مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

نسل جدید و قدیم

فرزندان از ابتدای رشد وشکل شخصیت شان باید شخصی  را به عنوان نمونه برگزینند و از رفتارش الگو برداری کنند.کسی که رفتارش قابل الگوگیری باشد و با نگاه به رفتار های آن ، مدل رفتاری خودشان را شکل بدهند.

و نزدیک ترین و مهم ترین شخص به فرزندان ، برای الگو برداری فرزندان،والدین هستند. میتوان گفت ضروری ترین نیاز فرزندان ما درتربیت ،مدل رفتاری  والدین واطرافیان آنهاست. مشکلی که این بین وجود دارد تفاوت نسل دیروز و نسل امروز و دوگانگی آنهاست. اگر بین نسل سالمندان دیروز و نوجوانان و جوانان امروز ، تفاهم و پیوند و درک متقابل از تفاوت نسل ها به وجود بیاید، تاثیر پذیری از یک سوی و تاثیرگذاری از سوی دیگر برقرار میشود.

این پیوند و هم زبانی هم سالمندان را از انزوا و تنهایی در می آورد هم جوانان را از تجربه های گوهر بخش سالمندان ، مالامال میکند.

بالاخره باید یکی از طرفین در این امر خیر پیش قدم شوند و فاصله هارا بردارند.پدران ومادران میتوانند نقش واسطه را ایفا کنند و با حرف شنوی از بزرگتر ها واحتزام گذاری و رعایت ادب ، فرزندان را به سوی اینکار سوق دهند . البته اگرچه گاهی نحوه رفتار والدین و سالخوردگان برای  فزندان و نوجوانان زیاد خوشایند نباشد واز جاذبه لازم برخوردار نباشد اما نحوه رفتار بزرگترها سرمشقی عملی برای کوچکتر هاست.

امام علی (ع) : بزرگان خود را احترام کنید ، تا کوچکتر ها هم احترام شما را نگه دارند

  • ۹۶/۰۸/۱۵
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی