مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

مزایای سوله

مزایای سوله

 

 

آیا می دانید ساخت سوله صنعتی چه کارایی ها و مزیت هایی می تواند داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را در خصوص مزایای سوله صنعتی در اختیارتان قرار دهیم.

سایبان های صنعتی یکی از بهترین سرمایه گذاری های املاک و مستغلات موجود است. بازده سرمایه گذاری آنها در مقایسه با ساختمان های آجری و ملات به قدری برتر است که در مورد پتانسیل آنها هیچ سوالی وجود ندارد. حتی در برابر سرمایه گذاری استاندارد املاک و مستغلات یک خانه، ریخته های صنعتی مزایای بیشتری را ارائه می دهند.

مزایای سوله سبک

هزینه کم

قیمت خرید پایین و فروش بالا مزیتی است که باید در مورد سوله های صنعتی مورد توجه قرار داد. هزینه ساخت می تواند میلیون ها دلار ارزانتر از فضای معادل آن برای ساختمان آجر و ملات باشد. آنها همچنین در مقایسه با ساخت یا خرید خانه ارزان تر هستند.

هزینه کمتری برای شما می تواند مستقیماً به بازده بیشتر در سرمایه گذاری شما و زمان کمتری برای بازپرداخت سرمایه گذاری اولیه شما مربوط باشد. اگر می خواهید در مورد مزایای سوله تصمیم بگیرید.

سوله صنعتی

سازگاری بالا

یکی از بهترین مزایای سوله صنعتی در مقایسه با یک ساختمان این است که آنها چند منظوره هستند. یک خانه تنها می تواند یک ملک مسکونی باشد. ممکن است اگر خوش شانس باشید، از آن برای کلینیک های پزشکی نیز استفاده کنید. اما رسیدن به این کار دشوار است.

در مقایسه، یک سوله صنعتی می تواند به فضای اداری، انبارداری، کارگاه ها، انبارداری، مغازه ها و غیره تبدیل شود. مدت زمان لازم برای تبدیل یک سکوی صنعتی بسیار کمتر از ساختمان آجری و ملات است، بنابراین می توانید بازتاب بیشتری از آن داشته باشید اقتصاد محلی و هر آنچه که در آن زمان تقاضا می شود.

زیبایی

این مزایای سوله می تواند یک نقطه فروش عالی باشد زیرا برداشت اول مهم است. اگر اجاره های احتمالی شما ظاهر بیرونی را دوست دارند، احتمالاً واحد تجاری شما را اجاره می دهند. اینجاست که گاراژهای برتر صنعتی که از رده های دیگر جدا شده اند، از بقیه متمایز می شوند. سفارشی های صنعتی و بازرگانی طراحی شده سفارشی ما به شکلی شیک و زیبایی شناسی طراحی شده است.

درامد بالا

درآمد متوسط ​​برای یک واحد صنعتی بسیار بیشتر از درآمد یک خانه با اندازه مشابه است. یک خانه سه خوابه را می توانید بین 1900 دلار و 2700 دلار اجاره کنید.

بنابراین، درآمد بالقوه برای سوله صنعتی شما بسیار بیشتر است. هرچه بیشتر بتوانید از این فضا درآمد کسب کنید، سریعتر می توانید موقعیت خود را گسترش داده یا سرمایه گذاری اولیه خود را بازپرداخت کنید.

اجاره طولانی مدت

یکی از بزرگترین مزایای یک سوله صنعتی این است که می توانید آنها را برای مدت طولانی اجاره کنید. اجاره معمولی یک ملک مسکونی بین شش تا دوازده ماه است. در مقابل، یک ملک تجاری می تواند برای هرجای بین سه تا ده سال اجاره شود.

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی