مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش نوروفیدبک

 

 

امروزه آموزش دستگاه نوروفیدبک مورد توجه و تقاضای بسیاری از افراد قرار گرفته است. دستگاه نوروفیدبک دستگاهی است که به منظور درمان بیماری ها و اختلالات عصبی طراحی شده و با بازخورد اطلاعات عصبی به بیماران سعی در بهبود عملکرد مغز دارد. دستگاه نوروفیدبک به طور مستقیم با مغز سر و کار داشته و بر پایه شرطی سازی عاملی استوار است. به این صورت که با آگاهی دادن در مورد امواج مغز که در حالت عادی قادر به کنترل و تغییر آنها نیستیم، بازخوردهای بسیار سریع به فرد داده می شود و در نتیجه با تمرین مداوم مغز یاد می گیرد که تولید امواج بیشتر با عملکرد بهتر انجام دهد.

از دستگاه نوروفیدبک می توان برای درمان بیماری ها و اختلالاتی چون بیش فعالی ، ناتوانی های یادگیری ، صرع ، هراس ، اضطراب ، افسردگی ، استرس ، میگرن ، سندرم تورت ، اختلالات خواب و اختلالات مربوط به سومصرف مواد و ... بهره برد. امواج نیز بر اساس مشکل هر فرد تنظیم شده و برخی امواج کاهش و برخی امواج افزایش خواهد یافت که تشخیص آن به عهده درمانگر است.

ما علاوه بر فروش دستگاه نوروفیدبک خدمات آموزش دستگاه نوروفیدبک نیز به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

 

آموزش دستگاه نوروفیدبک

 

آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک

آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک در کارگاه های آموزشی چند روزه انجام شده و تمامی موارد مورد نیاز برای کار با این دستگاه در این کارگاه ها به کارآموزان ارائه خواهد شد. آموزش دستگاه نوروفیدبک هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی انجام می

گیرد. در کارگاه آموزش دستگاه نوروفیدبک موارد زیر اموزش داده خواهد شد:

آشنایی کامل با دستگاه نوروفیدبک و نرم افزار

آشنایی با انواع پنجره های درمانی

آشنایی با پروتکل های درمانی ارائه شده در کارگاه

پیدا کردن نقاط روی سر

ثبت baseline و بررسی آرتیفکت ها پس از ثبت

بررسی وضعیت امواج مغزی و مقایسه امواج نقاط مختلف سر

تشخیص آرتیفکت های مختلف در هنگام درمان با نوروفیدبک

مونتاژ یک قطبی و دو قطبی

کار با آستانه ها  (automatic, manual)

گرفتن  Trend Report

تغییر پروتکل براساس نیاز فرد (تغییر جای الکترود، نوع مونتاژ و …)

 

آموزش تضمینی دستگاه نوروفیدبک

آموزش دستگاه نوروفیدبک را با به صورت تضمینی با ما یاد بگیرید. کارآموزان در انتهای کارگاه آموزش دستگاه نوروفیدبک قادر خواهند بود به صورت کامل با دستگاه نوروفیدبک کار کرده و ثبت امواج مغز، ارزیابی و آنالیز امواج مغزی جهت تشخیص اختلالات و اجرای پروتکل های درمانی آموزشی، نکات فنی مربوط به ثبت سیگنال، نویز، فیلتر و کار با دستگاه نوروفیدبک و نرم افزار را اجرا نمایند.

 

آموزش خصوصی دستگاه نوروفیدبک

علاوه بر کارگاه های آموزشی که به صورت گروهی انجام می شود ، آموزش دستگاه نوروفیدبک را به صورت خصوصی نیز می توانید با ما بیاموزید. بدیهی است در آموزش خصوصی دستگاه نوروفیدبک آموزش اثربخش تر و کاربردی تر خواهد بود.

 

 

محمد اژدرلو ، آموزش نوروفیدبک در شیراز ، آموزش نوروفیدبک شیراز ، آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک در شیراز ، آموزش کار با دستگاه نوروفیدبک شیراز

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

دستگاه نقشه مغزی

 

 

مغز انسان میلیون ها سلول عصبی دارد که ممکن است با اختلالاتی مواجه شوند. امروزه بسیاری از بیماری ها و اختلالات به خصوص بیماری ها و اختلالات مربوط به مغز و اعصاب به سادگی قابل درمان است. افسردگی ، اضطراب ، اختلالات خواب ، آلزایمر ، اختلالات یادگیری ، ناتوانی های یادگیری و بسیاری موارد دیگر را می توان با دستگاه های علوم اعصاب شناخت و درمان کرد.

یکی از این دستگاه ها ، دستگاه نقشه مغزی است که در حقیقت می توان گفت زبان مغز و یا به عبارتی فعالیت های الکتریکی مغز را ترجمه می کند. دستگاه نقشه مغزی نحوه فعالیت امواج مغزی (آلفا ، بتا ، دلتا ، گاما) را مورد بررسی قرار می دهد؛ چرا که بیماری ها و اختلالات مربوط به اعصاب فعالیت امواج مغزی را تغییر خواهند داد. در ادامه ی این مطلب بیشتر با دستگاه نقشه مغزی آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

 

دستگاه نقشه مغزی

 

دستگاه نقشه مغزی چیست؟

دستگاه نقشه مغزی که نام دیگر آن الکتروانسفالوگرافی یا QEEG (Quantitative ElectroEncephaloGraphy) می باشد ، دستگاهی است که برای اندازه گیری فعالیت های الکتریکی مغز طراحی شده است. به این منظور نوار مغز گرفته شده و پردازش می شود. دستگاه نقشه مغزی، نوار مغز را بررسی کرده و با توجه به روند کم و زیاد شدن فعالیت های الکتریکی در نقاط مختلف مغز بیماری یا اختلال مغز را تشخیص می دهد.

روش کار با دستگاه نقشه مغزی نیز به این صورت است که کلاهی روی سر فرد قرار گرفته و تا 19 کانال نوار مغز از وی گرفته می شود. سپس یک سری محاسبات مختلف و پیچیده ی ریاضی روی نوار مغز انجام می گیرد. نتیجه کار نیز عکس های رنگی مختلف از مفز (سرهای رنگی) است که همان نقشه مفزی یا QEEG نام دارد.

در عکس های حاصل از دستگاه نقشه مغزی هر سر رنگی مربوط به یک موج مغزی است و کارکرد این امواج در کنار هم است که باعث عملکرد مناسب و یا نامناسب در فرد می گردد. رنگ سبز در عکس های دستگاه نقشه مغزی نشان دهنده ی عملکرد مناسب ، رنگ قرمز نشان دهنده ی فعالیت زیاد و رنگ آبی نیز نمایانگر فعالیت کم امواج مغزی می باشد.

 

دستگاه نقشه مغزی

 

کاربردهای دستگاه نقشه مغزی

دستگاه نقشه مغزی کاربردهای بسیار زیادی دارد. مهم ترین کاربرد دستگاه نقشه مغزی تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات می باشد. همچنین سنجش توانمندی های مغز ، بررسی عمق بیهوشی ، مانیتور کردن عملکرد مغز در آی سی یو نیز از دیگر کاربردهای دستگاه نقشه مغزی می باشند.

 

خرید دستگاه نقشه مغزی

گروه تخصصی healthy8 ارائه دهنده انواع دستگاه های علوم اعصاب از جمله دستگاه نقشه مغزی می باشد. جهت خرید دستگاه نقشه مغزی با ما در تماس باشید.

 

قیمت دستگاه نقشه مغزی

همچنین جهت اطلاع از قیمت دستگاه نقشه مغزی می توانید با شماره های 09010580038 و 09361098675 تماس حاصل نمایید.

 

 

فروش دستگاه نقشه مغزی ، آموزش دستگاه نقشه مغزی ، آموزش تضمینی دستگاه نقشه مغزی ، آموزش خصوصی دستگاه نقشه مغزی ، پشتیبانی دستگاه نقشه مغزی ، دستگاه نقشه رنگی مغز ، فروش دستگاه نقشه رنگی مغز ، آموزش دستگاه نقشه رنگی مغز ، خرید دستگاه نقشه رنگی مغز ، آموزش تضمینی دستگاه نقشه رنگی مغز ، آموزش خصوصی دستگاه نقشه رنگی مغز ، پشتیبانی دستگاه نقشه رنگی مغز ، دستگاه نقشه برداری مغز ، فروش دستگاه نقشه برداری مغز ، خرید دستگاه نقشه برداری مغز ، آموزش دستگاه نقشه برداری مغز ، آموزش تضمینی دستگاه نقشه برداری مغز ، آموزش خصوصی دستگاه نقشه برداری مغز ، پشتیبانی دستگاه نقشه برداری مغز ، دستگاه QEEG ، خرید دستگاه QEEG ، فروش دستگاه QEEG ، آموزش دستگاه QEEG ، آموزش تضمینی دستگاه QEEG ، آموزش خصوصی دستگاه QEEG ، پشتیبانی دستگاه QEEG ، دستگاه QEEG در شیراز ، فروش QEEG در شیراز ، خرید QEEG در شیراز ، آموزش QEEG در شیراز ، پشتیبانی QEEG در شیراز ، خرید نقشه رنگی مغز ، خرید نقشه رنگی مغز در شیراز ، فروش نقشه رنگی مغز ، فروش نقشه رنگی مغز در شیراز ، آموزش نقشه رنگی مغز ، آموزش نقشه رنگی مغز در شیراز ، پشتیبانی نقشه رنگی مغز ، پشتیبانی نقشه رنگی مغز در شیراز ، درمان با نقشه رنگی مغز ، درمان با نقشه رنگی مغز در شیراز ، خرید نقشه مغزی ، خرید نقشه مغزی در شیراز ، فروش نقشه مغزی ، فروش نقشه مغزی در شیراز ، آموزش نقشه مغزی ، آموزش نقشه مغزی در شیراز ، پشتیبانی نقشه مغزی ، پشتیبانی نقشه مغزی در شیراز ، درمان با نقشه مغزی ، درمان با نقشه مغزی در شیراز ، کاربردهای دستگاه نقشه رنگی مغز ، قیمت دستگاه نقشه مغزی در شیراز ، قیمت دستگاه نقشه برداری مغز ، قیمت دستگاه نقشه برداری مغز در شیراز ، هزینه نقشه مغزی ، هزینه نقشه مغزی در شیراز ، قیمت نقشه مغزی ، قیمت نقشه مغزی در شیراز ، هزینه نقشه برداری از مغز ، هزینه نقشه برداری از مغز در شیراز ، قیمت نقشه برداری از مغز ، قیمت نقشه برداری از مغز در شیراز ، قیمت نقشه رنگی مغز ، قیمت نقشه رنگی مغز در شیراز ، هزینه نقشه رنگی مغز ، هزینه نقشه رنگی مغز در شیراز ، نقشه برداری از مغز در شیراز ، نقشه رنگی مغز در شیراز ، نقشه مغزی در شیراز

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

دستگاه نوروفیدبک

 

دستگاه نوروفیدبک یا بازخورد عصبی دستگاهی است که برای بیماران مبتلا به اختلالات خاص دستگاه عصبی مرکزی (CNS) طراحی گردیده است. کارکرد دستگاه نوروفیدبک به این صورت است که اطلاعات عصبی به بیماران بازخورد داده می شود تا یاد بگیرند به چه طریقی کارکرد مغز خود را اصلاح نموده و بهبود ببخشند. از جمله بیماری هایی که می توان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک درمان نمود اختلال کم توجهی ، بیش فعالی ، اختلالات اضطرابی ، افسردگی ، میگرن ، صرع ، هراس ، سندرم تورت ، اختلالات خواب ، اختلالات مربوط به سوء مصرف مواد ، استرس و ... می باشد.

دستگاه نوروفیدبک فقط محدود به درمان بیماری های عصبی نیست بلکه برای بهبود عملکرد مغز نیز می توان از آن بهره برد. برای مثال ارتقاء عملکرد ورزشی در ورزش هایی که نیاز به تمرکز بالا دارند مانند شطرنج و تیراندازی و همچنین بهبود عملکرد موسیقی و ...

 

فروش دستگاه نوروفیدبک

 

درمان با نوروفیدبک

همان طور که در بخش قبل توضیح دادیم بسیاری از بیماری ها و اختلالات را می توان با دستگاه نوروفیدبک درمان نمود. از جمله بیماری ها و اختلالات دیگری که قابلیت درمان با دستگاه نوروفیدبک را دارند موارد زیر هستند:

درمان اوتیسم با نوروفیدبک

درمان اختلال یادگیری با نوروفیدبک

درمان اختلالات روانی با نوروفیدبک

درمان اعتیاد با نوروفیدبک

درمان سکته مغزی با نوروفیدبک

درمان پارکینسون با نورورفیدبک

درمان مشکلات خواب با نوروفیدبک

درمان اختلالات اشتها با نوروفیدبک

درمان دردهای مزمن با نوروفیدبک

درمان آسیب های مغزی مانند آنوریسم یا ضربه مغزی با نورورفیدبک

 

نوروفیدبک یا دارو

بهبود عملکرد مغز تنها به دو روش استفاده از دستگاه نوروفیدبک و دارو امکانپذیر می باشد. بدیهی است که استفاده از داروها در بلند مدت نه تنها کمکی به بدن نمی کند بلکه ممکن است باعث ضرر و زیان ها و اختلالات دیگری نیز گردد. بنابراین برای افرادی که در پی درمان بیماری های عصبی و یا بهبود عملکرد مغز خود بدون هیچ عوارضی هستند این روش به شدت توصیه می گردد.

 

نحوه انجام نوروفیدبک

نحوه انجام نوروفیدبک با دستگاه نوروفیدبک به این صورت است که پس از گرفتن شرح حالی از بیمار، وی را روی یک صندلی راحت و در جایی آرام نشانده و سه عدد الکترود متصل می کنند. دو الکترود روی گوش ها و الکترود دیگر روی قسمتی از سر با توجه به نوع بیماری قرار می گیرند. پس از آن از بیمار خواسته می شود که به مانیتور روبروی خود نگاه کند. در مانتیور برنامه ای اجرا می شود که همانند بازی های کامپیوتری است با این تفاوت که در این برنامه بیمار باید با استفاده از نیرو و توانایی مغز خود بازی را هدایت کند. در هر مرحله که بیمار سعی کند در جهت بهبود عملکرد مغز خود پیش رود جایزه می گیرد که این امر بیمار را به ادامه بازی تشویق می کند.

تعداد جلسات برای درمان با دستگاه نوروفیدبک باید حداقل دو جلسه در هفته باشد. زمان جلسات حدودا 45 دقیقه به طول می انجامد. پس از بهبودی و قطع درمان فاصله جلسات بیشتر شده و به دوهفته یک بار و ماهی یک بار می رسد.

 

نوروفیدبک و اضطراب

همان طور که گفتیم یکی از بیماری هایی که با دستگاه نوروفیدبک قابل درمان است، اضطراب می باشد. تحقیقات نشان داده که 80 تا 90 درصد از اختلالات اضطراب توسط دستگاه نوروفیدبک درمان می شوند. درمان اضطراب با نوروفیدبک به صورتی انجام می شود که به بیمار یاد خواهد داد که موقعیت های سخت و چالش برانگیز از دید دیگری مشاهده کرده و واکنش متفاوتی با قبل به آنها نشان دهد.

 

عوارض نوروفیدبک

این مساله بدیهی است که هر دستگاهی عوارض مخصوص به خود دارد. اما دستگاه نوروفیدبک هیچ عوارضی ندارد. چرا که هیچ اشعه و سیگنالی را وارد بدن نمی کند و تنها سیگنال های زیستی بیمار را ثبت می کند. در واقع دستگاه نوروفیدبک برای برطرف کردن عوارض های ناشی از مصرف داروهای عصبی ساخته شده و عوارضی ندارد.

 

 

محمد اژدرلو ، خرید دستگاه نوروفیدبک ، پشتیبانی دستگاه نوروفیدبک ، نوروفیدبک ، خرید توروفیدبک ، فروش نوروفیدبک ، نوروفیدبک در شیراز ، خرید نوروفیدبک در شیراز ، فروش نوروفیدبک در شیراز ، پشتیبانی نوروفیدبک ، پشتیبانی نوروفیدبک در شیراز ، درمان با نوروفیدبک در شیراز

 

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

خودرو بر در مشهد

 

 

شرکت پیشگامان رخش پارسیان فعال در زمینه خودرو بر در مشهد نیز می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن به روزترین تجهیزات و خودرو بر در مشهد آماده ی خدمت رسانی به هموطنان مشهدی خود می باشد. در هر نقطه از ایران باشید و خودروی شما دچار مشکل شود می توانید با شرکت پیشگامان رخش پارسیان تماس گرفته و از خدمات بی نظیر ما بهره مند گردید.

 

خودرو بر مشهد

برای بهره مندی از خدمات شرکت پیشگامان رخش پارسیان به عنوان خودرو بر در مشهد کافیست از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید :

 

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

امداد خودرو در مشهد

 

 

این روزها امدادرسانی یکی از امور و وظایف مهم انسان هاست. وظیفه شرکت پیشگامان رخش پارسیان نیز امداد خودرو در مشهد می باشد که پیوسته در تلاش این امر مهم و وظیفه انسانی خود را به نحو احسن به انجام برساند. توسط یک تماس با شرکت پیشگامان رخش پارسیان از خدمات بی نظیر امداد خودرو مشهد توسط این شرکت بهره مند شده و به راحتی و در اسرع وقت مشکل خود را برطرف نمایید. کادر مجرب و حرفه ای و ماشین های استاندارد از ویژگی های مهم این شرکت می باشد.

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

امداد خودرو در مشهد

 

امداد خودرو مشهد

هر زمان در شبانه روز که در حال رانندگی با خودروی خود هستید و به دلایل مختلف نیاز به امداد خودرو مشهد پیدا کردید با ما تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و خدمت رسانی نماییم. شرکت پیشگامان رخش پارسیان خدمات امداد خودرو در مشهد را با بالاترین کیفیت و پیشرفته ترین تجهیزات به انجام می رساند که رضایت مشتریان عزیز خود را به همراه دارد.

 

خدمات امداد خودرو مشهد

امداد خودرو در مشهد در شرکت پیشگامان رخش پارسیان شامل خدمات زیر می گردد :

تعمیر در محل

حمل خودرو به تعمیرگاه

حمل خودرو به مراکز بیمه

و ...

 

هزینه امداد خودرو در مشهد

به دلیل وجود بارگاه امام رضا (ع) در شهر مشهد همه روزه مسافران زیادی از تمام نقاط کشور به این شهر سفر می کنند. یکی از مسائل مهم برای مسافران نیز هزینه امداد خودرو در مشهد می باشد. همان طور که در مطالب قبلی ذکر کردیم هزینه امداد خودرو در مشهد توسط شرکت پیشگامان رخش پارسیان بسیار پایین است. پس با آرامش خیال امداد خودرو در مشهد را به این شرکت بسپارید و از زیارت و سفر خود به مشهد مقدس لذت ببرید.

 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

حمل خودرو در مشهد

 

 

شرکت پیشگامان رخش پارسیان متخصص در حمل خودرو در مشهد و تمام استان ها و شهرستان های کشور عزیزمان می باشد. حمل خودرو مشهد ، چه حمل خودرو درون شهری و چه حمل خودرو برون شهری را به ما بسپارید. ما حمل خودرو در مشهد را بدون واسطه و با کمترین هزینه حمل به انجام رسانده و رضایت شما را از ارائه خدمات خود تضمین خواهیم کرد.

 

حمل خودرو در مشهد

 

حمل خودرو مشهد

بدون شک برای شما هم پیش آمده که در هنگام رانندگی دچار حادثه یا نقص  فنی شده باشید. در این مواقع داشتن شماره یک شرکت معتبر حمل خودرو در مشهد کمک بسیار زیادی به زمان و وقت شما خواهد کرد. یکی از رسالت های مهم شرکت پیشگامان رخش پارسیان که در زمینه حمل خودرو مشهد فعالیت دارد، رضایت مشتریان از ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب توسط این شرکت می باشد. پس با اطمینان خاطر خودروی خود را جهت حمل خودرو مشهد به ما سپرده و خدمات مطلوب و با کیفیت ما را از نزدیک ببینید.

 

یدک کش مشهد

حمل خودرو در مشهد در شرکت پیشگامان رخش پارسیان توسط یدک کش نیز انجام می شود. شما عزیزان می توانید در هر نقطه از مشهد که خودرویتان دچار نقص فنی شد با یدک کش مشهد ، شرکت پیشگامان رخش پارسیان تماس بگیرید و از خدمات این شرکت در زمینه حمل خودرو مشهد بهره مند گردید.

 

هزینه حمل خودرو در مشهد

یکی از خصوصیات بارز شرکت پیشگامان رخش پارسیان قیمت مناسب آن می باشد که باعث شدهمشتریان زیادی را به سمت خود جذب نماید. ما به شما اطمینان می دهیم که هزینه حمل خودرو در مشهد توسط شرکت پیشگامان رخش پارسیان بسیار مناسب است. پس بدون دغدغه و معطلی برای حمل خودرو در مشهد با ما تماس بگیرید.

 

تلفن ثابت : ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۳۱ - ۰۲۱۴۴۵۸۹۳۴۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 

  • حامد تظرزاده