مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

جرثقیل خودرو بر شیراز

خودروها را می توان به روش های مختلفی حمل کرد. امروزه هواپیما، قطار، کشتی و کامیون روش های رایجی برای حمل خودرو به حساب می آیند. البته خودروهای شخصی به ندرت با هواپیما حمل می شوندخودروها را می توان به روش های مختلفی حمل کرد. امروزه هواپیما، قطار، کشتی و کامیون روش های رایجی برای حمل خودرو به حساب می آیند. البته خودروهای شخصی به ندرت با هواپیما حمل می شوند.

حمل خودرو شیراز

خودرویی که در مسیر، دچار نقص یا خرابی و یا حادثه می شود، باید توسط یک خودروبر یا یدک کش به سمت نزدیک ترین تعمیرگاه حمل شود. راننده ای که با خودروبر تماس می گیرد، باید از قانونی بودن فعالیت آن شرکت اطمینان داشته باشد. به این دلیل که یدک کشی خودرو، عملیاتی تخصصی است و نیاز به مهارت دارد.

خودروهای تازه تولید شده ابتدا باید با کامیون حمل شوند تا به دست مشتری برسند. کامیون های حمل خودرو طوری طراحی شده اند که بتوانند 4 خودرو را سوار طبقه پایین و 8 خودرو را سوار بر طبقه بالا کنند. این کامیون ها مجهز به رمپ های هیدرولیک هستند تا بتوانند به راحتی خودروها را تخلیه کنند

شماره خودروبر شیراز

خدمات کالج بار، خودروبر شیراز، با سابقه ای درخشان در زمینه حمل خودرو، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل برای اتومبیل خود، کافیست با خودروبر شیراز تماس بگیرید. 

حمل خودرو از شیراز به تهران

جرثقیل حمل خودرو شیراز

  • ۰۱/۱۱/۱۳
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی