مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

شناخت بهتر باطری خودرو

لوگیری از زود خراب شدن: در هوای سرد باطری ها به سختی کار می کنند تا سایر اجزای خودرو، کار خود را به درستی انجام دهند. باتری هایی که قیمت کمی دارند، در تامین انرژی الکتریکی خودرو دچار مشکل خواهند شد. امروزه، بسیاری از خودرو به باتری های مدرن مجهز هستند که علاوه بر تامین انرژی الکتریکی خودرو، باعث بهینه کار کردن آن هم می شوند. از طریق کامپیوتر طراحی شدند.اگرهنگام انتخاب باتری به نوع و اندازه باتری توجه نشود، به خودرو آسیب جدی وارد می شود.

اافزایش طول عمر باتری

هرچه باتری قیمت کمتری داشته باشد، حداقل عمد آن هم کمتر است. قبل از خرید باتری، به عمر تعداد چرخه های آن دقت کنید. این پارامتر نشان دهند ه تعداد مراتبی است که می توانید باتری را شارژ یا تخلیه کنید.

محکم بودن باتری خودرو از عوامل بسیار مهم در افزایش کیفیت خودرو است. به طور متوسط​​، باتری های با کیفیت و محکم، طول عمر بیشتری دارند. اگر ازباتری های باکیفیت بالا به درستی مراقبت کنید، طول عمرشان به طرز عجیبی بالا می رود. عادتهای رانندگی، آب و هوا و سفرهای کوتاه مدت از جمله عوامل تاثیرگذار در سلامت باطری خودرو هستند.

اگر در ماشین، لوازم برقی پرمصرف دارید که روی مصرف انرژی الکتریکی خودرو تاثیر می گذارد، باید آن ها را کم کنید. طراحی باتری های مدرن طوری است که می تواند مصرف برق ماشین را بهینه کند. باتری هایی که عمرشان طولانی تر است، می توانند مطابق با آنچه خودرو نیاز دارد عمل کنند. همین طور نیازی به تعویض سریع ندارند.

شناخت بهتر باطری خودرو

الو باطری شیراز

خرید باتری امیر کبیر

  • ۰۱/۰۶/۰۹
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی