مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

آگاهی از اطلاعات حقوقی و سوالات مربوط به دادگاه و و کالت دغدغه ی بسیاری از افراد بوده است . همیشه افراد برای پیدا کردن کردن جواب  سوالاتشان در این زمینه در اینترنت جست و جو میکنند  .  طراحی وب سایت وکلا در شیراز از یک طرف  به افزایش آگاهی های حقوقی افراد کمک میکند  و از طرف دیگر سبب شناخته شدن و معرفی وکلا بین مردم میشود .

بنابراین طراحی وب سایت وکلا نه تنها بی فایده نیست بلکه با یک طراحی شکیل و مناسب میتواند به وب سایتی مفید و کاربردی تبدیل شود .

فرض کنید برای فردی مشکل حقوقی پیش آمده است و به وکیل نیاز دارد .چنین شخصی که تا به حال با قانون و وکالت برخوردی نداشته است و اکنون بدنبال یک وکیل شایسته میگردد اولین جایی که برای یافتن وکیل مناسب انتخاب میکند اینترنت است .

سپس با یافتن وب سایت شما و خواندن رزومه تان با شما آشنا شده و برای کار وکالت خود شما را انتخاب میکند.

با معرفی کامل رزمه و مدارج علمی خود در وب سایت میتوانید خود را به عنوان یک وکیل بهتر و بیشتر به مردم نشان دهید .

میتوانید امکان عضویت را در وب سایت خود اضافه کنید . زیرا اینکار باعث وفاداری بیشتر بازدید کننده به وب سایت میشود و از طرف دیگرموکل های تان  میتوانند با وارد شدن به سایت روند امور وکالت خود را پیگیری کنند .

همچنین طراحی صفحه  پرسش و پاسخ برای کاربران میتواند برای پربازدید شدن وب سایت تان بسیار مفید باشد . حتی میتوانید یک فرم عمومی سوالات به همراه جوابشان  آماده کنید (سوالاتی که با سابقه کار خود میدانید بسیاری از افراد میپرسند) و در یک بخش جداگانه قرار دهید .

نوبت دهی آنلاین میتواند یک بخش جذاب و کاربردی دیگر از وب سایت باشد . متقاضیان بدون تماس گرفتن یا مراجعه حضوری از طریق اینترنت برای خود وقت ملاقات حضوری تعیین میکنند .

تمامی این امکانات را مرکز طراحی سایت شیراز(ساین) با سالها سابقه در این زمینه کاری به بهترین نحو میتواند پیاده سازی و اجرا کند

  • ۹۷/۰۱/۱۸
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی