مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید سوغات سنتی شیراز، خرید مسقطی شیراز، خرید آنلاین پودر قهوه در شیراز

فروشگاه شیرینی ایرانی به وجود آمده که خرید شیرینی های سنتی ایرانی در شهر شیراز را سریع تر و راحت تر کند. ما مجموعه ای از بهترین و مناسب ترین تولیدی های سراسر ایران را کنار هم جمع کرده ایم و منوی به روز و متنوعشان را با تصویر شیرینی‌ها به شما نشان می دهیم؛ شما کافی است انتخاب کنید.

استارتاپ شیرینی ایرانی توسط تعدادی از جوانان علاقه مند به کارآفرینی در عرصه کسب و کارهای ایرانی راه اندازی شده است. این استارتاپ با هدف توسعه و حمایت از کسب و کارهای ایرانی که در زمینه تولید شیرینی های سنتی ایرانی در سراسر ایران فعالیت می کنند، قصد دارد در سال رونق تولید، بستری مناسب برای عرضه این نوع محصولات  و ارائه در فضای مجازی را مهیا نماید تا بتوانیم شیرینی های اقوام و شهر های مختلف را به صورت یکجا جمع اوری و در اختیار شما هم شهریان شیرازی قرار دهیم.

تمامی افرادی که به عنوان تامین کننده در این سایت حضور دارند توسط یکی از اساتید برجسته شیرینی پزی که موسس یکی از آموزشگاه های برتر این رشته هستند انتخاب می شوند و تایید کیفیت و مناسب بودن محصولات قابل ارائه در سایت توسط ایشان انجام خواهد شد.

ما در این استارتاپ قصد داریم محصولاتی با کیفیت و کاملا بهداشتی را عرضه نماییم، به همین دلیل تمامی تامین کنندگان موظف هستند پس از تایید و انجام امور اولیه نسبت به اخذ کارت بهداشت سلامت اقدام نمایند. همچنین بازرسین ما به صورت ادواری و کاملا سرزده از محل تهیه محصولات بازدید به عمل خواهند آورد.

  • ۰۰/۰۳/۰۸
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی