مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروش ویلن

فروش ویلن

 

یادگیری ویولن برای بزرگسالان استرس را کاهش میدهد .میتوانید برای ساعتی تنها بر ساز خود تمرکز کنید و از مشکلات و زندگی روزمره فاصله بگیرید و در دنیای زیبای موسیقی گردش کنید.
تحقیقات نشان داده است افرادی که در کلاس موسیقی شرکت میکنند ،فشار عصبی ،اضطراب و حس تنهایی کمتری را تجربه میکنند.
هم چنین یادگیری ویولن باعث تقویت عضلات بالاتنه میشود.این ویژگی در بانوان بیشتر مشاهده می شود ولی آقایان هم از تقویت عضلات کمر بهره می برند.
همچنین عضلات بازوها مخصوصا شانه ها تقویت می شوند و به مرور با تقویت عضلات حرکتی،سرعت حرکت انگشتانتان افزیش می یابد.
 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

فروش ویولون

 

فروش ویولون

 

 

بیعاتا ویولن سازی پرطرفدار است و بسیاری از افراد علاقه مند به یادگیری آن هستند.در این میان افرادی هستند که به هر علت نتوانسته اند در کودکی و سنین کم به یادگیری ویولن بپردازند.بسیاری از این عزیزان علاقه مند و پرشور به من مراجعه میکنند و در حالی که شوق یادگیری در چشمانشان موج می زند، این سوال را مطرح میکنند که آیا من هم میتوانم ویولن را بیاموزم؟
پاسخ من به این افراد این است : البته که میتوانید.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

خرید ویولن

خرید ویولن

 

 

یادگیری ویولن چقدر طول میکشد؟

اما سوال بعدی که برایتان مطمدنا پیش می آید و ذهن شما را درگیر می کند.این هست که آموزش ویولن چقدر طول میکشد؟

مدت زمان یادگیری ویولون این به عوامل مختلفی بستگی دارد:


درچه سطحی از اموزش هستید؟
اگر برای اولین بار هست که می خواهید سازی مانند ویولن را یاد بگیرید زمان بیشتری برای اموزش باید بگذارید اما اگر قبلا آموزش سه تار را گذرانده اید با اصول اولیه اشنایی دارید و کمی از بقیه جلوتر هستید.

تمرینات روزانه:

اگر روزانه 15 دقیقه بصورت پیوسته تمرین ویلن نوازی کنید پیشرفت سریع تری خواهید داشت.

انلاین یا حضوری؟

کلاس های حضوری همیشه قیمت بیشتری دارند چون هزینه های بیشتری را شامل می شود اموزش ساز ویلن در کنار مدرس و هزینه های جانبی مکان اموزش و غیره به هزینه کلاس اضاف می شود.
ولی در اموزش انلاین ویولن هزینه های اموزش کمتر می باشد.
 

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت عمرانی

 

امروزه با توسعه فرهنگ شهرنشینی و فراگیر شدن سرمایه گذاری در بخش عمران، ثبت شرکت عمرانی نیز اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. ثبت شرکت عمرانی را می توان در قالب های مختلفی مانند شرکت عمرانی مهندسین مشاور، شرکت عمرانی معماری و شهرسازی، شرکت عمرانی خدمات شهری، شرکت عمرانی راه سازی، شرکت عمرانی تاسیسات ساختمان، شرکت عمرانی فضای سبز و زیباسازی شهری، شرکت عمرانی خدمات جاده ای و … به انجام رساند.

ثبت شرکت عمرانی

برای ثبت شرکت عمرانی نیاز به اخذ مجوز از اداره یا ارگان خاصی نیست و به دو شکل شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود قابل ثبت است. اما معمولا ثبت شرکت عمرانی را به صورت شرکت سهامی خاص انجام می دهند، چرا که شرکت سهامی خاص نسبت به شرکت با مسئولیت محدود مزایایی دارد. این مزایا شامل موارد زیر هستند:

  • شرکت سهامی خاص اعتبار بیشتری دارد.
  • تنها 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت باید واریز گردد.
  • مدت زمان تصدی مدیران هر دو سال یک بار و بازرسان هر یک سال یک بار باید تمدید شود.

شرکت عمرانی چیست؟

شرکت عمرانی شرکتی است که در زمینه ساخت و ساز و با هدف آباد سازی و توسعه شهر، روستا، جاده و … فعالیت می کند. شرکت های عمرانی با توجه به موضوع فعالیت خود انواع مختلفی دارند. از جمله موضوع فعالیت شرکت های عمرانی می توان به مشاوره، طراحی، محاسبه و نظارت پروژه های عمرانی در انواع پروژه های سنگی، آجری، فلزی، بتنی و … اشاره کرد. همچنین موارد زیر نیز بخشی از موضوع فعالیت های شرکت عمرانی می باشند:

  • آسفالت کشی
  • نقشه کشی
  • خط کشی
  • تونل سازی
  • شن ریزی
  • خاک ریزی
  • خاک برداری
  • سد سازی
  • پل سازی
  • راه سازی
  • نوسازی بافت های فرسوده
  • ساخت شهرک های مسکونی، تجاری و اداری
  • ساخت راه آهن، مترو، باند فرودگاه
  • و …

مراحل ثبت شرکت عمرانی

برای ثبت هر نوع شرکتی ابتدا باید اطلاعات آن شرکت را مشخص کنید. جهت ثبت شرکت عمرانی نیز در اولین مرحله باید اطلاعاتی نظیر نام شرکت، موضوع فعالیت شرکت، اعضای شرکت، میزان سرمایه، مدت فعالیت شرکت، مرکز و شعب شرکت در صورت وجود و وظایف و اختیارات مدیران را تعیین نمایید. بعد از جمع آوری این اطلاعات نوبت به جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت عمرانی می رسد که در بخش های بعد این مدارک را معرفی خواهیم کرد. پس از آن به سایت اداره ثبت شرکت ها مراجعه نموده و اطلاعات خواسته شده در این سایت را طبق اطلاعات موجود از مرحله قبل تکمیل کرده و مدارک را نیز بارگذاری می کنید. ارسال مدارک از طریق پست نیز در مرحله بعد باید انجام شود. پس از تایید مدارک نوبت مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت جهت تطبیق مدارک و مهر و امضای پرونده است. در آخر نیز آگهی ثبت شرکت عمرانی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران درج شده و مراحل ثبت شرکت عمرانی به اتمام می رسد.

پس ثبت شرکت عمرانی دارای 6 مرحله زیر می باشد:

  1. جمع آوری اطلاعاتی از قبیل نام شرکت، موضوع فعالیت شرکت، اعضای شرکت، میزان سرمایه، مدت فعالیت شرکت، مرکز و شعب شرکت در صورت وجود، وظایف و اختیارات مدیران شرکت و …
  2. تهیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت عمرانی
  3. مراجعه به سامانه ثبت شرکتها و تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک
  4. ارسال پستی مدارک به اداره ثبت شرکت ها
  5. مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکتها جهت تطبیق مدارک و مهر و امضای پرونده
  6. چاپ آگهی ثبت شرکت عمرانی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران

مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمرانی

همانطور که گفتیم ثبت شرکت عمرانی به دو صورت شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود امکانپذیر است. در زیر مدارک لازم برای ثبت شرکت عمرانی در هر دو شکل را آورده ایم.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمرانی سهامی خاص:

  1. کپی مدارک شناسایی تمام اعضای شرکت
  2. اساسنامه شرکت با امضای تمام اعضا در 2 نسخه
  3. اظهارنامه شرکت با امضای تمام اعضا در 2 نسخه
  4. صورتجلسه مجمع عمومی موسسین با امضای حاضرین در مجمع عمومی در 2 نسخه
  5. صورتجلسه هیات مدیره با امضای اعضای هیات مدیره در 2 نسخه
  6. گواهی بانک مبنی بر سپرده گذاری 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت
  7. امضای اقرار نامه مبنی بر عدم اشتغال هیات مدیره و بازرسان به مشاغل دولتی
  8. مجوز فعالیت در صورت نیاز
  9. وکالتنامه در صورت داشتن وکیل
  10. تقویم نامه کارشناس رسمی دادگستری در صورت سرمایه غیر نقدی شرکت

ثبت شرکت عمرانی با مسئولیت محدود شرایط دیگری متفاوت از شرکت عمرانی سهامی خاص دارد که این شرایط شامل وجود حداقل 2 نفر عضو، حداقل 1.000.000 ریال سرمایه اولیه و تعهد و پرداخت کل سرمایه می باشد. مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمرانی با مسئولیت محدود نیز به شرح زیر است:

  1. کپی مدارک شناسایی تمام اعضای شرکت
  2. مجوز فعالیت در صورت نیاز
  3. وکالتنامه در صورت داشتن وکیل
  4. امضای اقرارنامه مبنی بر عدم اشتغال به مشاغل دولتی
  5. تقاضانامه ثبت شرکت در 2 نسخه
  6. شرکتنامه رسمی در 2 نسخه
  7. اساسنامه شرکت در 2 نسخه
  8. صورتجلسه مجمع عمومی موسسین با امضای حاضرین در مجمع عمومی در 2 نسخه
  9. صورتجلسه هیات مدیره با امضای اعضای هیات مدیره در 2 نسخه

سامانه ثبت شرکت عمرانی

سامانه ثبت شرکت عمرانی نیز آدرسirsherkat.ssaa.ir می باشد که با مراجعه به آن و تکمیل اطلاعات خواسته شده می توانید شرکت عمرانی خود را به ثبت برسانید. ثبت شرکت عمرانی در سامانه ثبت شرکتها دارای مراحل متعدد و پیچیدگی هایی است که پیشنهاد می شود اگر با آن آشنایی ندارید، این کار را به هوبا ثبت بسپارید. هوبا ثبت خدمات آنلاین ثبت شرکت عمرانی را با شفافیت در روند کار، در کمترین زمان ممکن و در هر نقطه از کشور عزیزمان ارائه می دهد.

هزینه ثبت شرکت عمرانی

برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت عمرانی می توانید به صورت آنلاین در سایت هوبا ثبت به بخش خدمات مراجعه نموده و بعد از طی کردن مراحل خواسته شده با چند کلیک از هزینه آن مطلع شوید و سفارش ثبت شرکت عمرانی خود را نیز به صورت آنلاین ثبت نمایید.

هوبا ثبت

استعلام آنلاین قیمت قطعی و نهایی پیش از سفارش کار

پیمودن مسیر صاف و شفاف بدون نیاز به اطلاعات ثبتی، حتی بدون نیاز به تایپ کردن، فقط با انتخاب حالت ‌های پیش ‌بینی ‌شده

اقدام به سفارش از هر جا حتی از دورترین شهرها

و مشاهده روند کار از نزدیک

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت تعاونی

 

ثبت شرکت تعاونی مانند هر شرکت دیگری مراحل، مدارک، هزینه و قوانین مربوط به خود را دارد. قبل از اینکه به این موارد در رابطه با ثبت شرکت تعاونی بپردازیم کمی در مورد شرکت تعاونی صحبت کرده و سپس به بررسی موارد مربوط به ثبت شرکت تعاونی خواهیم پرداخت.

اکثر شرکت ها مانند شرکت سهامی خاص، شرکت سهامی عام، شرکت تضامنی و … با هدف کسب سود و منفعت تشکیل می گردند، در صورتی که شرکت تعاونی اگر چه زیر مجموعه شرکت های تجاری است اما اهداف دیگری را دنبال می کند. هدف از تشکیل شرکت تعاونی تامین نیازهای شرکاء و کمک به بهبود وضع اقتصادی، مادی و رفاه آنها از طریق تهیه مسکن، اخذ وام و … است. عمده فعالیت شرکت تعاونی را تولید و توزیع تشکیل می دهد.

ثبت شرکت تعاونی

در شرکت تعاونی نیازی نیست که میزان سرمایه و سود همه اعضا یکسان باشد و هر عضو می تواند به میزان توانایی خود سرمایه وارد شرکت نماید. اما این امر تاثیری در رای عضو نداشته و هر عضو بدون توجه به میزان سرمایه دارای یک رای می باشد و این به معنی این است که شرکت تعاونی وابسته به سرمایه نبوده و اعضا مهم ترین عنصر در ثبت شرکت تعاونی هستند.

ثبت شرکت تعاونی روستایی

اخیرا ثبت شرکت تعاونی روستایی بسیار رواج پیدا کرده است، چرا که در بیشتر روستاها امکانات کمی وجود داشته و رفاه و شرایط مادی ساکنان آن وضعیت مناسبی ندارد. ثبت شرکت تعاونی روستایی مانند ثبت شرکت های تعاونی دیگر می باشد با این تفاوت که باید از اداره تعاون روستایی مجوز ثبت شرکت تعاونی روستایی اخذ نمایید.

اعضای شرکت تعاونی روستایی ساکنان روستا هستند با این شرط که اعضا باید اشخاص غیر دولتی و غیر وابسته باشند. همچنین اعضا نباید در تعاونی مشابه دیگری عضویت داشته و دارای تابعیت ایرانی باشند.

مراحل ثبت شرکت تعاونی

برای ثبت شرکت تعاونی باید ابتدا موضوع فعالیت شرکت را تعیین نمایید. موضوع فعالیت شرکت تعاونی به سه دسته شرکت تعاونی تولید، شرکت تعاونی توزیع و شرکت تعاونی مصرف تقسیم می شود. همچنین نوع شرکت از نظر عضویت نیز باید مشخص گردد که در دو نوع شرکت تعاونی عام و شرکت تعاونی خاص دسته بندی می گردد. مرحله بعد انتخاب اعضای شرکت تعاونی است که حداقل باید 7 نفر باشد. پس از آن باید درخواست تاسیس شرکت تعاونی به همراه معرفی سه نفر هیات موسس را تکمیل نموده و به اداره تعاون ارسال کرده تا مجوز ثبت شرکت تعاونی را از این اداره دریافت نمایید. پس از دریافت مجوز ثبت شرکت تعاونی که 1 ماه یا بیشتر طول می کشد، این مجوز را به همراه دیگر مدارک لازم جهت ثبت شرکت تعاونی که در بخش بعد توضیح خواهیم داد، به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. و نهایتا پس از تایید ثبت شرکت تعاونی که ممکن است 1 ماه زمان ببرد، آگهی ثبت شرکت تعاونی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران آماده و درج می گردد.

حال مراحل ثبت شرکت تعاونی را به طور خلاصه مرور می کنیم:

  1. تعیین موضوع فعالیت و نوع شرکت تعاونی
  2. انتخاب اعضای شرکت تعاونی (حداقل 7 نفر)
  3. تکمیل و ارسال درخواست ثبت شرکت تعاونی به اداره تعاون شهرستان جهت اخذ مجوز ثبت شرکت تعاونی
  4. ارسال مجوز ثبت شرکت تعاونی و مدارک مورد نیاز دیگر به اداره ثبت شرکت ها
  5. درج آگهی ثبت شرکت تعاونی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران

مدارک ثبت شرکت تعاونی

ثبت هر شرکتی نیاز به مدارک خاص خود دارد. برای ثبت شرکت تعاونی نیز باید مدارک مربوط به آن را آماده نمایید. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تعاونی که در قانون بخش تعاونی تصویب شده به شرح زیر می باشد:

  1. اساسنامه تصویب شده شرکت تعاونی در اولین مجمع عمومی عادی در 4 نسخه
  2. مجوز ثبت شرکت تعاونی از اداره تعاون
  3. مجوز ثبت شرکت تعاونی از اداره کل یا اداره تعاون شهرستان مربوط
  4. دعوت نامه تشکیل اولین مجمع عمومی عادی در 3 نسخه
  5. صورتجلسه اولین مجمع عمومی عادی با موضوع تصویب اساسنامه و انتخاب اولین هیات مدیره و بازرسان در 3 نسخه
  6. صورتجلسه اولین جلسه هیات مدیره با موضوع تعیین رئیس، نایب رئیس، مدیر عامل، منشی هیات مدیره و صاحبان امضای مجاز به همراه مشخصات آنها
  7. لیست اعضای اولین هیات مدیره، بازرسان و مدیر عامل به همراه مشخصات آنها
  8. لیست شرکت کنندگان در اولین مجمع عمومی عادی به همراه امضای آنها در 3 نسخه
  9. لیست اعضای تشکیل دهنده تعاونی به همراه مشخصات و آدرس آنها
  10. رسید پرداخت سرمایه شرکت به صندوق تعاون طبق اساسنامه در 3 نسخه

هزینه ثبت شرکت تعاونی

هزینه ثبت شرکت تعاونی نسبت به دیگر شرکت ها مناسب تر است، چرا که هدف شرکت تعاونی کسب سود نیست، بنابراین نیاز به صرف هزینه هایی مانند حق ثبت، تمبر سهام و مالیات بر درآمد ندارد. البته هزینه های دیگری برای ثبت شرکت تعاونی مانند هزینه تنظیم اساسنامه و اظهارنامه، هزینه درج آگهی در روزنامه رسمی، هزینه پلمپ دفاتر و … انجام می شود.

برای استعلام هزینه ثبت شرکت تعاونی در هوبا ثبت به صورت آنی می توانید به بخش خدمات سایت مراجعه نموده و با انتخاب اطلاعات و کلیک در چند مرحله هزینه ثبت شرکت تعاونی را به صورت کاملا دقیق مشاهده کرده و سفارش آنلاین ثبت شرکت تعاونی خود را به ثبت برسانید.

سامانه ثبت شرکت تعاونی

برای ثبت شرکت تعاونی در اداره ثبت شرکت ها باید از طریق سامانه ثبت شرکت تعاونی به آدرس irsherkat.ssaa.ir اقدام نمایید. اگر در هر مرحله از ثبت شرکت تعاونی خود دچار مشکل شده و نیاز به راهنمایی و مشاوره پیدا کردید، می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. هر چند بهترین کار این است که از ابتدا ثبت شرکت تعاونی خود را به تیم حرفه ای هوبا ثبت بسپارید که در اسرع وقت و با قیمت مناسب ثبت شرکت تعاونی را به انجام خواهد رساند.

سامانه هوشمند روزآمد و سرآمد هوبا، هرگونه ابهامی را در روند خدمات و هزینه‌ های ثبتی برطرف کرده است. این سامانه هوشمند هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن در دسترس شماست.

دانلود اپلیکیشن راحت هوبا، پیگیری و مشاهده روند کار را هرچه راحت‌ تر می‌کند.

  • حامد تظرزاده
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت

ثبت شرکت

 

بدون شک همه افراد حداقل یک بار کلمه شرکت و ثبت شرکت به گوششان خورده و با این کلمات آشنایی دارند. اما قصد داریم قبل از صحبت در رابطه با ثبت شرکت، تعریف ساده ای از شرکت را بیان نماییم. به زبان ساده شرکت به معنای شریک شدن است؛ یعنی شریک شدن دو یا چند نفر در راه اندازی یک کسب و کار اقتصادی سودآور که سود آن را پس از کسر هزینه ها بین یکدیگر تقسیم می کنند. حالا که با مفهوم شرکت آشنا شدیم باید بگوییم که شرکت ها به دو دسته زیر تقسیم می شوند.

 

  1. شرکت تجاری : به طور خلاصه شرکت تجاری به منظور انجام فعالیت های تجاری و بازرگانی و با هدف کسب سود و تقسیم سود بین شرکا تشکیل می گردد. شرکت تجاری خود به 7 شاخه ی شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی تقسیم می شود.
  2. شرکت مدنی : شرکت مدنی به معنی مالکیت دو یا چند نفر بر یک شیء واحد است که میزان سهم هر فرد تا قبل از تقسیم آن شیء مشخص نیست. شرکت های مدنی اهداف غیر تجاری را دنبال می کنند.
ثبت شرکت

حال که با تعریف شرکت و انواع آن آشنا شدیم، به بررسی ثبت شرکت می پردازیم. ثبت شرکت چیست؟ چرا باید شرکت خود را ثبت نماییم؟ مزایای ثبت شرکت چیست؟ اینها سوالاتی است که ممکن است برای شما هم هنگام ثبت شرکت پیش آید که در این بخش به آنها پاسخ خواهیم داد.

ثبت شرکت چیست؟ شرکت ها برای انجام فعالیت های خود به صورت قانونی و رسمی موظف به ثبت شرکت خود در اداره امور ثبت شرکت ها هستند. برای ثبت شرکت کسب اطلاع در رابطه با انواع شرکت ها و اینکه شرکت شما از کدام نوع است اهمیت فوق العاده ای دارد. نکته مهم دیگر در ثبت شرکت انتخاب اسم مناسب برای شرکت است.

چرا باید شرکت خود را ثبت نماییم؟ همان طور که گفته شد ثبت شرکت به منظور رسمیت یافتن شرکت و انجام فعالیت در چهارچوب قانون انجام شده و در صورتی که شرکت ثبت نگردد، فعالیت آن رسمی و قانونی نبوده و مشکلاتی را نیز برای شرکت پیش خواهد آورد. به عنوان مثال در صورت عدم ثبت شرکت، فعالیت آن غیر قانونی تلقی شده و مراجع ذیصلاح می توانند مانع ادامه ی فعالیت شرکت گردند.

مزایای ثبت شرکت چیست؟ مهم ترین مزیت ثبت شرکت اعتبار بخشیدن به شرکت است که موجب می شود افراد تمایل بیشتری به همکاری و معامله با شما داشته باشند. از دیگر مزایای ثبت شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رسمی بودن قرارداد ها بین شرکا

داشتن امتیاز اخذ وام از نهادهای دولتی

امکان شرکت در مناقصه و مزایده

ایجاد شخصیت حقوقی برای شرکت و امکان پیگیری

نحوه ثبت شرکت

تمام فعالیت ها نیاز به رعایت استاندارد ها و قوانین خاصی دارد که این امر در نحوه ثبت شرکت نیز به چشم می خورد. ثبت شرکت در گذشته نیاز به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت ها داشت اما امروزه به راحتی از طریق اینترنت و به صورت آنلاین در سامانه این اداره قابل انجام است. هر چند هنوز هم به صورت حضوری می توان ثبت شرکت را انجام داد ولی نیاز به صرف زمان و هزینه های بسیاری دارد.

در صورتی که با ثبت شرکت آشنایی ندارید بهتر است این کار را به افراد حرفه ای و با تجربه در این امر بسپارید، چرا که ثبت شرکت فرآیند پیچیده ای است. هوبا ثبت آماده ارائه ی خدمات ثبت شرکت به هموطنان خود در سراسر ایران می باشد. برای ثبت شرکت خود در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.

مراحل ثبت شرکت

ثبت شرکت دارای مراحل متعددی است که در این بخش به بررسی و توضیح این مراحل می پردازیم. اولین مرحله برای ثبت شرکت اتخاب نوع و نام شرکت است. مرحله بعد آماده نمودن مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت می باشد. مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت با توجه به نوع شرکت متفاوت است. پس از آن به سامانه ثبت شرکت ها مراجعه کرده و بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده که اطلاعات متقاضی و اطلاعات شرکت می باشد، مدارک را بارگذاری نمایید. البته بارگذاری مدارک در سامانه به تنهایی کافی نیست و این مدارک باید از طریق پست نیز ارسال گردد.

پس از ارسال مدارک باید منتظر نتیجه پرونده باشید که به سه حالت رد پرونده، نقص پرونده و تایید پرونده و صدور آگهی منتهی می شود. در صورت رد یا نقص پرونده باید در راستای عیب یابی و رفع آن اقدام کرده و در صورت تایید پرونده باید به به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نموده و پرونده را به مهر و امضا برسانید.

آخرین مرحله نیز صدور آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران است که از ضروریات و قوانین ثبت شرکت بوده و باید خلاصه ای از شرکتنامه در این روزنامه درج گردد.

در بخش ذیل مراحل ثبت شرکت را به صورت تیتر وار بیان نموده ایم:

  1. انتخاب نوع شرکت
  2. انتخاب نام شرکت
  3. آماده نمودن مدارک مورد نیاز با توجه به نوع شرکت
  4. درج اطلاعات و بارگذاری مدارک در سامانه ثبت شرکت ها
  5. ارسال مدارک از طریق پست
  6. مراجعه حضوری به اداره ثبت جهت ثبت مهر و امضا
  7. درج آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران

سامانه ثبت شرکت

همانطور که گفته شد ثبت شرکت اولیه نیاز به مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها دارد. آدرس سامانه ثبت شرکت irsherkat.ssaa.ir می باشد که با مراجعه به آن و تکمیل اطلاعات و مراحل خواسته شده می توان جهت ثبت شرکت اقدام نمود. سامانه ثبت شرکت ها این امر را بسیار سرعت بخشیده و هزینه های مربوط به آن را نیز به طور قابل توجهی کاهش داده است.

هزینه ثبت شرکت

یکی از مسائل مهم در رابطه با ثبت شرکت هزینه آن است که با توجه به عوامل مختلف متغیر می باشد. هزینه ثبت شرکت شامل هزینه هایی است که باید به ادارات مختلف پرداخت شود و با توجه به نوع شرکت جهت ثبت متفاوت است. همچنین اگر ثبت شرکت را توسط موسسات ثبت شرکت به انجام برسانید، باید هزینه ای نیز بابت دستمزد به آنها پرداخت کنید.

به طور میانگین می توان شروع هزینه ثبت شرکت را از 500 هزار تومان برآورد کرد که با توجه به نوع شرکت می تواند کمتر یا بیشتر باشد. شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما ضمن اخذ مشاوره رایگان، اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه ثبت شرکت کسب نمایید.

همچنین از طریق سایت هوبا ثبت نیز می توانید هزینه ثبت شرکت را به صورت قطعی و نهایی و بدون تایپ یا درج اطلاعات و تنها با چند کلیک ساده دریافت و به صورت آنلاین ثبت شرکت خود را سفارش دهید. به این منظور به بخش خدمات سایت هوبا ثبت مراجعه نمایید.

مشاوره ثبت شرکت

اگر در این مقاله پاسخ سوالات خود را نیافته اید، می توانید از مشاوره ثبت شرکت توسط کارشناسان حرفه ای هوبا ثبت که به صورت کاملا رایگان ارائه می گردد، بهره مند شوید. برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شرکت به صورت تلفنی با شماره 021-88101003 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه میرزا حسنی، پلاک ۹، طبقه ۴، واحد ۱۲ مراجعه نمایید.

خدمات آنلاین ثبتی و مزایای آن در هوبا ثبت

پرونده ‌ها در دسـترس، پیشرفت کار در دیـدرس

  • حامد تظرزاده