مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مدت زمان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

 

یکی از مهم ترین راه های اقامت ، مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج می باشد. در این مقاله به بررسی شرایط و مدت زمان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج خواهیم پرداخت.

 

 

مدت زمان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

 

مدت زمان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج - شرایط

هر شهروند کانادایی که مقیم کانادا و یا خارج از کانادا باشد می تواند برای اخذ اقامت، اسپانسر همسر خود شود. البته اگر همسر خارج از کانادا مقیم است، باید متعهد شود که به محض اینکه درخواست اسپانسرشیپ او مورد تایید قرار گرفت و ویزای اقامت دائم او صادر شد، به کانادا بر می گردد. فرآیند مهاجرت به کانادا جهت بررسی مدت زمان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج به طور معمول فرآیندی زمان گیر است و ممکن است ماه ها و سال ها به طول بیانجامد. در این مدت بعید نیست که تغییراتی جدی در شرایط زندگی متقاضی رخ دهد. در این صورت متقاضی مهاجرت باید بسیاری از این تغییرات را در اسرع وقت به اطلاع اداره مهاجرت کانادا برساند.

 

مدت زمان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج – عوامل موثر

پروسه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج پروسه طولانی ای دارد  و ممکن است مجبور شوید چندین بار برای این نوع درخواست اقدام کنید. عواملی که در مدت زمان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج تاثیر می گذارد عبارتند از :

  • بستگی به نوع روش مهاجرت دارد چرا که هر کدام از روش های مهاجرت زمان فرآیند مهاجرتی متفاوتی دارند.
  • زمان درخواست ، تاثیر به سزایی در روند پروسه مهاجرت از طریق ازدواج دارد .
  • کامل و بی نقص بودن اسناد و مدارک که باعث تسریع فرآیند زمان مهاجرت می شود.

 

 

مدت زمان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج - پروسه زمانی

دولت کانادا برای افرادی که شهروند کانادا هستند و یا دارای اقامت دائم کانادا می باشند شرایط سریع تر و راحت تری ایجاد کرده تا این افراد بتوانند همسر خود را در زمان کوتاه تری به کانادا بیاورند .

از آغاز سال 2016  مدت زمان رسیدگی به این گونه پرونده ها برای افرادی که از داخل کانادا اقدام کردند 15 درصد و برای افرادی که خارج از کانادا اقدام کردند 10 درصد کاهش یافته است .

مدت زمان مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یک پروسه 12 ماهه است. که بستگی به عواملی دارد از جمله این که همسر متقاضی قبلا در داخل یا خارج از کانادا مقیم بوده باشد . لازم به ذکر است که در بعضی از استان ها ممکن است که با پرداخت هزینه اضافی، روند رسیدگی به پرونده را سرعت بخشید. با این کار از نظر زمانی قطعا به نفع شماست ، چرا که از این طریق ، پروسه ی 12 ماهه و یا بیشتر برای دریافت گواهی ازدواج از طرف استان مورد نظر، تنها یک هفته به طول می انجامد.

 

 منبع : asmehr.ir

  • ۰۰/۰۵/۱۴
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی