مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

آموزش فرمول های فوتبال دستی

توپ مهم ترین ابزار در این بازی است که باید آن را وارد دروازه ی حریف کنید. یکی از قوانین این بازی نیز مربوط به توپ است که باید آن را به طور صحیح پین کنید. یعنی برای هر ضربه به توپ برنامه ریزی داشته باشید و حرکت بعدی را پیش بینی کنید.

برای ضربه به توپ هم می توان از پین جلویی استفاده کرد و هم پین پشتی. بسته به اینکه توپ از کدام سمت به طرف شما می آید باید از یکی از آن ها استفاده کنید. هر چقدر توپ به آدمک شما نزدیک تر باشد، باید آن را با زاویه ی کم تری پاس بدهید.

ضمن اینکه باید با آدمک های تیم خودتان بازی را انجام دهید، باید حواستان به آدمک های تیم حریف نیز باشد. اگر یک موقعیت مربعی شکل برای آدمک های خودتان درست کنید، به راحتی می توانید توپ را از آدمک های حریف بگیرید.

همچنین حواستان به شکاف های شکل گرفته بین بازیکنان تیم مقابل نیز باشد. چرا که فرصت بسیار مناسبی برای وارد کردن توپ به دروازه ی حریف می باشد.

یکی دیگر از فرمول های فوتبال دستی این است از دیواره های میز به شکل موثری استفاده کنید. هنگامی که توپ را به سمت دیواره ی میز پاس می دهید، تغییر مسیر ناگهانی برای توپ اتفاق می افتد. این موضوع می تواند فرصت گل زدن را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر بتوانید در استفاده از دیواره های میز و انتقال توپ توسط آن مهارت کسب کنید، یک بازی فوق العاده تمیز و با کیفیت را تجربه خواهید کرد.

فوتبال دستی یکه سازان

میز فوتبال دستی در شیراز

آموزش فرمول های فوتبال دستی

  • ۰۱/۰۶/۰۸
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی