مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

سوله UBM چیست؟

سوله UBM چیست؟

 

سوله UBM (یو بی ام) نوعی تکنولوژی می باشد جهت ساخت سوله از جنس ورق فولاد گالوانیزه که طی این صنعت ورق های گالوانیزه پس از نورد سرد (Roll Forming) توسط دستگاه های UBM (یو بی ام) در محل پروژه به پانل های قوسی یکسان تبدیل می شوند. سپس این پانل ها در کنار همدیگر قرار می گیرند و توسط دستگاهی دیگر به هم دوخته می شوند که نهایتا سازه ای مقاوم ساخته می شود. این سازه توسط جرثقیل نصب شده و سوله UBM احداث می گردد.

مراحل تولید پانل ها توسط دستگاه های UBM (یو بی ام) به صورت بسیار دقیق انجام می شود و مرحله مونتاژ و نصب پانل ها نیز نیازمند تجربه ی بالا می باشد.

 

سوله UBM چیست؟

 

سوله های قوسی UBM (یو بی ام) به تازگی در حال رایج شدن در سراسر جهان هستند. این سازه برای سوله هایی که نیاز به جرثقیل سقفی ندارند بسیار مناسب و بهینه می باشد. سرعت بالای اجرای سوله و هزینه ی مناسب از مزایای اصلی سوله های قوسی UBM (یو بی ام) می باشد.

UBM (یو بی ام) به مثابه کارخانه ای بر روی یک چهارچرخ است که به محل سایت پروژه منتقل می شود و مراحل طراحی، تولید و نصب را در محل ساخت سوله ممکن می کند.

سیستم انحصاری UBM (یو بی ام)، توسط شرکت آمریکایی MIC اختراع و ثبت شده و در سال 1994 نسل پیشرفته این دستگاه به بازار ارائه گردید. این سیستم با استفاده از علم مدار یکپارچه (Integrated Microproccess)، سوله ‌هایی با فرم‌های خاص و بدون استفاده از ستون، آهن کشی، خر پا، جوشکاری، میخ و ... احداث می‌کند.

در حال حاضر ۸۰ کشور دنیا با دستگاه UBM (یو بی ام) سوله هایی در زمینه‌های صنعتی، تجاری، کشاورزی، ورزشی، انبار و … تولید می کنند.

شرکت سوله سازی قشقایی با در اختیار داشتن دستگاه های آمریکایی حاضر به طراحی و ساخت انواع سوله UBM (یو بی ام) می باشد.

  • ۹۸/۰۶/۳۱
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی