مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

گروت در شیراز

تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور

 شرکت پترو آپادانا آراز پارس از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه مشاوره، تامین مواد و ارائه خدمات فنی و مهندسی در خصوص مواد افزودنی بتن وگروت های پایه سیمانی و اپوکسی آغاز نمود.

در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از دانش فنی مهندسی روز دنیا و با به کارگیری کادر مجرب در تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور فعال است. مواد تولید شده در شرکت پترو آپادانا شامل: انواع روان کننده ها)نرمال، زودگیر، دیرگیر و ابر روان کننده (انواع آب بند کننده ها، چسب های ساختمانی، انواع ترمیم کننده ها و محافظ بتن، انواع پوشش ها و مواد نگهدارنده، فوم شیمیایی بتن و فوم حفاری.

گروت در شیراز

شرکت پترو آپادانا آراز پارس در زمینه ی تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور و انواع گروت های پایه سیمانی و اپوکسی به فعالیت می پردازد انواع گروت های تولید شده مثل گروت های آماده یGLR ، گروت اپوکسی XCR، گروت منبسط کننده ی EGR و ...

پودر ضد فرسایش

شرکت پترو آپادانا با عرضه ی انواع پودر های ضد فرسایش در تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور یکه تاز است.

فوم بتن در شیراز و جنوب کشور

شرکت تولیدی ساختمانی پتروآپادانا با تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور، به تولید فوم بتن در شیراز و در شهرهای جنوبی کشور به فعالیت می پردازد.

فوم حفاری در شیراز و جنوب کشور

کارخانه پتروآپادانا با تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان در شیراز و جنوب کشور در تلاش است تا شهر شیراز و شهرهای جنوبی را از واردات مواد ساختمانی مثل فوم بتن، فوم حفاری و انواع مواد ساختمانی بی نیاز سازد.

  • ۹۹/۱۱/۲۹
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی