مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دستگاه نقشه مغزی

 

 

مغز انسان میلیون ها سلول عصبی دارد که ممکن است با اختلالاتی مواجه شوند. امروزه بسیاری از بیماری ها و اختلالات به خصوص بیماری ها و اختلالات مربوط به مغز و اعصاب به سادگی قابل درمان است. افسردگی ، اضطراب ، اختلالات خواب ، آلزایمر ، اختلالات یادگیری ، ناتوانی های یادگیری و بسیاری موارد دیگر را می توان با دستگاه های علوم اعصاب شناخت و درمان کرد.

یکی از این دستگاه ها ، دستگاه نقشه مغزی است که در حقیقت می توان گفت زبان مغز و یا به عبارتی فعالیت های الکتریکی مغز را ترجمه می کند. دستگاه نقشه مغزی نحوه فعالیت امواج مغزی (آلفا ، بتا ، دلتا ، گاما) را مورد بررسی قرار می دهد؛ چرا که بیماری ها و اختلالات مربوط به اعصاب فعالیت امواج مغزی را تغییر خواهند داد. در ادامه ی این مطلب بیشتر با دستگاه نقشه مغزی آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

 

دستگاه نقشه مغزی

 

دستگاه نقشه مغزی چیست؟

دستگاه نقشه مغزی که نام دیگر آن الکتروانسفالوگرافی یا QEEG (Quantitative ElectroEncephaloGraphy) می باشد ، دستگاهی است که برای اندازه گیری فعالیت های الکتریکی مغز طراحی شده است. به این منظور نوار مغز گرفته شده و پردازش می شود. دستگاه نقشه مغزی، نوار مغز را بررسی کرده و با توجه به روند کم و زیاد شدن فعالیت های الکتریکی در نقاط مختلف مغز بیماری یا اختلال مغز را تشخیص می دهد.

روش کار با دستگاه نقشه مغزی نیز به این صورت است که کلاهی روی سر فرد قرار گرفته و تا 19 کانال نوار مغز از وی گرفته می شود. سپس یک سری محاسبات مختلف و پیچیده ی ریاضی روی نوار مغز انجام می گیرد. نتیجه کار نیز عکس های رنگی مختلف از مفز (سرهای رنگی) است که همان نقشه مفزی یا QEEG نام دارد.

در عکس های حاصل از دستگاه نقشه مغزی هر سر رنگی مربوط به یک موج مغزی است و کارکرد این امواج در کنار هم است که باعث عملکرد مناسب و یا نامناسب در فرد می گردد. رنگ سبز در عکس های دستگاه نقشه مغزی نشان دهنده ی عملکرد مناسب ، رنگ قرمز نشان دهنده ی فعالیت زیاد و رنگ آبی نیز نمایانگر فعالیت کم امواج مغزی می باشد.

 

دستگاه نقشه مغزی

 

کاربردهای دستگاه نقشه مغزی

دستگاه نقشه مغزی کاربردهای بسیار زیادی دارد. مهم ترین کاربرد دستگاه نقشه مغزی تشخیص و درمان بیماری ها و اختلالات می باشد. همچنین سنجش توانمندی های مغز ، بررسی عمق بیهوشی ، مانیتور کردن عملکرد مغز در آی سی یو نیز از دیگر کاربردهای دستگاه نقشه مغزی می باشند.

 

خرید دستگاه نقشه مغزی

گروه تخصصی healthy8 ارائه دهنده انواع دستگاه های علوم اعصاب از جمله دستگاه نقشه مغزی می باشد. جهت خرید دستگاه نقشه مغزی با ما در تماس باشید.

 

قیمت دستگاه نقشه مغزی

همچنین جهت اطلاع از قیمت دستگاه نقشه مغزی می توانید با شماره های 09010580038 و 09361098675 تماس حاصل نمایید.

 

 

فروش دستگاه نقشه مغزی ، آموزش دستگاه نقشه مغزی ، آموزش تضمینی دستگاه نقشه مغزی ، آموزش خصوصی دستگاه نقشه مغزی ، پشتیبانی دستگاه نقشه مغزی ، دستگاه نقشه رنگی مغز ، فروش دستگاه نقشه رنگی مغز ، آموزش دستگاه نقشه رنگی مغز ، خرید دستگاه نقشه رنگی مغز ، آموزش تضمینی دستگاه نقشه رنگی مغز ، آموزش خصوصی دستگاه نقشه رنگی مغز ، پشتیبانی دستگاه نقشه رنگی مغز ، دستگاه نقشه برداری مغز ، فروش دستگاه نقشه برداری مغز ، خرید دستگاه نقشه برداری مغز ، آموزش دستگاه نقشه برداری مغز ، آموزش تضمینی دستگاه نقشه برداری مغز ، آموزش خصوصی دستگاه نقشه برداری مغز ، پشتیبانی دستگاه نقشه برداری مغز ، دستگاه QEEG ، خرید دستگاه QEEG ، فروش دستگاه QEEG ، آموزش دستگاه QEEG ، آموزش تضمینی دستگاه QEEG ، آموزش خصوصی دستگاه QEEG ، پشتیبانی دستگاه QEEG ، دستگاه QEEG در شیراز ، فروش QEEG در شیراز ، خرید QEEG در شیراز ، آموزش QEEG در شیراز ، پشتیبانی QEEG در شیراز ، خرید نقشه رنگی مغز ، خرید نقشه رنگی مغز در شیراز ، فروش نقشه رنگی مغز ، فروش نقشه رنگی مغز در شیراز ، آموزش نقشه رنگی مغز ، آموزش نقشه رنگی مغز در شیراز ، پشتیبانی نقشه رنگی مغز ، پشتیبانی نقشه رنگی مغز در شیراز ، درمان با نقشه رنگی مغز ، درمان با نقشه رنگی مغز در شیراز ، خرید نقشه مغزی ، خرید نقشه مغزی در شیراز ، فروش نقشه مغزی ، فروش نقشه مغزی در شیراز ، آموزش نقشه مغزی ، آموزش نقشه مغزی در شیراز ، پشتیبانی نقشه مغزی ، پشتیبانی نقشه مغزی در شیراز ، درمان با نقشه مغزی ، درمان با نقشه مغزی در شیراز ، کاربردهای دستگاه نقشه رنگی مغز ، قیمت دستگاه نقشه مغزی در شیراز ، قیمت دستگاه نقشه برداری مغز ، قیمت دستگاه نقشه برداری مغز در شیراز ، هزینه نقشه مغزی ، هزینه نقشه مغزی در شیراز ، قیمت نقشه مغزی ، قیمت نقشه مغزی در شیراز ، هزینه نقشه برداری از مغز ، هزینه نقشه برداری از مغز در شیراز ، قیمت نقشه برداری از مغز ، قیمت نقشه برداری از مغز در شیراز ، قیمت نقشه رنگی مغز ، قیمت نقشه رنگی مغز در شیراز ، هزینه نقشه رنگی مغز ، هزینه نقشه رنگی مغز در شیراز ، نقشه برداری از مغز در شیراز ، نقشه رنگی مغز در شیراز ، نقشه مغزی در شیراز

  • ۹۹/۰۴/۳۱
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی