مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

مرکز تخصصی طراحی سایت

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طراحی انواع سایت های شرکتی / فروشگاهی / پزشکی / خبری / شخصی و ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

هایفوتراپی تخصصی در شیراز با جدیدترین دستگاه | جوانسازی با هایفوتراپی 4 بعدی

 

هایفوتراپی-تخصصی-در-شیراز-با-جدیدترین-دستگاه-لیلا-گزین

هایفوتراپی تخصصی در شیراز

هایفوتراپی در شیراز یکی از جدیدترین روشهای غیرتهاجمی برای لیفتینگ پوست، از بین بردن چین و چروک و سفت شدن پوست است. در این روش امواج متمرکزی به لایه های زیرین پوست فرستاده میشود تا کلاژنسازی که از ارکان اصلی جوانسازی است را تحریک نماید. با توجه به اینکه این روش غیرتهاجمی بوده، درد و خونریزی ندارد و تا به حال هیچ اثر مضری از آن بر بدن مشاهده نشده است، میتوان گفت که بسیار ایمنتر از جراحی زیبایی لیفتینگ است.

حال که به سوال "هایفوتراپی در شیراز چیست؟" پاسخ دادیم، برای یسیاری از شما این سوال پیش میآید که بهترین کلینیک برای هایفوتراپی چهار بعدی در شیراز کجاست؟ بهترین دکتر هایفوتراپی در شیراز چه کسی است؟ هزینه انجام هایفوتراپی در شیراز چقدر است؟ برای چه نواحی از بدن میتوان از هایفوتراپی استفاده کرد؟ هایفوتراپی برای چه سنی مناسب است؟ و ... با ما همراه باشید تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

 

 

انواع هایفوتراپی در شیراز

هایفوتراپی صورت در شیراز | هایفو صورت در شیراز

هایفوتراپی صورت در شیراز شامل انجام هایفو بر روی نقاطی همچون صورت، گردن و اختصاصا غبغب و ابرو است. هایفو صورت در شیراز موجب لیفت صورت، سفت شدن پوست صورت و گردن، جمع شدن و کوچک شدن غبغب، لیفت ابرو، از بین بردن چین و چروک ها خواهد شد.

هایفوتراپی واژینال در شیراز | هایفو واژن در شیراز

عوامل مختلفی از جمله افزایش سن، زایمان های طبیعی و ...سبب شل شدن و افتادگی پوست واژن خواهند شد. اما راه حل این مشکل تنها هایفوتراپی واژینال در شیراز است. این نوع هایفو سبب سفت و کشیده شدن پوست واژن خواهد شد.

هایفوتراپی لاغری در شیراز | هایفو لاغری در شیراز

هایفوتراپی به یکی از راه حل‌های جدید لاغری تبدیل شده است. هایفو لاغری در شیراز، در مقایسه با جراحی های لاغری نتایج کمتری را به دنبال دارد اما باز هم در کاهش سایز شما موثر خواهد بود. البته این نکته را هم باید بدانید که نتایج هایفوتراپی لاغری در شیراز طی مدت 9 ماه مشهود خواهد شد.

 

 

مراحل انجام هایفو چگونه است؟

در مرحله اول ابتدا صورت یا ناحیه مورد نظر از هر آلودگی یا مواد آرایشی بهداشتی پاک می‌شود.

در مرحله بعد، بی حسی موضعی بر روی ناحیه مورد نظر استعمال می‌شود. معمولا 20 تا 30 دقیقه برای بی‌حس شدن محل مورد نظر نیاز است.

در مرحله سوم از بی حس شدن بیمار اطمینان حاصل می‌کنیم و برای حرکت بهتر هندپیس هایفو بر روی ناحیه، ژل سونوگرافی بر آن ناحیه استعمال می‌شود.

و در مرحله آخر با توجه به نیازهای پوست ناحیه مورد نظر تنظیمات هایفو انجام می‌گیرد و هندپیس را در جهات مورد نیاز بر روی محل حرکت خواهیم داد.

برای اطلاعات بیشتر درباره هایفورتراپی تخصصی در شیراز به وبسایت دکتر گزین مراجعه نمایید.

  • ۰۲/۰۲/۲۵
  • حامد تظرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی