشت فرش ماشینی ، تشخیص فرش ماشینی ، راه تشخیص فرش تقلبی از اصلی ، چگونه فرش ماشینی خوب را تشخیص دهیم ، تشخیص فرش پلاستیکی ، تشخیص فرش اکریلیک ، بهترین مارک فرش ماشینی ، فرش اصیل تبریز ، فرش اصیل ایرانی ، فرش اصل کاشان ، فرش اصیل کاشان ، فرش اصیل ، فرش اصل هریس ، فرش اصل مشهد ، فرش اصیل اردهال مشهد ، خرید فرش اصل ، خرید فرش اصل در شیراز ، خرید فرش اصل شیراز ، فروش فرش اصل ، فروش فرش اصل شیراز ، فروش فرش اصل در شیراز

 

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

فرش ارزان

فرش ارزان

 

 

امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان ، خریداران فرش به دنبال خرید فرش ارزان و قیمت مناسب می باشند. نه تنها فرش ارزان، بلکه در هر خریدی اولویت با قیمت ارزان آن است. فرش های ماشینی نسبت به سایر فرش ها قیمت ارزان تر و مناسب تری داشته و فرش ارزان محسوب می شوند.

فروشگاه فرش شونهر شیراز با تولید انواع فرش های ماشینی در جنس ها و تراکم های مختلف فرش ارزان را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد.

 

فرش ارزان

 

فرش ارزان در شیراز

در این قسمت می خواهیم به توضیح عواملی که باعث ارائه فرش ارزان در شیراز توسط فروشگاه فرش شونهر می گردد را بررسی نماییم. عواملی مانند مواد اولیه ، دستگاه بافت فرش ، نیروی انسانی ، حمل و نقل ، بسته بندی ، واسطه ها و ... در قیمت گذاری فرش تاثیرگذارند.

مواد اولیه مصرفی در تولید فرش همان الیاف به کار رفته در بافت فرش ارزان هستند که بهترین آن الیاف آکریلیک می باشند و قیمت فرش های آکریلیک از دیگر فرش ها مانند فرش های تولید شده با الیاف پلی استر ، BCF و ...گران تر است.

دستگاه بافت فرش نیز عامل دیگری در قیمت گذاری فرش ارزان است که انواع دستگاه ها آلفا ، واندویل ، شونهر و ... می باشند و دستگاه مورد استفاده در فروشگاه فرش شونهر همانگونه که از نام پیداست دستگاه شونهر بوده که یکی از بهترین دستگاه های بافت فرش است.

نیروی انسانی نیز تعداد افرادی است که در تولید یک فرش نقش و سهم داشته و به کار گرفته می شوند تا فرش ارزان و با کیفیت تولید شود.

نمایندگی فرش شونهر در شیراز فرش های خود را از شعبه اصلی که در شهرستان تهران مساقر است تهیه نموده و بنابراین هزینه حمل و نقل فرش از تهران به شیراز نیز عامل تاثیرگذار دیگری بر فرش ارزان می باشد.

واسطه ها همان افرادی هستند که باعث می شوند یک محصول از کارخانه به خریدار برسد. واسطه ها نیز نقش مهمی در قیمت گذاری بر فرش ارزان دارند و هر واسطه سود جداگانه ای دارد که با افزایش تعداد واسطه ها قیمت فرش نیز بالا می رود.

نمایندگی فرش شونهر در شیراز با در نظر گرفتن تمام این عوامل در تلاش است تا فرش را با قیمت مناسب و کمترین سود به مشتریان عزیز خود ارائه کند. صرفه جویی در نیروی انسانی، حذف واسطه ها و ... باعث شده تا ارائه دهنده  ی فرش ارزان در شیراز باشیم.

 

 

برای خرید فرش ارزان در شیراز با بهترین کیفیت به نمایندگی فرش شونهر در شیراز مراجعه نمایید.

 

 

 

شونهر را اصل بخرید

 

 

 

فرش ارزان شیراز ، قیمت فرش شیراز ، قیمت فرش در شیراز ، گلیم فرش ارزان ، کانال فرش ارزان ، فرش خیلی ارزان ، فرش ارزان از کجا بخرم ، خرید فرش ارزان ، خرید فرش ارزان در شیراز ، خرید فرش ارزان شیراز ، فروش فرش ارزان ، فروش فرش ارزان در شیراز ، فروش فرش ارزان شیراز

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

فرش قسطی

فرش قسطی

 

 

نمایندگی فرش شونهر در شیراز ، امکان فروش فرش اقساطی در شیراز را برای همشهریان عزیز فراهم نموده است تا هر کس با هر توان مالی بتواند فرش های ما را خریداری کرده و از زیبایی منحصر به فرد آن بهره مند گردد.

تمام فرش های موجود در نمایندگی فرش شونهر در شیراز امکان فرش قسطی را دارا می باشند و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب مدل ، رنگ ، نقش و طرح برای خرید قسطی فرش در شیراز از نمایندگی فرش شونهر در شیراز وجود ندارد.

همواره در هر خرید و فروشی وجود شرایط اقساطی برای خرید و فروش محصول حائز اهمیت بوده و لبخند رضایت را به لبان مشتریان خواهد آورد. خرید فرش نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمایندگی فرش شونهر در شیراز نیز برای راحتی و رضایت مشتریان گرانقدر خود این امر را در نظر گرفته و اقدام به فروش فرش اقساطی در شیراز متناسب با توانایی مالی مشتریان خود نموده است.

 

فروش فرش اقساطی در شیراز

 

شرایط فروش فرش اقساطی در شیراز

فروش فرش اقساطی در شیراز توسط نمایندگی فرش شونهر در شیراز با دارا بودن زیباترین و متنوع ترین فرش ها با مبلغی به عنوان پیش پرداخت در ابتدای خرید انجام شده و مابقی مبلغ طی اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت پرداخت می گردد. پس این شرایط فوق العاده برای خرید فرش را از دست ندهید.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با فرش قسطی در فروشگاه نمایندگی فرش شونهر در شیراز می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

شونهر را اصل بخرید

 

 

 

فروش فرش اقساطی در شیراز ، فروش فرش اقساطی شیراز ، فروش فرش قسطی در شیراز ، فروش فرش قسطی شیراز ، فرش قسطی شیراز ، فرش قسطی در شیراز ، فروش اقساطی فرش در شیراز ، فروش اقساطی فرش شیراز ، فرش اقساطی شیراز ، فرش اقساطی در شیراز ، فرش اقساطی ، خرید فرش قسطی در شیراز ، خرید فرش قسطی شیراز ، فرش ماشینی قسطی در شیراز ، فرش ماشینی قسطی شیراز ، قیمت فرش ماشینی قسطی در شیراز ، قیمت فرش ماشینی قسطی شیراز ، فروشگاه فرش اقساطی در شیراز ، فروشگاه فرش اقساطی شیراز ، خرید فرش قسطی ، فروش فرش قسطی

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

فرش ماشینی

فرش ماشینی

 

 

امروزه در کمتر خانه ای فرش دستباف به چشم می خورد، چرا که قیمت فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی در شیراز بسیار گران تر است. فرش ماشینی به دلیل اینکه توسط ماشین آلات صنعتی تولید می شود؛ قیمت بسیار مناسب تری نسبت به فرش دستباف داشته و این روزها جایگاه ویژه ای در هر خانه دارد.

نمایندگی فرش شونهر به عنوان یکی از مدعیان تولید فرش ماشینی در شیراز با کیفیت عالی و قیمت مناسب بوده و همواره در جهت رضایت مشتریان عزیز خود گام بر می دارد.

 

فرش ماشینی در شیراز

 

فرش ماشینی شیراز

تولید فرش ماشینی توسط دستگاه های مختلفی انجام می گیرد که از جمله این دستگاه ها می توان به تکسیما ، واندویل ، آلفا ، شونهر و ... اشاره کرد. همان طور که از اسم مجموعه پیداست؛ فرش ماشینی در شیراز در نمایندگی فرش شونهر توسط دستگاه شونهر که یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه تولید فرش ماشینی در شیراز می باشد؛ تولید می گردد.

 

 

قیمت فرش ماشینی در شیراز

قیمت فرش ماشینی در شیراز به عومامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به جنس فرش (آکریلیک ، ابریشم ، پلی استر) ، تراکم فرش (بین 700 تا 4500) ، شانه فرش (350 ، 440 ، 500 ، 700 ، 1000 ، 1200 ، 1500) و ... بستگی دارد. با توجه به هر کدام از این عوامل قیمت فرش ماشینی در شیراز مشخص می شود. به طور معمول فرش های با جنس آکریلیک و تراکم 4500 و 1500 شانه نسبت به سایر فرش های ماشینی قیمت بالاتری دارند.

 

 

مزایای فرش ماشینی در شیراز

هر چند که فرش دستباف زیبایی منحصر به فرد خود را دارد، با این حال فرش ماشینی در شیراز در مقایسه با فرش دستباف مزایای بسیاری از جمله موارد زیر را دارا می باشد :

  • قیمت مناسب
  • اجرای ساده تر
  • نقش پذیری بهتر و با کیفیت تر
  • تولید سریع تر

 

راهنمای خرید فرش ماشینی

جهت خرید فرش ماشینی باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید :

  • اول از همه باید در نظر داشته باشید که فرش ماشینی را برای کدام قسمت منزل خریداری می کنید. بدیهی است که فرش مورد استفاده در اتاق خواب ، سالن پذیرایی ، سالن نشیمن و ... باید تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند.
  • اگر فرزند کوچک یا حیوان خانگی دارید بهترین گزینه خرید فرش ماشینی با طرح های شلوغ و رنگ های تیره است که کثیفی را نشان ندهد.

 

 

برای خرید فرش ماشینی شیراز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به نمایندگی فرش شونهر در شیراز مراجعه نمایید.

 

شونهر را اصل بخرید

 

 

فروشگاه فرش ماشینی شیراز ، فروشگاه فرش ماشینی در شیراز ، فروش فرش ماشینی در شیراز ، فروش فرش ماشینی شیراز ، فرش ماشینی ابریشمی ، فرش ماشینی مدرن ، فرش ماشینی جدید ، فرش ماشینی 6 متری ، حراج فرش ماشینی ، بهترین فرش ماشینی ، قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه ، خرید فرش ماشینی ، خرید فرش ماشینی شیراز ، خرید فرش ماشینی در شیراز ، فروش فرش ماشینی ، فروش فرش ماشینی شیراز ، فروش فرش ماشینی در شیراز

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

نمایندگی فرش شونهر

 

 

فرش شونهر تنها نمایندگی فرش شونهر در شیراز و شرکت فرش ابریشم شمال می باشد. شرکت فرش ابریشم شمال تنها دارنده لیسانس تولید از کمپانی شونهر آلمان با تولیدات برتر، جذاب و با کیفیت زبانزد همگان است. علاوه بر این، سلیقه و خواسته مشتریان محترم نمایندگی فرش شونهر در شیراز اولین اولویت ماست؛ و پس از آن استفاده از دانش روز و تکنولوژی مدرن، بهره گیری از به روز ترین و مدرن ترین ماشین آلات تولید فرش در اولویت است.

موضوع دیگری که نمایندگی فرش شونهر در شیراز را از سایرین متمایز می سازد؛ آزمایش کلیه ی مواد اولیه ای که قرار است در تولید فرش به کار رود، می باشد. در صورتی که کیفیت مواد اولیه ی مصرفی در تولید فرش به تایید کارشناس آزمایشگاه برسد؛ این مواد به چرخه ی تولید وارد می شود و در غیر این صورت مواد از دستور مصرف خارج می گردد و این یعنی احترام به مصرف کننده.

خالی از لطف نیست این مطلب را نیز ذکر نماییم که نمایندگی فرش شونهر در شیراز دارای انواع گواهینامه های کیفیت از جمله گواهینامه ی استاندارد ملی ایران ، گواهینامه ISO 9001 و ... نیز می باشد.

 

نمایندگی فرش شونهر در شیراز

 

نمایندگی فرش شونهر شیراز

هنرمندی ایرانیان در خلق انواع آثار و محصولات در تمام جهان معروف است. نمایندگی فرش شونهر شیراز هنر ایرانی را با تکنولوژی جهانی در هم می آمیزد و نه تنها یک فرش بلکه یک اثر هنری خلق می نماید.

نمایندگی فرش شونهر در شیراز با به کارگیری نیروهای کارآمد و خبره که خلاقیت را سرلوحه ی امور خود قرار می دهند؛ برترین، به روزترین و مدرن ترین طرح و نقش ها را در دستور تولید قرار می دهند تا همچنان زیبایی و جذابیت فرش ایرانی در تمام جهان پابرجا مانده و خودنمایی کند.

نمایندگی فرش شونهر شیراز آمادگی خود را برای ارائه ی انواع فرش با طرح ها و نقش های زیبا ، متفاوت ، متنوع و متناسب برای هر نوع سلیقه ای و با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت اعلام می دارد.

 

 

شونهر را اصل بخرید

 

 

 

نمایندگی فرش شونهر ، سایت رسمی فرش شونهر ، قیمت فرش شونهر طرح افشان بهشت ، شرکت فرش شونهر ، قیمت فرش شونهر 1200 شانه ، قیمت فرش شونهر طرح ارکیده ، خرید فرش شونهر ، خرید فرش شونهر شیراز ، خرید فرش شونهر در شیراز ، فروش فرش شونهر ، فروش فرش شونهر شیراز ، فروش فرش شونهر در شیراز ، خرید فرش شونهر اصل ، خرید فرش شونهر اصل شیراز ، خرید فرش شونهر اصل در شیراز ، فروش فرش شونهر اصل ، فروش فرش شونهر اصل در شیراز ، فروش فرش شونهر اصل شیراز

 

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

فرش در شیراز

 فرش در شیراز 

 

 

 

شرکت فرش ابریشم شمال در سال 1368 با هدف تولید فرش ماشینی تاسیس گردید. این شرکت تحت لیسانس کمپانی شونهر آلمان می باشد و در جهت آرمان های بنیادی خود با هدف احترام به حقوق و سلیقه مصرف کنندگان با بکارگیری تکنولوژی مدرن هزاره سوم از کمپانی شونهر آلمان اقدام به ورود ماشین آلات مدرن 700 شانه و برای اولین بار در صنعت فرش ماشینی اقدام به ورود ماشین 900 شانه نموده و اکنون نیز جهت تکمیل پروژه خود اقدام به خرید ماشین و تولید فرش 1000 شانه نموده تا بتواند انواع فرش های زیبا و دستباف گونه را در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد.

 

فرش شونهر دارای گواهینامه های ذیل جهت تولید فرش ماشینی می باشد :

  • گواهینامه استاندارد ملی ایران (نشانه مرغوبیت کالا) برای کلیه محصولات تولیدی
  • گواهینامه تحت لیسانس از کمپانی شونهر آلمان که نشان از کیفیت و توانمندی شرکت برای تولید انواع فرش ماشینی می باشد.
  • گواهینامه ISO 9001 : 2008 از شرکت توف اینتر نشنال برای مدیریت کیفیت
  • اخذ عنوان کارفرمای نمونه
  • صادر کننده نمونه استان در چهار سال متوالی

 

شونهر اصل ، فرش شونهر ، فروش گلیم فرش شیراز ، فروش گلیم فرش در شیراز ، گالری فرش شیراز ، گالری فرش در شیراز ، فروشگاه فرش شیراز ، فروشگاه فرش در شیراز ، فروش فرش در شیراز ، فروش فرش شیراز ، فرش فروشی در شیراز ، فرش فروشی شیراز ، خرید فرش شیراز ، خرید فرش در شیراز ، فرش شیراز ، فرش فانتزی در شیراز ، فرش فانتزی شیراز ، خرید فرش ، فروش فرش

.

  • حامد تظرزاده