مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دندانپزشک زیبایی در شیراز

 

دندانپزشک زیبایی نیز شاخه ای از پزشکی و دندانپزشکی است که به بهبود ظاهر دندان ها و همچنین عملکرد آن ها در فرد می پردازد. دندانپزشکی زیبایی هم علم است و هم هنر؛ چرا که هم باعث زیبایی دندان ها و هم سلامت آنها می شود. در واقع دندانپزشک زیبایی بیشتر با زبیایی دندان ها سروکار دارد تا سلامت آن ها، البته لازمه دندان های زیبا هم دندان های سالم است.

از جمله اقداماتی که دندانپزشک زیبایی انجام می دهد می توان لامینت دندان، ترمیم دندان، زیباسازی دندان با لمینت و لومینیرز، لمینت کامپوزیتی دندان، لمینت سرامیکی دندان، ونیر کامپوزیت دندان، طراحی لبخند هالیوودی، اصلاح لبخند، بستن فاصله بین دندان ها، درمان بی نظمی های خفیف دندان های قدامی، ایمپلنت دندان، بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها، شکل دادن به مینای دندان و ... را نام برد.

تخصص های ارتودنسی و پروتزهای دندانی نیز رابطه تنگاتنگی با تخصص دندانپزشک زیبایی دارند. دندانپزشک زیبایی که خدمات زیبایی ارائه می کند باعث افزایش اعتماد به نفس افراد تا حد زیادی شده و همچنین روابط اجتماعی فرد را بهبود می بخشد. یک دندانپزشک زیبایی خوب قادر خواهد بود یک لبخند معمولی را به لبخندی کامل، درخشان و سفید تبدیل کند.

در اینجا سعی شده لیست خدمات دندانپزشک زیبایی در شیراز ، لامینت دندان در شیراز ، آدرس مطب دندانپزشکان متخصص لمینت در شیراز و ترمیم دندان، زیبا سازی با لمینت و لومینیرز در شیراز را ارایه دهیم.

  • ۹۹/۰۸/۰۶
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی